abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2003 @ 09:36:51 #126
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_14166019
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 09:24 schreef Knut het volgende:

[..]

Nee 28 day's later is wat ik ongeveer verwacht van Resident Evil 2

Think again, brainwave

Ook geschreven door Paul Anderson, maar wie weet...

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 27 oktober 2003 @ 09:37:28 #127
2738 Knut
Loyal Dog
pi_14166028
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 09:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Think again, brainwave

Ook geschreven door Paul Anderson, maar wie weet...

Kent u de woorden IK en verwacht
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_14180601
mja, jammer dat er niet meer budget voor 28 days was... Wellicht dat resident evil 2 dit nog eens mooi kan overdoen...
  maandag 27 oktober 2003 @ 20:20:17 #129
58276 nederhorror.nl
Wieken des Doods
pi_14180705
quote:
mja, jammer dat er niet meer budget voor 28 days was
Het budget was $8,000,000 dollars volgens imdb.com. Er is opzettelijk gekozen voor DV. En ik kan het budget er wel aan afzien. Het ziet er absoluut niet lowbudget uit. Belicht als film, geschoten op video.
Nederhorror leeft! | www.nederhorror.nl
pi_14181153
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:20 schreef nederhorror.nl het volgende:

[..]

Het budget was $8,000,000 dollars volgens imdb.com. Er is opzettelijk gekozen voor DV. En ik kan het budget er wel aan afzien. Het ziet er absoluut niet lowbudget uit. Belicht als film, geschoten op video.

Ben het met je eens, wil zeker niet zeggen dat het low budget is.
  maandag 27 oktober 2003 @ 23:06:38 #131
12888 Skull-splitter
pi_14185351
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 09:37 schreef Knut het volgende:

[..]

Kent u de woorden IK en verwacht

Mjah, maar dat doet aan het feit dat Anderson maar 1 fatsoenlijke film heeft gemaakt die over de hele lijn wat beter was dan gemiddeld niets af, Resident Evil is filmisch erg knap, maar slaat hier en daar volkomen mis... En als ik die lijn even snel doortrek...
  maandag 27 oktober 2003 @ 23:08:32 #132
136 V.
Like tears in rain...
pi_14185408
Ik vond en vind 28 Days Later een goeie film.

En dat kan ik niet zeggen van het prul Resident Evil.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 27 oktober 2003 @ 23:22:40 #133
27648 Weakling
available in strong mint
pi_14185883
Ik vond en vind Resident Evil een goeie film.

En dat kan ik niet zeggen van het prul 28 Days Later.

W.

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_14186236
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:08 schreef Verbal het volgende:
Ik vond en vind 28 Days Later een goeie film.

En dat kan ik niet zeggen van het prul Resident Evil.

V.

quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:22 schreef Weakling het volgende:
Ik vond en vind Resident Evil een goeie film.

En dat kan ik niet zeggen van het prul 28 Days Later.

W.

Ja, nu weet ik het echt niet meer!!

Ik moet maar op smots afgaan, die resident evil een kwalijk ruikend stuk geitenkots noemde. Ik koop hem alleen als ie rond de 5 pleuro in de bakken ligt.

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 27 oktober 2003 @ 23:36:56 #135
17061 mvt
blame Canada
pi_14186337
Ik heb het niet echt op horrors. Maar ik had er ooit via de FP van gehoord en toen ik op een LANparty voorbij zag komen heb ik hem ook meteen gedownload. tTot het moment dat ik hem gekocht heb.

Ook naar een vriend geupload. Die had hem gekeken voordat ik hem zag. Het is dat de FRS er maar 1 had, anders had ik er ook een voor mij gekocht (had al beloofd dat ik hem mee zou nemen). Maar die komt er zeker aan.

Ik vind het zelf een enorm goede film, de muziek past enorm goed bij dat desolate gevoel wat je hebt.

Even een paar dingen. spoiler:

Er hier werd gezegd dat die soldaten dachten dat ze de enige waren. Dat is opzich logisch omdat al redelijk vroeg in de film werd gezegd dat nadat Engeland onder de voet werd gelopen door infecteds er ook opeens berichten waren dat ze in New York en Parijs zaten.

Dat werd natuurlijk redelijk ontkracht doordat Jim opeens een vliegtuig zag die over vloog toen hij tussen de lijken lag. Eigenlijk logisch, hoe wil je een groep infected naar het vaste land vliegen/varen ?? Dat red je nooit.

Wat trouwens wel leuk was van de deleted scenes en de alternate ending is dat het niet afgemonteerd is. Erg leuk om opeens in een deleted scene een "verlaten" weg te zien met auto's in de vangrail en ondertussen rijden er gewoon auto's over die weg.

We were to understand there would be pie and punch?
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 00:06:58 #136
12888 Skull-splitter
pi_14187138
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:36 schreef mvt het volgende:
Ik heb het niet echt op horrors. Maar ik had er ooit via de FP van gehoord en toen ik op een LANparty voorbij zag komen heb ik hem ook meteen gedownload. tTot het moment dat ik hem gekocht heb.

Ook naar een vriend geupload. Die had hem gekeken voordat ik hem zag. Het is dat de FRS er maar 1 had, anders had ik er ook een voor mij gekocht (had al beloofd dat ik hem mee zou nemen). Maar die komt er zeker aan.

Ik vind het zelf een enorm goede film, de muziek past enorm goed bij dat desolate gevoel wat je hebt.

Even een paar dingen. spoiler:

Er hier werd gezegd dat die soldaten dachten dat ze de enige waren. Dat is opzich logisch omdat al redelijk vroeg in de film werd gezegd dat nadat Engeland onder de voet werd gelopen door infecteds er ook opeens berichten waren dat ze in New York en Parijs zaten.

Dat werd natuurlijk redelijk ontkracht doordat Jim opeens een vliegtuig zag die over vloog toen hij tussen de lijken lag. Eigenlijk logisch, hoe wil je een groep infected naar het vaste land vliegen/varen ?? Dat red je nooit.

Wat trouwens wel leuk was van de deleted scenes en de alternate ending is dat het niet afgemonteerd is. Erg leuk om opeens in een deleted scene een "verlaten" weg te zien met auto's in de vangrail en ondertussen rijden er gewoon auto's over die weg.

spoiler:
Maar denk je niet dat die meldingen de pogingen om het quarantaine te doorbreken de kop moeten indrukken? Tis immers lastig vluchten voor iets wat schijnbaar overal heerst...
pi_14188070
op zich ook wel leuk om na te denken over wat er daarna dan gaat gebeuren.

Heel GB is dood. London, dat misschien nog maar door een honderdtal mensen bewoon is. Onwerkelijke situaties zeg.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_14188227
Mag ik als nagedachte nog even voorzichtig stellen dat mensen die een serieuze vergelijking durven te maken tussen deze film en Resident Evil, op een zwarte lijst moeten komen. Geweigerd bij iedere bioscoop, videotheek en geen recht op kabel lijkt me de enige remedie.
pi_14188689
Heel leuke film. Ik had verwacht dat het een ontzettend voorspel geheel zou zijn, maar dat bleek niet het geval te zijn.
Aanrader voor wie van het genre houdt.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_14188875
En dan te bedenken dat we hier met een low budget film te maken hebben. Geweldige film! Erg realistisch en hij laat goed zien hoe mensen zouden reageren als de situatie zich echt zou voordoen.
Veel zombiefilms zijn expres zo eng mogelijk gemaakt..vol schrikmomenten. Wat ze voorspelbaar en onrealistisch maakt. In deze film hebben ze dat echter niet gedaan en toch voel je in de hele film duidelijk de spanning..
Echt een aanrader!
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 11:57:46 #141
58276 nederhorror.nl
Wieken des Doods
pi_14271701
quote:
Maar denk je niet dat die meldingen de pogingen om het quarantaine te doorbreken de kop moeten indrukken? Tis immers lastig vluchten voor iets wat schijnbaar overal heerst...
Juist. Want als Jim opgesloten zit met een soldaat verteld hij wat er aan de hand is. Die radioberichten zijn gewoon een soort propaganda.

Alleen Engeland is geinfecteerd en in quarainte gezet, de hele poster suggereert dat zelfs met het quarantaine teken. Je kunt moeilijk de aarde in quarantaine zetten.

Nederhorror leeft! | www.nederhorror.nl
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 13:27:55 #142
136 V.
Like tears in rain...
pi_14273968
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:33 schreef Lamon het volgende:
Mag ik als nagedachte nog even voorzichtig stellen dat mensen die een serieuze vergelijking durven te maken tussen deze film en Resident Evil, op een zwarte lijst moeten komen. Geweigerd bij iedere bioscoop, videotheek en geen recht op kabel lijkt me de enige remedie.
EENS.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 13:47:22 #143
12888 Skull-splitter
pi_14274524
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 11:57 schreef nederhorror.nl het volgende:

[..]

Juist. Want als Jim opgesloten zit met een soldaat verteld hij wat er aan de hand is. Die radioberichten zijn gewoon een soort propaganda.

Alleen Engeland is geinfecteerd en in quarainte gezet, de hele poster suggereert dat zelfs met het quarantaine teken. Je kunt moeilijk de aarde in quarantaine zetten.

Exactly my point
pi_14279397
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 06:49 schreef Morgil het volgende:
En dan te bedenken dat we hier met een low budget film te maken hebben. Geweldige film! Erg realistisch en hij laat goed zien hoe mensen zouden reageren als de situatie zich echt zou voordoen.
Veel zombiefilms zijn expres zo eng mogelijk gemaakt..vol schrikmomenten. Wat ze voorspelbaar en onrealistisch maakt. In deze film hebben ze dat echter niet gedaan en toch voel je in de hele film duidelijk de spanning..
Echt een aanrader!
Stoer usericon! Iemand met smaak
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 17:26:48 #145
12888 Skull-splitter
pi_14281230
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:26 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Stoer usericon! Iemand met smaak

Fotoboek/MSN/ICQ
pi_14285134
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Fotoboek/MSN/ICQ

OK, edje correct. Alsof jij altijd ontopic reageert..
pi_14287874
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:33 schreef Lamon het volgende:
Resident Evil had had natuurlijk niet veel pretenties. Ik vond het best een leuke no-brainer.
28 Days Later gaat wat dieper, maar de hele film was voor mij grotendeels al om zeep geholpen door de totale onlogica van de verlaten stad en dan opeens weer stukken waar een hele boel auto's op elkaar zijn geknald. Juist dit soort merkwaardige plotholes verwacht ik niet bij een film die zichzelf zo serieus neemt.
En ik weet dat het een kwestie van budget was, maar verzin dan iets om het wel geloofwaardig te maken.
Hmmzz....
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 22:42:21 #148
136 V.
Like tears in rain...
pi_14289060
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:54 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Resident Evil had had natuurlijk niet veel pretenties. Ik vond het best een leuke no-brainer.

RE is alleen leuk als je nog minder dan no brains hebt.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_14386534
Vandaag gezien en lekker genoten zeg!! Vond m echt heel cool. Had het meer..horror verwacht, maar al met al

spoiler:

vooral de kennismaking met die geinfecteerde militair. Erg stoer!
  dinsdag 4 november 2003 @ 22:47:12 #150
27648 Weakling
available in strong mint
pi_14389107
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:42 schreef Verbal het volgende:

[..]

RE is alleen leuk als je nog minder dan no brains hebt.

V.

RE is alleen leuk als je je hoogdravende pretenties en snobisme met betrekking tot films even opzij kunt zetten.

W.

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')