Bedankt TARDIS. Ik weet dat ik op je kan rekenen met die bullebakken remqo en WCH.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:06 schreef TARDIS. het volgende:
Even rustig tegen eend, ik ga ook een dikke vette pizza bestellen en ik ben gewoon ecto.
Tyvmquote:
Was dit grappig?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wisselen de modjes elkaar verder om het paar uur af ofzo?
IK EEN BULLEBAK????? IK ZEG NET NOG DAT IK JE WIL AFVULLENquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bedankt TARDIS. Ik weet dat ik op je kan rekenen met die bullebakken remqo en WCH.
Gister grote kapsalon en Turkse pizza gegeten maar ben echt niet dik.
Als jij eerst bukt oke :$quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK EEN BULLEBAK????? IK ZEG NET NOG DAT IK JE WIL AFVULLEN
Ik jou ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey man, gave gozer, ik wilde even zeggen dta ik je echt een gave gozer vind
Echt respect man
weenie, komt een beetje sarcastisch overquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey man, gave gozer, ik wilde even zeggen dta ik je echt een gave gozer vind
Echt respect man
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:15 schreef -supergirl- het volgende:
Kan fylax deze chat aub verlaten. 21+ hier
Waarom ben ik nu weer een bullebak!quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bedankt TARDIS. Ik weet dat ik op je kan rekenen met die bullebakken remqo en WCH.
Gister grote kapsalon en Turkse pizza gegeten maar ben echt niet dik.
[..]
Tyvm
houses > holyquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
new york pizza > domino's
Ik vind je ook een bullebak hoor, bah, doe mij Fylax maar, die is tenminste tofquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer een bullebak!![]()
Als je gegeten hebt, ben je toch een gevulde eend of niet soms![]()
ik zei niet dat je dik bent
Ok Remco het is al goedquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer een bullebak!![]()
Als je gegeten hebt, ben je toch een gevulde eend of niet soms![]()
ik zei niet dat je dik bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |