Ik neem aan dat dit niet alleen om het geld gaat, maar juist meer om de ervaring. Ik vind het wel een tof idee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:56 schreef Andijviestampot het volgende:
Wat een hel lijkt me dat. Voor 500 euro ben je echt een heel eind met het vliegtuig. Toch een stuk makkelijker.
inmiddels genoeg mensen die op zo'n manier rond reizen. maar ik denk dat dit wel de ervaren reizigers zijn, voor wie deze vorm van reizen voor het eerst doet, zou ik dan hopen dat ze heel sterk in hun schoenen staan. Veel landen/plaatsen zul je een gast gezin hebben , dan heb je er nog niet voor gevraagd. Maar er zullen ook plaatsen zijn waar je blij zal zijn met een kartonnen doos.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:33 schreef Blik het volgende:
Mooie ervaring. Maar hoe ga je dat doen als je ergens wordt gedropt waar geen hotels/hostels zijn? Aanbellen bij mensen thuis om te slapen?
Of het zijn mensen die denken dat ze zo even makkelijk en goedkoop ergens naartoe kunnen reizen en niet zo snel nadenken over dat soort praktische zaken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:42 schreef Roger_ het volgende:
[..]
inmiddels genoeg mensen die op zo'n manier rond reizen. maar ik denk dat dit wel de ervaren reizigers zijn, voor wie deze vorm van reizen voor het eerst doet, zou ik dan hopen dat ze heel sterk in hun schoenen staan. Veel landen/plaatsen zul je een gast gezin hebben , dan heb je er nog niet voor gevraagd. Maar er zullen ook plaatsen zijn waar je blij zal zijn met een kartonnen doos.
wat was eigenlijk je doel met deze vraag? wil je dit zelf een keer doen ? Het is al eens gesteld, maar ik zie geen antwoord.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:42 schreef opabrutus het volgende:
In Nederland beginnen, en dan proberen helemaal naar Azië te liften.
Zijn er verhalen bekend van mensen die dit gedaan hebben?
Hier een voorbeeld, maar een erg oud topic: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=36849
Klopt, al ging de oude hippietrail door Afghanistan, dat zou ik nu niet meer doen. Je kan beter een omweggetje door Pakistan nemen, dat kan ook wel een uitdaging zijn. Baluchistan is het lastigste stuk van het traject.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |