hmm, misschien is het dat wel? gewoon een doos pepermunten eten dan ruik je het ook niet meerquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Iew nee
Maar
Ik heb sinds 2,5 week wel een bovenbeugel? Toen werd ik ook verkouden.
nou.... waarschijnlijk sowieso wel iets mee te maken. met name de verkoudheid danquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Iew nee
Maar
je hebt ijzer in je bek en je vraagt je af waar die metaalgeur vandaan komt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Iew nee
Maar
de waarheid is niet altijd geruststellend.quote:
Ja aangezien ik dat al 2,5 week heb en ik sinds vandaag pas metaal ruik dat in mn neus aanwezig is en niet in mn mond als smaakquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:17 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
je hebt ijzer in je bek en je vraagt je af waar die metaalgeur vandaan komt?
Nee, maar kan wel voor rust zorgen doordat het vretende gedachtes uit de weg kan ruimenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
de waarheid is niet altijd geruststellend.
pepermunt = suiker is niet goed voor mn beugel he. En ik heb geen slechte adem?Het zit in mn neusquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:15 schreef bl-bl-blikje het volgende:
[..]
hmm, misschien is het dat wel? gewoon een doos pepermunten eten dan ruik je het ook niet meer
Anticlimaxquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:50 schreef Divje het volgende:
Je kreeg die beugel, werd verkouden waardoor je reukvermogen kut is, wordt weer beter waardoor je weer goed kan ruiken en nu 'ruik' je je beugel. Tada.
Dan zou ik 'm nu 2 weken moeten ruiken want ben allang weer beterquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:50 schreef Divje het volgende:
Je kreeg die beugel, werd verkouden waardoor je reukvermogen kut is, wordt weer beter waardoor je weer goed kan ruiken en nu 'ruik' je je beugel. Tada.
Ja had ik al gedaan dan krijg ik artikelen over de geur van geldmuntjesquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Google gewoon: resultaat zal zijn neuskanker
Rip ts
Oei dat stinkt ook erg, maar je werkt dan met vis ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:25 schreef Galgeras het volgende:
Metaal is in ieder geval beter dan een vislucht... (die bij mij gelukkig weer weg is)
Ik had vorige week kabeljauw gegeten en waarschijnlijk de keuken niet goed schoongemaakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:30 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Oei dat stinkt ook erg, maar je werkt dan met vis ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |