abonnement Unibet Coolblue
pi_149834463
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Oh, dan heb je zojuist bewezen dat Schlumberger een Nederlands Antilliaans bedrijf is, en dus geen Amerikaans bedrijf. Een bedrijf heeft de nationaliteit waar het incorporated is.

[..]

[..]

Dan is het dus gelul dat Schlumberger Amerikaans is omdat het hoofdkwartier in Houston staat. Dan je voor het uitzoeken :).
Jij probeert een grapje uit te halen met me, he _O-
(lees de volgende zin ook eens, afgezien van het feit dat het dan nota bene onder de europese sancties valt)

Ik wacht nog. :) Waarom sluit je je ogen voor deze groteske schending van de sancties? :)

Knijp je je ogen wel eens vaker toe, als het zo uitkomt? Wat is relevante haat?

[ Bericht 5% gewijzigd door crashbangboom op 19-02-2015 18:56:12 ]
so long and thanks for all the fish
pi_149834756
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:51 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Jij probeert een grapje uit te halen met me, he _O-

Ik wacht nog. :) Waarom sluit je je ogen voor deze groteske schending van de sancties? :)
Luister buddy, ik reageerde omdat ik wilde weten hoe jij er bij komt dat Schlumberger Amerikaans is. Volgens die link van jou is Schlumberger Nederlands Antilliaans. Dat is alles. Wij hadden het niet over sancties en ook niet over Rostec.

Mbt irrelevante haat: jouw opmerkingen over Standard Chartered en Societe General en wat de USA doet mbt boetes hebben geen fuck te maken met de nationaliteit van Schlumberger. Het is een totaal irrelevante rant op de USA.
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2015 @ 18:58:58 #228
230491 Zith
pls tip
pi_149834758
lel crashbang, Amerikaanse or Europeese bedrijven met dochterondernemingen in andere landen dan de EU of de VS kunnen die dochterondernemingen gewoon handel met Rusland laten doen. Is dit te complexe materie voor je ?

Je fouten in de laatste paar posts:

1) Bedrijven blijken een postvakje op de Antillen te hebben en zijn dus niet Amerikaans maar EU te zijn (dit terwijl je juist nog daarvoor je sterk maakt dat een postvakje-bedrijf in Nederland wel als Nederlands bedrijf geld)

2) Wat ze doen is geen schending van de sancties.

gr
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_149834847
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Luister buddy, ik reageerde omdat ik wilde weten hoe jij er bij komt dat Schlumberger Amerikaans is. Volgens die link van jou is Schlumberger Nederlands Antilliaans. Dat is alles. Wij hadden het niet over sancties en ook niet over Rostec.

Mbt irrelevante haat: jouw opmerkingen over Standard Chartered en Societe General en wat de USA doet mbt boetes hebben geen fuck te maken met de nationaliteit van Schlumberger. Het is een totaal irrelevante rant op de USA.
Je had nog niet geantwoord of ik met je geknikkerd had, buddy. Lees de volgende zin op de pagina die je quote eens, dat over plaats van de leiding enzovoorts :) Open er anders een topic in WGR over :)

Had je nou al gezegd wat je ervan vindt dat Amerikaanse bedrijven de sancties met instemming ontduiken? Of heb ik daar in al mijn irrrelevantie overeengelezen?
so long and thanks for all the fish
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2015 @ 19:04:11 #230
230491 Zith
pls tip
pi_149834950
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Had je nou al gezegd wat je ervan vindt dat Amerikaanse bedrijven de sancties met instemming ontduiken? Of heb ik daar in al mijn irrrelevantie overeengelezen?
Je zei eerder:

quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:17 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Het bedrijf wat die BUK's levert zit gewoon in Nederland, je zou er eentje kunnen bestellen, en dan zeggen dat de Russen het gedaan hebben, beter dan ontkennen :P
Dus nu zou je moeten zeggen:

quote:
Het bedrijf met dochterondernemingen buiten de EU en VS die handelen met Rusland zit gewoon op de Nederlandse Antillen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_149834952
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef crashbangboom het volgende:
Je had nog niet geantwoord of ik met je geknikkerd had, buddy. Lees de volgende zin op de pagina die je quote eens, dat over plaats van de leiding enzovoorts :) Open er anders een topic in WGR over :)

Had je nou al gezegd wat je ervan vindt dat Amerikaanse bedrijven de sancties met instemming ontduiken? Of heb ik daar in al mijn irrrelevantie overeengelezen?
Meer irrelevante onzin.

Nogmaals
quote:
quote:
Ik hoor graag waarom Schlumberger toch Amerikaans is.
pi_149834968
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef Zith het volgende:
lel crashbang, Amerikaanse or Europeese bedrijven met dochterondernemingen in andere landen dan de EU of de VS kunnen die dochterondernemingen gewoon handel met Rusland laten doen. Is dit te complexe materie voor je ?

Je fouten in de laatste paar posts:

1) Bedrijven blijken een postvakje op de Antillen te hebben en zijn dus niet Amerikaans maar EU te zijn (dit terwijl je juist nog daarvoor je sterk maakt dat een postvakje-bedrijf in Nederland wel als Nederlands bedrijf geld)

2) Wat ze doen is geen schending van de sancties.

gr
Schlumberger heeft geen postvakje op de Antillen hoor, wees maar niet bang. Werkt ook niet met de USA.

Maar goed, we zijn het dus kennelijk over eens dat als Rusland wapens levert, en de billing via Rostec Nederland laat lopen, dat dat allemaal heel legitiem is. En we verdienen er nog eens goed aan ook :) Weinig principieel, maar goed :)

En dat je die sancties direct kan intrekken omdat ze niks voorstellen, aangezien ze met een pennestreek omzeild worden, waar jullie trouwens achter staan. ^O^

Dank voor jullie flexabiliteit :)

edit: gr
so long and thanks for all the fish
pi_149835073
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:04 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Meer irrelevante onzin.

Nogmaals

[..]

[..]

Ik hoor graag waarom Schlumberger toch Amerikaans is.
"Recently, the case of Hertz Corp. v. Friend concluded that the "principal place of business refers to the place where corporations' high level officers direct, control and coordinate the corporations' activities" Niks nieuws hoor, de domicilie is waar de feitelijke leiding gevestigd is. Waar ze opgericht is, is irrelevant, maar kan wel tot een dubbele woonplaats leiden. De USA is nog wat idioter, die vinden dat ze jurisdictie hebben over de wereldwijde activiteiten van een bedrijf wat ook maar iets in de USA doet. Behalve als het Schlumberger en Baker Hughes zijn, dat zijn immers grote geldschieters van de politiek :) en verder in WGR graag, ik geef graag juridisch college voor leken, als ze tenminste wat willen leren

Ik hoor graag wat je ervan vindt dat deze bedrijven de sancties ontduiken, en wat relevante haat is.
En waarom je zo graag daar de aandacht van afleidt?
so long and thanks for all the fish
pi_149835395
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef crashbangboom het volgende:
"Recently, the case of Hertz Corp. v. Friend concluded that the "principal place of business refers to the place where corporations' high level officers direct, control and coordinate the corporations' activities" Niks nieuws hoor, de domicilie is waar de feitelijke leiding gevestigd is.
Jouw citaat gaat over "principal place of business" en niet over "A corporation’s place of domicile". Daarom is het niet relevant.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef crashbangboom het volgende:
Waar ze opgericht is, is irrelevant,
Dat is niet wat je eigen bron zegt. Jouw bron zegt: "A corporation’s place of domicile is equivalent to its place of incorporation." Ik heb het nu 3 maal herhaald. Ik hoop dat ik het niet een vierde keer moet herhalen.
pi_149835621
Niet zo ontwijken Pharma, vergeet niet dat we dudes en buddies zijn.
Van de andere kant mijn neefje van vijf is dat ook, maar die begrijpt tenminste wel hoe domicilie in elkaar zit. Tenzij ie met zijn hand in de cookie jar betrapt wordt, en net wil doen van niet.

quote:
Ik hoor graag wat je ervan vindt dat deze bedrijven de sancties ontduiken, en wat relevante haat is.
En waarom je zo graag daar de aandacht van afleidt?
Jullie halen elke keer sancties al relevant aan, immers. Dan kan ik me voorstellen dat jullie niet zo blij met ontduiking zijn, of is maar selectief? Even selectief als je onvolledige quotes? Leg 'ns uit?

[ Bericht 7% gewijzigd door crashbangboom op 19-02-2015 19:28:28 ]
so long and thanks for all the fish
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:27:52 #236
192592 SureD1
------------------------------
pi_149835848
Van de vrienden van dumpert, uitzicht vanuit een Tu-95 Bear op de Typhoons van de Britten

http://www.dumpert.nl/med(...)_boven_engeland.html

En een artikel met plaatjes (jaja het is de Mail, ik weet het)

http://www.dailymail.co.u(...)an-Bear-bombers.html
pi_149835938
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:27 schreef SureD1 het volgende:
Van de vrienden van dumpert, uitzicht vanuit een Tu-95 Bear op de Typhoons van de Britten

http://www.dumpert.nl/med(...)_boven_engeland.html
Owjee, engelse jachtvliegtuigen in internationale airspace!
so long and thanks for all the fish
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:40:31 #239
192592 SureD1
------------------------------
pi_149836332
Via conflictreporter...de Russische media gaan beserk over het feit dat er in Debaltseve een Amerikaanse humvee buit is gemaakt. Er wordt even over het hoofd gezien dat Oekraïne sinds een aantal jaren Humvee's heeft, eerlijk gekocht van de Amerikanen :)
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:42:56 #240
192592 SureD1
------------------------------
pi_149836427
Via conflictnews:

De DNR en de LNR stappen uit het Minsk-akkoord als de beschietingen niet op houden.

2 vragen:

1. Zaten ze er in dan?
2. Schieten zij niet vooral?
pi_149836437
rConflictNews twitterde op donderdag 19-02-2015 om 19:38:18 BREAKING: DNR/LNR threaten to withdraw from Minsk agreement if shelling continues. #Ukraine - @Steiner1776 http://t.co/5sAJh5Caat reageer retweet
pi_149836449
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:42 schreef SureD1 het volgende:
Via conflictnews:

De DNR en de LNR stappen uit het Minsk-akkoord als de beschietingen niet op houden.

2 vragen:

1. Zaten ze er in dan?
2. Schieten zij niet vooral?
Ze worden beschoten nu.
pi_149836501
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:43 schreef Smack10 het volgende:
rConflictNews twitterde op donderdag 19-02-2015 om 19:38:18 BREAKING: DNR/LNR threaten to withdraw from Minsk agreement if shelling continues. #Ukraine - @Steiner1776 http://t.co/5sAJh5Caat reageer retweet
Misschien moesten ze zelf eens stoppen met schieten en gebied veroveren. Ze begrijpen het begrip staakt-het-vuren niet helemaal volgens mij :')

"Ja maar dan hadden de Amerikanen/marsmannetjes/Paashazen maar geen coup moeten plegen en Putin moeten beledigen" BOEM dag huis van arme boer |:(
pi_149836526
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:44 schreef Nintex het volgende:

[..]

Misschien moesten ze zelf eens stoppen met schieten en gebied veroveren. Ze begrijpen het begrip staakt-het-vuren niet helemaal volgens mij :')
Kip ei verhaal maar goed. :')
pi_149836571
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:44 schreef Nintex het volgende:

[..]

Misschien moesten ze zelf eens stoppen met schieten en gebied veroveren. Ze begrijpen het begrip staakt-het-vuren niet helemaal volgens mij :')

"Ja maar dan hadden de Amerikanen/marsmannetjes/Paashazen maar geen coup moeten plegen en Putin moeten beledigen" BOEM dag huis van arme boer |:(
Zolang het maar via een buitenlandse dochtermij. gebeurt, mag het volgens de goegemeente hier.
so long and thanks for all the fish
pi_149836765
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:47 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Zolang het maar via een buitenlandse dochtermij. gebeurt, mag het volgens de goegemeente hier.
Al met al stopt de oorlog met de huidige instelling van de rebellen niet totdat ze in Scheveningen aan de pier staan.

Oekraine begon Minsk 2 heel goed, Poroshenko gaf een order om te stoppen met schieten. De journalisten van beide kampen merkten op dat de gevechten gestopt waren behalve in Debaltseve waar de Russen in de aanval gingen. Ze moesten daar terugtrekken en dat is nu gebeurd en nu vallen de rebellen Mariupol aan. Vervolgens huilie, huilie doen als men terugschiet. Gezien de omvang van het gebied kan de hele Russische invasiebende met een stuk of 20 kruisraketten volledig uitgeschakeld worden.

Paar bommen erop en vervolgens roepen dat je van niets af weet als Putin komt klagen waar de Donbass gebleven is. :')

"Het waren de rebellen zelf" aldus de NAVO. ^O^
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:52:09 #247
192592 SureD1
------------------------------
pi_149836773
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:45 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Kip ei verhaal maar goed. :')
Wel het verhaal van het opstandige ei dat zich illegaal afscheidde, daarbij al meteen hulp kreeg van de haan van de buren, maar goed...
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:52:45 #248
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149836792
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:47 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Zolang het maar via een buitenlandse dochtermij. gebeurt, mag het volgens de goegemeente hier.
Het zit je wel dwars, hè meis.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149836839
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:52 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Wel het verhaal van het opstandige ei dat zich illegaal afscheidde, daarbij al meteen hulp kreeg van de haan van de buren, maar goed...
Het opstandige ei kwam er echter wel uit door het laxeermiddel dat zijn "huisje" had genomen, dat laxeermiddel kwam van de grote eagle. :7
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:55:23 #250
192592 SureD1
------------------------------
pi_149836881
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:52 schreef Nintex het volgende:

[..]

Al met al stopt de oorlog met de huidige instelling van de rebellen niet totdat ze in Scheveningen aan de pier staan.

Oekraine begon Minsk 2 heel goed, Poroshenko gaf een order om te stoppen met schieten. De journalisten van beide kampen merkten op dat de gevechten gestopt waren behalve in Debaltseve waar de Russen in de aanval gingen. Ze moesten daar terugtrekken en dat is nu gebeurd en nu vallen de rebellen Mariupol aan. Vervolgens huilie, huilie doen als men terugschiet. Gezien de omvang van het gebied kan de hele Russische invasiebende met een stuk of 20 kruisraketten volledig uitgeschakeld worden.

Paar bommen erop en vervolgens roepen dat je van niets af weet als Putin komt klagen waar de Donbass gebleven is. :')

"Het waren de rebellen zelf" aldus de NAVO. ^O^
Dat is wel het soort retoriek en logica dat we nu van de andere kant zien. Vervolgens de schouders ophalen en zeggen ah, life is life...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')