holy < houses, sry not srryquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet of dit een compliment is of niet ;s
neem aan dat je wel suprème hebt besteldquote:
chicken supremequote:Op donderdag 19 februari 2015 18:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
neem aan dat je wel suprème hebt besteld
Ben een keer echt uit m'n gieren gegaan toen ik die kreeg in plaats van normale supremequote:
van blijdschap of...?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben een keer echt uit m'n gieren gegaan toen ik die kreeg in plaats van normale supreme
Ben er echt even stil vanquote:
klote ja als ze je foto's posten, maar eend, ik vind je leuk om te zien hoorquote:
rip hoth wel, je zou zeggen dat men zou leren van mijn foutenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klote ja als ze je foto's posten, maar eend, ik vind je leuk om te zien hoorhet valt alles mee
Inderdaad, ik ga nu niet meer naar de Filipijnen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
rip hoth wel, je zou zeggen dat men zou leren van mijn fouten
Jij weet je vrienden wel weer te kiezen, slijmbalquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind je ook een bullebak hoor, bah, doe mij Fylax maar, die is tenminste tof
TR TR TRquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij weet je vrienden wel weer te kiezen, slijmbal
oef, gelukkig maar.quote:
niet gaan dus.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ga morgen stappen maar zie een enorme koortslip opkomen
Hoeft toch niet standaard naar bed met iemand? ;squote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ga morgen stappen maar zie een enorme koortslip opkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |