Want hij zou nog een keer daten met iemand die je aan ruikt komen, denk je?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef Mika-Mika het volgende:
Bus deodorant op de tafel zetten als je haar weer doet ontmoeten. OF je zegt het gewoon dat ze een luchtje bij zich heeft, wat je niet zo lekker vind. Gewoon direct-duidelijk zijn.
Waarom niet? Soms hebben mensen dat gewoon niet in de gaten, dat ze ruiken. Zeg het gewoon, en dan kan het twee kanten opgaan ze worden er boos om of ze snappen het.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Want hij zou nog een keer daten met iemand die je aan ruikt komen, denk je?
Nou èh, ik zou zeggen, je rot, doei!quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:48 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Waarom niet? Soms hebben mensen dat gewoon niet in de gaten, dat ze ruiken. Zeg het gewoon, en dan kan het twee kanten opgaan ze worden er boos om of ze snappen het.
Ja daar kom je ver mee, wie weet is het vrouwtje een hartstikke toffe meid tikt alle hokjes aan, alleen ze ruikt. Nou dan zou ik er gewoon wat van zeggen, en zien we wel wat de reactie is. Gelijk zo lomp zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou èh, ik zou zeggen, je rot, doei!
Ik niet. En zou er wat van zeggen word dat negatief opgenomen en komt daar geen passend reactie c.q. actie op van de andere kant houd het wel langzaam op.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik geloof nooit dat je iemand helemaal geweldig kunt vinden als iemand zo naar ruikt. Daar knap je toch op af?
Daarom. Vind het lastig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:51 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Ik niet. En zou er wat van zeggen word dat negatief opgenomen en komt daar geen passend reactie c.q. actie op van de andere kant houd het wel langzaam op.
Joh, je gaat toch geen tijd en moeite investeren in iemand die van zichzelf niet weet dat zelfs het licht spontaan uit blijft vallen door het rottingsproces van desbetreffend personage.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:50 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Ja daar kom je ver mee, wie weet is het vrouwtje een hartstikke toffe meid tikt alle hokjes aan, alleen ze ruikt. Nou dan zou ik er gewoon wat van zeggen, en zien we wel wat de reactie is. Gelijk zo lomp zijn
Zo kan je het ook zeggen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik geloof nooit dat je iemand helemaal geweldig kunt vinden als iemand zo naar ruikt. Daar knap je toch op af?
Ik zou echt niet graag langdurig naast iemand zitten wiens/wier onaangename lichaamsgeur voortdurend in mijn neus binnendringt, laat staan er intiem mee worden. Dat is het probleem: je kunt het moeilijk niet ruiken, dus ook moeilijk negeren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:51 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Ik niet. En zou er wat van zeggen word dat negatief opgenomen en komt daar geen passend reactie c.q. actie op van de andere kant houd het wel langzaam op.
Ja, hahaha. Troll. Ik dacht het al.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:52 schreef Pierson87 het volgende:
[..]
Daarom. Vind het lastig.
Laatst zijn we wezen lopen met haar drie honden. Toen viel die lucht mij veel minder op.
Misschien is het wel een verademing als je voor een dampende tamp hangt in vergelijking met de putlucht die uit z'n straatje komt zetten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou echt niet graag langdurig naast iemand zitten wiens/wier onaangename lichaamsgeur voortdurend in mijn neus binnendringt, laat staan er intiem mee worden. Dat is het probleem: je kunt het moeilijk niet ruiken, dus ook moeilijk negeren.
Drie hondenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:52 schreef Pierson87 het volgende:
[..]
Daarom. Vind het lastig.
Laatst zijn we wezen lopen met haar drie honden. Toen viel die lucht mij veel minder op.
Nou nou, moet dat nou weer zo lomp.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Joh, je gaat toch geen tijd en moeite investeren in iemand die van zichzelf niet weet dat zelfs het licht spontaan uit blijft vallen door het rottingsproces van desbetreffend personage.
Heb een relatie gehad welke echt kon ruiken en daar weigerde iets aan te doen, echter die deed wel wat meer dan alleen ruiken laten we het daarop houden en is de laan uitgestuurd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou echt niet graag langdurig naast iemand zitten wiens/wier onaangename lichaamsgeur voortdurend in mijn neus binnendringt, laat staan er intiem mee worden. Dat is het probleem: je kunt het moeilijk niet ruiken, dus ook moeilijk negeren.
Ohquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, hahaha. Troll. Ik dacht het al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |