Omdat ze deze show door gaan ontwikkelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom mag Jinek terugkeren in de zomer
Ze kunnen Jinek beter een beetje bijscholen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze deze show door gaan ontwikkelen.
Bedankt voor deze bijdrage.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:42 schreef killerkip69 het volgende:
[ afbeelding ]
‘Jinek lekker wijf met slechte show’
Zo, die durft met z'n lange neus. Kijk niet vaak, maar ze doet het best goedDe TETTEN zijn altijd 'n +punt, lijkt me logisch, dus Jinek, beetje meer TIET = topshow
quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:42 schreef killerkip69 het volgende:
[ afbeelding ]
‘Jinek lekker wijf met slechte show’
Zo, die durft met z'n lange neus. Kijk niet vaak, maar ze doet het best goedDe TETTEN zijn altijd 'n +punt, lijkt me logisch, dus Jinek, beetje meer TIET = topshow
Je hoort het hem zeggen.quote:Dat Tan vooral entertainment doet en Jinek zich met actuele onderwerpen bezighoudt, interesseert Frequin niet. “Jinek heeft intellectuele onderwerpen. Prima. Maar ik kijk meer naar haar geile gekruiste benen dan dat ik naar haar luister.”
Vies grommend lachje er bij. Met zijn drankhoofd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Je hoort het hem zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |