SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
Ja en jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef renevandieren het volgende:
Heeft er hier iemand al een keer met Ibrahimovic gespeeld? En zo ja is hij ook goed in deze editie?
Uit die 2 zou ik dan kiezen voor Suarez. Die vond ik echt onwijs goedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Zou jij dan gaan voor Suarez of Ibrahimovic?
Thanksquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Uit die 2 zou ik dan kiezen voor Suarez. Die vond ik echt onwijs goed
En weer haten op een perfecte assistquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:16 schreef Papadiouf het volgende:
Wat zit die commentator te haten op cahill joh
Suarez is absurd goed. Niemand is beter.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Zou jij dan gaan voor Suarez of Ibrahimovic?
tot nu heeft het nog niet heel veel effect bij mequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef Tim86 het volgende:
Mensen snappen er echt niks meer van zonder futbin etc lijkt het wel. Had een lading Naldo's gevolgd en die gaat echt compleet random op en neer tussen 250k en 400k in open bid steeds
Nee, ik heb ook nog niet het geluk van Toefjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tot nu heeft het nog niet heel veel effect bij me
Dan misschien Suarez proberen met SIF Benzema.. Was eigenlijk van plan een team te maken met SIF Lacazettequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Suarez is absurd goed. Niemand is beter.
Ik zag vooral ernst enorm veel van dit soort dealtjes posten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog niet het geluk van Toefjes.
En als je nu 1 en 1 zou optellen ...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zag vooral ernst enorm veel van dit soort dealtjes posten.
Dan zou daar 2 uit komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:39 schreef AntiHero het volgende:
[..]
En als je nu 1 en 1 zou optellen ...
Gast doe normaalquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:41 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Vond jij toefjes niet altijd wat bitter overkomen?
De nieuwe kleren van de keizerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:43 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ok.
Deze kit zo even testen na de CL
[ afbeelding ]
Maar wel met z'n 3en een goal producerenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:58 schreef Tim86 het volgende:
Met 5 man eromheen, niemand in de buurt van waar de bal komt. Net Dordrecht dit
ook niet belangrijk als je maar hard kan rennen jonguhhhhquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Gregz kan ook geen een simpele pass of voorzet geven he
Niet te zuinig jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef ThadCastle het volgende:
zo goed als ivanovic eerste helft was, zo matig is hij nu :/
Hij houdt maar niet op joh. "David Luiz voetbalt altijd overspannen, een beetje zoals hij tijdens het WK het volkslied zong."quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:05 schreef StijnDa het volgende:
Die Sport1 verslaggever loopt al de hele wedstrijd te kankeren op Luiz
Zit wel wat in hoor. Loopt altijd als een dolle hond rond. Vet veel wilde tackles en achterlijke passesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:15 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Hij houdt maar niet op joh. "David Luiz voetbalt altijd overspannen, een beetje zoals hij tijdens het WK het volkslied zong."
Die gozert van de NPO 3 constant over dat Diego Costa van staal is gemaaktquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:05 schreef StijnDa het volgende:
Die Sport1 verslaggever loopt al de hele wedstrijd te kankeren op Luiz
"zijn knie is van graniet"quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:19 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Die gozert van de NPO 3 constant over dat Diego Costa van staal is gemaakt
wtf ja hahahahaaquote:
Die vernederde ik net nog met Choupo en Shaqquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die gozer van die ene montage schijnt dat wel te kunnen. Rasmus ofzo heet ie geloof ik.
Dat hunter kaartje lijkt me met zulke bedragen niet echt rullevantquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:43 schreef renevandieren het volgende:
![]()
SIF Benzema met een hunter kaartje voor 900.000 op de eerste seconde.
Ach toch bijna 200k onder de normale prijsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hunter kaartje lijkt me met zulke bedragen niet echt rullevant
1 miljoen staan er een paar toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ach toch bijna 200k onder de normale prijs
quote:
maakt niet uit had me er wel op voorbereidquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef Tim86 het volgende:
uff dit is wel een hele erge miss match qua teams wieisboos..had ff niet door dat je met silvers kwam
Ik heb het idee dat die search engine niet goed werkt op de console.. af en toe missen er een paar kaartjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 miljoen staan er een paar toch?
edit: ja
Nog steeds een mooie deal hoor, daar niet van.
Mja, daardoor was je compleet kansloos terwijl je eigenlijk qua spel gelijkwaardig was. Nog een potje? Dan vis ik even wat silvers uit mijn concept squads.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
maakt niet uit had me er wel op voorbereidmaar mijn verdediging is wel kansloos tegen jouw aanval
is goedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja, daardoor was je compleet kansloos terwijl je eigenlijk qua spel gelijkwaardig was. Nog een potje? Dan vis ik even wat silvers uit mijn concept squads.
Rusnak trouwensquote:
Soon to be ex-vriend dus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:00 schreef RijstbaI het volgende:
Er op dit tijdstip achter komen dat je de seizoenskaart van een vriend die morgenochtend naar Rome vertrekt nog hebt liggen
Goed gedaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Juist niet, ik heb m net gebracht
Prima, bij dat busje dat we huurde zat een gehandicaptenkaart dus we konden op 2 min van stratumseind parkerenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed gedaan.
Hoe was carnaval eigenlijk geweest?
Spijker kom ik in het weekeind heel vaak hahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:23 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Prima, bij dat busje dat we huurde zat een gehandicaptenkaart dus we konden op 2 min van stratumseind parkeren
Ben eigenlijk bijna de hele avond in 'Spijker' geweest, hoorde vandaag op de training pas dat er ergens een grote tent stond op een pleinMaar heb een prima avond/nacht gehad in Spijker
Jij?
Het was gewoon de eerste tent waar we vanaf de parkeerplaats tegen aan liepen, zijn gewoon naar binnen gegaan en bijna niet meer weg geweestquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Spijker kom ik in het weekeind heel vaak haha
Is inderdaad wel top
Publiek waar ik tussen heb gestaan was wel prima, geen vechtpartij gezien ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:27 schreef Kamikazie het volgende:
Die grote tenten ben ik ook nooit zo van, teveel oude mannen die denken dat ze alles kunnen maken omdat het toevallig carnaval is.
Kwam er nu ook weer eentje naar me toe die dacht dat hij even voor kon dringen bij het pinnen en toen ik er wat van zei vond dat ik geen respect voor oudere had
Ja dat gebeurd sowieso bijna niet met carnaval... zover ik weetquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:29 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Publiek waar ik tussen heb gestaan was wel prima, geen vechtpartij gezien ook
Nog chicks gehosseld?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd sowieso bijna niet met carnaval... zover ik weet![]()
Was inderdaad niet al te lastigquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jup.
Maar carnaval telt niet zeg ik altijd maar.
Bedoel je de vrouwen of het carnaval?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:35 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Was inderdaad niet al te lastig
Was het de volgende dag ook nog prima te doen?
Of je de vrouwen nuchter ook zou doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedoel je de vrouwen of het carnaval?
Zondag was kroegentocht dus was al rond 12 uur beginnen
Eigenlijk is mijn antwoord daarop hetzelfde. Geen flauw idee.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:37 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Of je de vrouwen nuchter ook zou doen
Waarschijnlijk zou ze jou dan niet doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn antwoord daarop hetzelfde. Geen flauw idee.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn antwoord daarop hetzelfde. Geen flauw idee.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
W
[..]
Waarschijnlijk zou ze jou dan niet doen
Ik begon in een romeins pak en eindigde in een bananen pak met de hoed van donald duckquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:41 schreef Kamikazie het volgende:
Ik had een batman masker gejat, dat was ook wel goede zaken doen in een keer.
Dat vind ik oprecht knap.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:42 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik begon in een romeins pak en eindigde in een bananen pak met de hoed van donald duck
Ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doet web app trading het al een keer?
Je vroeg of hij het een keer doet. Het antwoord daarop is ja. Doet hij het vandaag? Nee.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vroeg of hij het een keer doet. Het antwoord daarop is ja. Doet hij het vandaag? Nee.
Dat is jammer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vroeg of hij het een keer doet. Het antwoord daarop is ja. Doet hij het vandaag? Nee.
Dat kun je wel stellen. Ernst had blijkbaar gelijk over het aantal DSL-deals (ik had er vannacht ook 2), maar ik ben dus vervolgens weer niet in de gelegenheid om mijn meuk opnieuw te listen. En dat is jammer.quote:
Sjezus. Zo scherp, zo vroeg op de ochtend. Daar moeten wel al 2 sloten koffie in zittenquote:Op woensdag 18 februari 2015 07:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
4 inmiddels, om precies te zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:44 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Sjezus. Zo scherp, zo vroeg op de ochtend. Daar moeten wel al 2 sloten koffie in zitten
Gewoon ja knikken en je weer op je werk storten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:46 schreef over_hedge het volgende:
Er is hier een belg komen werken. Op zich niet zo erg. Alleen ik versta soms echt geen zak van wat hij zegt.
Gewoon friet(en) i.p.v. patat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:46 schreef over_hedge het volgende:
Er is hier een belg komen werken. Op zich niet zo erg. Alleen ik versta soms echt geen zak van wat hij zegt.
Tsja c'est POTS hequote:Op woensdag 18 februari 2015 08:44 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Sjezus. Zo scherp, zo vroeg op de ochtend. Daar moeten wel al 2 sloten koffie in zitten
Hij werkt in Rotterdam dus leert maar gewoon om patat te zeggen.quote:
toty robbenquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:23 schreef JaafkeEHV het volgende:
Iemand nog een leuke RW/RF tip? Bale is het echt niet.
Links staat IF-Memphis te shinen..
Ik had MOTM Coutinho voor 688kquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:16 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie
Hier ook 1 DSL deal vannachtIF wanyama voor 117K. geen terug gekocht.
Zat ik ook naar te kijken en ongeveer zelfde prijsklasse als bale..quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Robben uberhaupt. De NIF is ook al een eindbaas.
IF guarin ziet er ook heerlijk uitquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:25 schreef OmniRocket het volgende:
IF Haller \o/
Fransman van AJ Auxerre
http://news.futhead.com/p(...)-predictions-week-23
[ afbeelding ]
toty robben met een +10 kaartjequote:Op woensdag 18 februari 2015 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Robben uberhaupt. De NIF is ook al een eindbaas.
Gotze is een musthave voor mij. In de predictions van Futwiz staan nog een paar mooie silversquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:29 schreef FCsuarez het volgende:
Matige predictions zegalleen Guarin en Gotze lijken me wel wat
Bij mij is IF guarin dan weer een musthavequote:Op woensdag 18 februari 2015 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gotze is een musthave voor mij. In de predictions van Futwiz staan nog een paar mooie silvers
Die wordt vast ook een stukje minder duur dan IF Gotze (die vorige week ook al een UP heeft gehad)quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bij mij is IF guarin dan weer een musthavemooie haaibirds maken met Cuadrado.
Lucky you.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:31 schreef over_hedge het volgende:
Nog een nieuwe collega. Dit keer een chick die er niet verkeerd uitziet.
picsquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:31 schreef over_hedge het volgende:
Nog een nieuwe collega. Dit keer een chick die er niet verkeerd uitziet.
Ik zie maar 3 silvers in die prediction. Echt spectaculair is het niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gotze is een musthave voor mij. In de predictions van Futwiz staan nog een paar mooie silvers
meh.quote:
Eerst maar eens kijken of ze er in zitten om 4 uurquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die wordt vast ook een stukje minder duur dan IF Gotze (die vorige week ook al een UP heeft gehad)
Ik vind 9 ton voor hem nog veel. En Guarin gaat dan nog echt maar 200k max zijn, denk ik. En als ik naar de predictions kijk moet EA van goeie huize komen (lees: veel pack offers), willen er heel veel packs geopend worden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ze er in zitten om 4 uur,al lijk guarin me wel een zekerheidje.
Gotze zal toch niet zo heel duur worden ? onder het miljoen lijkt mij.
Goed want de consumables waren nog niet duur genoegquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind 9 ton voor hem nog heel veel. En als ik naar de predictions kijk moet EA van goeie huize komen (lees: veel pack offers), willen er heel veel packs geopend worden.
Held!quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Juist niet, ik heb m net gebracht
Ja precies. En anders is het zaterdag altijd nog de verjaardag van de koning van Bhutan, en de Dag van de Martelaren in Bangladesh. Klinkt als een plausibele reden voor een paar magistrale pack offers.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er gaan Chinese new year packs uitkomen, volgens mij is dat morgen.
Die Chinese new year packs hebben ze vorig jaar ook gedaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja precies. En anders is het zaterdag altijd nog de verjaardag van de koning van Bhutan, en de Dag van de Martelaren in Bangladesh. Klinkt als een plausibele reden voor een paar magistrale pack offers.
dacht dat UPs in packs en een TOTT ook wel een mooie rede was voor 100K packsquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja precies. En anders is het zaterdag altijd nog de verjaardag van de koning van Bhutan, en de Dag van de Martelaren in Bangladesh. Klinkt als een plausibele reden voor een paar magistrale pack offers.
Het was ook meer cynisch bedoeld, dan dat ik baseerde op feitenquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Chinese new year packs hebben ze vorig jaar ook gedaan.
als je goede spelers wilt moet je geld uit gevenquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dacht dat UPs in packs en een TOTT ook wel een mooie rede was voor 100K packs
De gedachten zijn weer ondoorgrondelijk.
Hillegaar niet. Als ik goede spelers wil koop ik ze.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
als je goede spelers wilt moet je geld uit geven
Of traden iddquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hillegaar niet. Als ik goede spelers wil koop ik ze.
Komt waarschijnlijk omdat er in Vancouver e.o. bijna meer Chinezen wonen dan andere bevolkingsgroepenquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Chinese new year packs hebben ze vorig jaar ook gedaan.
Ik dacht dat ze dit altijd speciaal voor rijst deden..quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat er in Vancouver e.o. bijna meer Chinezen wonen dan andere bevolkingsgroepen
EA komt met Chinese NY-packs in ruil voor rijst? Lijkt me niet Sjon.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dit altijd speciaal voor rijst deden..
Bijna 30% van de bevolking Chinees en nog ruim 15% andere groepen uit Oost en Zuid Oost Azië.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dit altijd speciaal voor rijst deden..
Best logisch: Chinezen komen Amerika (VS en Canada) bij immigratie binnen via de westkust, Afrikanen en Arabieren via de oostkust.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bijna 30% van de bevolking Chinees en nog ruim 15% andere groepen uit Oost en Zuid Oost Azië.
In Richmond, de stad waar tijdens de OS het schaatsen werd georganiseerd, zelfs meer dan 50% Chinezen.
Het Mekkah der Rijsten.
Nauwelijks negers of moslims ook.
Je fiets is daar dus redelijk veilig zou je kunnen stellen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bijna 30% van de bevolking Chinees en nog ruim 15% andere groepen uit Oost en Zuid Oost Azië.
In Richmond, de stad waar tijdens de OS het schaatsen werd georganiseerd, zelfs meer dan 50% Chinezen.
Het Mekkah der Rijsten.
Nauwelijks negers of moslims ook.
In ruil voor rijst ? Nee gewoon om rijst blij te maken met chinese NYquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
EA komt met Chinese NY-packs in ruil voor rijst? Lijkt me niet Sjon.
Ik denk dat Rijst daar te nuchter voor is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
In ruil voor rijst ? Nee gewoon om rijst blij te maken met chinese NY
Genoeg over Rijst, niet aldoor over een en dezelfde persoon hebben dat mag nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat Rijst daar te nuchter voor is.
Zag hem ook, vrij teleurstellend. Dan hou je ook helemaal niet van voetbal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zat dat topic waar mensen hun teams laten zien te bekijken.. en toen zag ik deze teams:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
i cry every time.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zat dat topic waar mensen hun teams laten zien te bekijken.. en toen zag ik deze teams:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoax, iemand met veel coins en een redelijke hybrid.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:46 schreef Lastpost het volgende:
Hehe ik kreeg vandaag ineens de behoefte om weer eens een potje te spelen. Krijg ik direct dit in het laadscherm.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zoveel geld uitgeven en dan dat hoopje ellende op die witte lijn hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoax, iemand met veel coins en een redelijke hybrid.
Zullen ze ook vast wel doen, maar hoeveel duizenden hebben er coins gekocht?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht dat ze bans uit gingen delen?
In ieder geval genoeg mensen aan de teams te zien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zullen ze ook vast wel doen, maar hoeveel duizenden hebben er coins gekocht?
Hehe, ach dan sub je toch gewoon TOTY Neuer of De Gea. Als je dan toch bezig bent direct SIF Aubameyang er ook maar bij voor Aguero, die valt een beetje uit de pacesquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kan je nog zo goed verdedigen sirigu verkloot het toch wel voor je
Ah ben je er zo eentjequote:Op woensdag 18 februari 2015 10:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe, ach dan sub je toch gewoon TOTY Neuer of De Gea. Als je dan toch bezig bent direct SIF Aubameyang er ook maar bij voor Aguero, die valt een beetje uit de paces
Hehe nee ik hou het gewoon bij m'n pass team ipv pace team. Zo saai dat lob-sprint-lob-zigzag voetbal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ah ben je er zo eentjedat in subben vind ik maar niks maak dan gewoon een knap team.
IF alves kan hij makkelijk betalen zo te zien.
Ik heb gelezen dat ze mensen die in FUT 14 coins hebben gekocht ook bannen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht dat ze bans uit gingen delen?
Dat zou niet best zijn dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze mensen die in FUT 14 coins hebben gekocht ook bannen.
Maar mijn club leeft nog. Geen resets bij mensen verder hier?
Heb geloof ik voor 20 euro bij aanvang van FUT15 aan die punten gekochtquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn dan.
En nee, geen resets verder. Mocht iemand een reset hebben dan krijgt diegene toch FIFA points terug?
Ik ben gereset en heb niks teruggekregen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn dan.
En nee, geen resets verder. Mocht iemand een reset hebben dan krijgt diegene toch FIFA points terug?
Bohhh heb er 3 voor 35Kquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
SIF Aurier kan best wel de beste investering tot nu toe worden. Zijn prijs is van 45K naar 65K gegaan in 1 dag. Heb er al een stuk of 6 verkocht voor 170K, maar gelijk weer 1 terug gekocht na elke verkooop. Nu nog 40 stuks in de club
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:10 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/zK(...)d&utm_campaign=video
check deze baas
quote:
Er zijn duidelijk weer een paar grijze cellen verloren gegaan tijdens de carnavalquote:
hahahaa hey ook bier gedronken en alles met carnaval?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Godver![]()
Mijn foutBlame carnaval.
pacehoer?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:27 schreef Lindgren. het volgende:
Chermiti maar even verkocht, is hard aan het dalen. In plaats van IF Chik en hij nu maar even IF Depay en Wijnaldum. Depay op 6 (later 7) chem in de spits.Ben benieuwd.
Hoezo? Eerst maar eens kijken of Messi in het TOTW zit. Zo ja, dan komt er wel weer een crash aan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:35 schreef FCsuarez het volgende:
Hoe zal het vanavond gaanwel TOTW maar lang niet alle IF's die gepulled gaan worden zullen op de markt komen
zaterdag tijdens piektijd maar inslaan dan denk ik (toch?).
Kan me voorstellen dat er heel veel mensen toch op de Webapp of Companion app packs gaan openen. alleen de mensen met een console in de buurt zullen ze te koop aanbieden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo? Eerst maar eens kijken of Messi in het TOTW zit. Zo ja, dan komt er wel weer een crash aan.
wbquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is die schijtapp nou nog niet terug online
Over een maand of 11 moet ie wel weer online zijn dacht ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wb![]()
ik denk dat jij eerder jarig bent dan dat de app online is.
Ik zie hem zomaar nooit meer online komen (voor het trade gedeelte dan)quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over een maand of 11 moet ie wel weer online zijn dacht ik
Dat ze het veranderen van de prijs dan ff gemakkelijker maken dan dat irritante gescrollquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zie hem zomaar nooit meer online komen (voor het trade gedeelte dan)
Ik denk aan het eind van FUT15.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren dus dat klopt wel ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:46 schreef The_Yakuza het volgende:
ik denk voordat DS2 is afgestudeerd.
Waarschijnlijk de enige manier om van autobuyers etc. af te komen. Prijzen van coins op de verkoopsites stijgen ook weer flink.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden voor ds2quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:50 schreef RijstbaI het volgende:
Ik denk dat ds2 eerder afstudeert dan tobi wan
Voor 1 april moeten we klaar zijn (en dat is geen grap)quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:46 schreef The_Yakuza het volgende:
ik denk voordat DS2 is afgestudeerd.
Ik 23 maartquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor 1 april moeten we klaar zijn (en dat is geen grap)
Wanneer ben je begonnen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op vipcoins niet hoor, inmiddels weer 7.73 voor een miljoen. De coinglitch komt niet van de webapp af, maar van de consoles.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de enige manier om van autobuyers etc. af te komen. Prijzen van coins op de verkoopsites stijgen ook weer flink.
[..]
Dat zou ik leuk vinden voor ds2![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik 23 maart
#snellerafstuderendands2
quote:
Dan mag Karel wel ff door werken met zijn dikke blije kop.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij studeert niet eens, hij doet een opleiding.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:55 schreef The_Yakuza het volgende:
wat studeren jullie dan? Technische Natuurkunde/Wiskunde ofzo?
Lekker man, we schieten er dus geen reet mee op en het plezier wordt nog meer verneuktquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Op vipcoins niet hoor, inmiddels weer 7.73 voor een miljoen. De coinglitch komt niet van de webapp af, maar van de consoles.
Had je iets anders verwacht ?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker man, we schieten er dus geen reet mee op en het plezier wordt nog meer verneukt
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij studeert niet eens, hij doet een opleiding.
Als je nu nog coins koopt heb je ballen in elk geval. Denk dat daarom de coins goedkoper worden: Mensen durven niet meer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker man, we schieten er dus geen reet mee op en het plezier wordt nog meer verneukt
Dat is dan 1 winstpuntquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je nu nog coins koopt heb je ballen in elk geval. Denk dat daarom de coins goedkoper worden: Mensen durven niet meer.
nicequote:
Alleen Vidal 8 chem, maar dat mag de pret niet drukken. Van de 3 voorin is Griezmann wel de aangewezen persoon om op CAM te zetten denk ik?quote:
Als ik hier zo lees al veel slachtoffers.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:09 schreef zamory het volgende:
wou vanmiddag ff wat coins gaan kopen maar ff niet doen dus? zijn er al zoveel slachtoffers gevallen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No risk no funquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:09 schreef zamory het volgende:
wou vanmiddag ff wat coins gaan kopen maar ff niet doen dus? zijn er al zoveel slachtoffers gevallen dan?
Hier alleen Diouf volgens mij. Apekoek schreeuwde ook wat, maar die bleek op zn 2e account ingelogd te zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:11 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Als ik hier zo lees al veel slachteroffers.
Ik zelf leef gelukkig nog (niet te vroeg juichen)
Maar nu nog kopen.........zou het niet meer doen aangezien de pak kans heel erg reel is geworden.
Als je nog geen waarschuwing gehad had kan je het gewoon doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:09 schreef zamory het volgende:
Haha kut xbox!quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
Lol wut. Word opeens onderbroken tijdens een fifa wedstrijd voor een xbox update![]()
![]()
![]()
Spelen op de Xboxquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
Lol wut. Word opeens onderbroken tijdens een fifa wedstrijd voor een xbox update![]()
![]()
![]()
Knap dat jij Word aan hebt staan en tegelijkertijd ook FIFA speelt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
![]()
![]()
goejequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Knap dat jij Word aan hebt staan en tegelijkertijd ook FIFA speelt.
Trapz had hem voor 900K inclusief hunter kaartje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
SIF Benzema voor 1.03 miljoen. Dat is netjes
Ik snap er echt niets van dat hij zo goeiekoop is gewordenquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
SIF Benzema voor 1.03 miljoen. Dat is netjes
De vlegel. Hij is me altijd slimmer afquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:22 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Trapz had hem voor 900K inclusief hunter kaartje.
zozo, dat hunter kaartje doet het hem.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:22 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Is toch 8K op de PS4. Daar moet jij 5 dealtjes voor maken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
zozo, dat hunter kaartje doet het hem.
Helemaal niet, gisteren meer dan 120k winst op 1 legend.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:24 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Is toch 8K op de PS4. Daar moet jij 5 dealtjes voor maken.
Ik heb hem gekocht voor 2.5 mil paar weken geleden. I cry everytimequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap er echt niets van dat hij zo goeiekoop is geworden
Ik had gisteren 6 x 100K winst op gewone IF kaartjesquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helemaal niet, gisteren meer dan 120k winst op 1 legend.
He dat was toch iemand anders, rene van dieren ofzo....quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:22 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Omdat mensen die kaarten voor veel te veel kopen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik had gisteren 6 x 100K winst op gewone IF kaartjes
Ik had mijn SIF Pogba geDSL't voor 6 miljoen en er daarna een teruggekocht voor 4.8 i cry evertiemquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:25 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht voor 2.5 mil paar weken geleden. I cry everytime
Die is ook pijnlijk. Bij mij heeft alleen IF Chielini de crash doorstaan. Voor 800k gekocht en gisteren verkocht voor 1.2milquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had mijn SIF Pogba geDSL't voor 6 miljoen en er daarna een teruggekocht voor 4.8 i cry evertiem
Nu dus 3 miljoen ofzo
Ik heb mijn TOTY silva en SIF Costa op tijd weg kunnen doen. Me happyquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had mijn SIF Pogba geDSL't voor 6 miljoen en er daarna een teruggekocht voor 4.8 i cry evertiem
Nu dus 3 miljoen ofzo
Ja want er is maar 1 SIF Benzema op de marktquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He dat was toch iemand anders, rene van dieren ofzo....
TOTY's zijn niet zoveel gezaktquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb mijn TOTY silva en SIF Costa op tijd weg kunnen doen. Me happy
Maak wel 900 en 700K loss op SIF benzebaas. Ie crie everie tiem
Staat er gewoon in toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
Reemi, ik mis Joao Pereira in de WeFUT squadbuilder?
MOTM Eriksen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
TOTY's zijn niet zoveel gezaktWel raar dat Payet ineens zoveel duurder is geworden maar verder alle UPS als een malle gezakt. Payet zat er toch ook wel in
Alleen Carvajal heeft zijn prijs nog een beetje vast kunnen houden
De Hannover 96-versie niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Staat er gewoon in toch?
Daar heb ik hem ook staanquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Alleen Vidal 8 chem, maar dat mag de pret niet drukken. Van de 3 voorin is Griezmann wel de aangewezen persoon om op CAM te zetten denk ik?
Hey verrekquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De Hannover 96-versie niet.
[ afbeelding ]
Jij koopt ook coinsquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helemaal niet, gisteren meer dan 120k winst op 1 legend.
Bovendien maakt het bij die dure IF's niet uit, die hebben toch bijna allemaal hunter.
En ga maar haten op mijn handelskills die me miljoenen hebben opgeleverd. Jij koopt alleen maar coins gr gr
Ik heb die voorhoede gehad. Speelde prima, maar ik vond alleen Nani kut met peren. Die heb ik toen ingewisseld voor Rafa, dat was echt een baasjequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De Hannover 96-versie niet.
Ik heb het team van Tim iets aangepast en zelf ook gemaakt.Ben benieuwd naar de voorste drie.
[ afbeelding ]
Er waren toen een paar transfers die nooit in die google doc hebben gestaan. Lekker handigquote:
Dat postte ik laatst ook. BPL team en Lewa in de spits. Dat soort teams kom ik erg vaak tegen. Zal wel een youtube mannetje iets over gemaakt hebben denk ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:35 schreef Lindgren. het volgende:
FUT'er sinds 2009 en dan een full Real Madrid team + chemloze Lucas op RW.
Ideaal voor het betere copy-paste werk ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er waren toen een paar transfers die nooit in die google doc hebben gestaan. Lekker handig
up Nani is er pas netquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb die voorhoede gehad. Speelde prima, maar ik vond alleen Nani kut met peren. Die heb ik toen ingewisseld voor Rafa, dat was echt een baasje
Rare dingen geloven mensen ja. Dat je team beter zou spelen met 1 speler op 8 chem of 1 non rarequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat postte ik laatst ook. BPL team en Lewa in de spits. Dat soort teams kom ik erg vaak tegen. Zal wel een youtube mannetje iets over gemaakt hebben denk ik.
Ik vraag me af of die UP het verschil gaat maken tussen kut met peren en good to goquote:
Ik heb steeds het idee dat ik daar Cahill zie, maar als ik dan met mijn ogen knipper is het ineens Naldo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit net even naar mijn teams te kijken.... Moet misschien maar eens een andere formatie proberen....
[ afbeelding ]
En Hugo, TOTT Bony is helemaal kut.
Of omdat je niet op tijd naar bed gaat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje moe en dat komt door constant dezelfde reacties in dit topic.
Moe van het afstuderen lijkt me inderdaad wat vreemd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje moe en dat komt door constant dezelfde reacties in dit topic.
die ander was ook RW en niet LW, verder wel mee eens ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die UP het verschil gaat maken tussen kut met peren en good to go
Buitenspelers spelen vaak gewoon fijn, of niet. Dat ligt voor mij niet altijd aanwijsbaar aan bepaalde stats.
Haha ja als ik hem op 5 seconden per team doe dan duurt het gifje een eeuwigheid... Dat wilde ik jullie niet aandoen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat ik daar Cahill zie, maar als ik dan met mijn ogen knipper is het ineens Naldo.
Hij is een baasje man. Maar je moet hem in een 2 spitsen systeem gebruiken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit net even naar mijn teams te kijken.... Moet misschien maar eens een andere formatie proberen....
[ afbeelding ]
En Hugo, TOTT Bony is helemaal kut.
Ook, gisteren tot half 2 JJ2 gespeeldquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:41 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Of omdat je niet op tijd naar bed gaat.
Het escaleert of het loopt uit de handquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
Jezus christus. Escaleert weer helemaal uit de hand hier.
Dat is de grap man paardenlulquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Het escaleert of het loopt uit de hand
Het is een hyperbool.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:47 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ben niet zo goed Foksarcasme herkennen
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Het escaleert of het loopt uit de hand
Heb hem alleen met 433 geprobeerd. Heb nog nooit iemand zo slecht zien passen. Aangezien ik de spits als aanspeelpunt gebruik was hij echt compleet waardeloos.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij is een baasje man. Maar je moet hem in een 2 spitsen systeem gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |