Ken het. Ben vorig jaar tweede geworden in de voorspeller van de Formule 1 op het forum. Verloor het nipt in de laatste rondequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:31 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De spanning stijgt in ieder geval. Maar vrees weer voor wat ik ooit in de formule 1 manager had, 18 ronden bovenaan en vervolgens een vreselijke mispeer.
Muhanaha we komen je pakken. Dus nu hoef je je niet meer druk te maken. Vwb het verbergen van opstelling moet iedereen zelf weten toch?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:33 schreef Bayswater het volgende:
Aan het overgebleven budget te zien, zit er minimaal één iemand van nummer 2 t/m 4 flink op PSV. Niet zo mooi voor mij, gelukkig heb ik wel de meeste puntenpakkers van PSV.
Cynisme komt helaas nooit zo over in geschreven tekst. Verbergen terwijl de ronde gesloten is vind ik wat overdreven, zou gewoon allemaal open moeten staan.quote:Op zondag 5 april 2015 14:38 schreef zikkie het volgende:
[..]
Muhanaha we komen je pakken. Dus nu hoef je je niet meer druk te maken. Vwb het verbergen van opstelling moet iedereen zelf weten toch?
Die gaf de assist op de 0-1 toch? Maar goed, dat is inderdad 6. 94 dusquote:Op zondag 5 april 2015 15:41 schreef Bayswater het volgende:
Rusnak 7 ? Volgens mij 3. Maar 91 is ook waanzinnig veel.
Gaf Nelom niet de assist op Lucassen?quote:Op zondag 5 april 2015 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even tellen:
Zoet 10
Bruma 14
Rekik 9
Willems 9
Nelom 3
Thomas 4
Rusnak 7
Toornstra 4
Wijnaldum 16
De Jong 8
Depay 11
95
Oh ook al verkeerd geteld dan? Nouja met 87 punten (Rusnaks assist wordt op elfvoetbal gezien als een gekraakt schotquote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef Bontekoe1982 het volgende:
93 punten. Eindelijk levert de 9 PSV spelers is wat op. Weet alleen niet waar jullie de 16 punten van Wijnaldum vandaan halen zowel bij livescore als foxsports kom ik niet verder dan 12 punten.
Pluim dat je gewoon altijd alles open zet. Terecht ook!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef Bayswater het volgende:
Zijn er eigenlijk nog prijzen te winnen zoals aan het seizoen werd aangekondigd of zit ik mij voor joker druk te maken over de verborgen opstellingen van nummer 2 t/m 4? Of strijd ik voor de eeuwige roem?
Eens!quote:Op zondag 5 april 2015 14:58 schreef Bayswater het volgende:
eschreven tekst. Verbergen terwijl de ronde gesloten is vind ik wat overdreven, zou gewoon allemaal open moeten staan.
En ik haal de top 100 niet eensquote:
Ik denk dat alleen Rusnak die potentie heeft. Depay was immers een tijdje geblesseerd.quote:Op maandag 13 april 2015 13:19 schreef Max23 het volgende:
Heeft iemand nog van de eerste ronde spelers in zijn team die hij nooit eruit heeft gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |