SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
Ja en jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef renevandieren het volgende:
Heeft er hier iemand al een keer met Ibrahimovic gespeeld? En zo ja is hij ook goed in deze editie?
Uit die 2 zou ik dan kiezen voor Suarez. Die vond ik echt onwijs goedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Zou jij dan gaan voor Suarez of Ibrahimovic?
Thanksquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Uit die 2 zou ik dan kiezen voor Suarez. Die vond ik echt onwijs goed
En weer haten op een perfecte assistquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:16 schreef Papadiouf het volgende:
Wat zit die commentator te haten op cahill joh
Suarez is absurd goed. Niemand is beter.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Zou jij dan gaan voor Suarez of Ibrahimovic?
tot nu heeft het nog niet heel veel effect bij mequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef Tim86 het volgende:
Mensen snappen er echt niks meer van zonder futbin etc lijkt het wel. Had een lading Naldo's gevolgd en die gaat echt compleet random op en neer tussen 250k en 400k in open bid steeds
Nee, ik heb ook nog niet het geluk van Toefjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tot nu heeft het nog niet heel veel effect bij me
Dan misschien Suarez proberen met SIF Benzema.. Was eigenlijk van plan een team te maken met SIF Lacazettequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Suarez is absurd goed. Niemand is beter.
Ik zag vooral ernst enorm veel van dit soort dealtjes posten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog niet het geluk van Toefjes.
En als je nu 1 en 1 zou optellen ...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zag vooral ernst enorm veel van dit soort dealtjes posten.
Dan zou daar 2 uit komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:39 schreef AntiHero het volgende:
[..]
En als je nu 1 en 1 zou optellen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |