Kan zijn dat je een gevoelige suikerspiegel hebt: brood en pasta zorgen dan voor schommelingen in je bloedsuikerspiegel waardoor je weer trek krijgt. Herkenbaar bij mij, ik ben bv overgestapt van volkoren naar speltbrood. Eet je witte pasta?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik lees overal tegenstrijdige berichtjes en vind dit erg verwarrend.
[..]omdat als ik gewoon brood, haver en pasta eet ik de hele dag door honger heb. Wat nu niet het geval is.
Ja. Nog wel, maar ga volgende week switchen naar volkoren pastaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:23 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Kan zijn dat je een gevoelige suikerspiegel hebt: brood en pasta zorgen dan voor schommelingen in je bloedsuikerspiegel waardoor je weer trek krijgt. Herkenbaar bij mij, ik ben bv overgestapt van volkoren naar speltbrood. Eet je witte pasta?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:35 schreef Gray het volgende:
Je kan ook gewoon al je eten doorbakken, zodat je meer calorieën verbrandt.
meid tochquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Nog wel, maar ga volgende week switchen naar volkoren pastaBen idd gevoelig voor dat soort dingen.
Na een cola Light kon je mij altijd wegslepen. Na een lasagne ook.
Vandaag gezondigd met choco chip koek. Ik bleef binnen mn kcal, maar dat gevoel erna: meer meer meer
Flikker een end op met je oneliners.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
meid toch
cabs = suiker = hoge bloedsuikerspiegel = niet "wegslepen"
het zit allemaal in je hoofd
Ik ben zo traag van begripquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Niemand is ooit dik geworden van roet eten.
Dan zou ik matig zijn met suikers (ook met suikervervangers: chemische hebben hetzelfde effect) en kijken bij welke producten je een hongergevoel krijgt. Tip: verdiep je in dat geval ook eens in glychemische index (mate waarin een product effect heeft op je bloedsuikerspiegel).quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Nog wel, maar ga volgende week switchen naar volkoren pastaBen idd gevoelig voor dat soort dingen.
Na een cola Light kon je mij altijd wegslepen. Na een lasagne ook.
Vandaag gezondigd met choco chip koek. Ik bleef binnen mn kcal, maar dat gevoel erna: meer meer meer
Daarom beperk ik de koolhydraten. Voel me beterquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:54 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Dan zou ik matig zijn met suikers (ook met suikervervangers: chemische hebben hetzelfde effect) en kijken bij welke producten je een hongergevoel krijgt. Tip: verdiep je in dat geval ook eens in glychemische index (mate waarin een product effect heeft op je bloedsuikerspiegel).
wat wil je uitgelegd hebben, jouw hele idee van voedsel klopt niet, mijn advies; kap met die viva blaadjes lezen en neem contact op met een deskundige, dus een met een studie in voedsel oidquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Flikker een end op met je oneliners.
Ik vraag je om uitleg je geeft het niet. Hou dan je commentaar voor je.
en hoe zit het met de roet van een biodiesel dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Niemand is ooit dik geworden van roet eten.
plat met een shotje heroine ook, probeer je dat ook?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daarom beperk ik de koolhydraten. Voel me beter
Wat is mijn idee dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
wat wil je uitgelegd hebben, jouw hele idee van voedsel klopt niet, mijn advies; kap met die viva blaadjes lezen en neem contact op met een deskundige, dus een met een studie in voedsel oid
Ehm.. voor 3 pannenkoekjes (soort van American pancake formaat): 2 eieren, 35 gr amandelmeel en een klein scheutje kookroom. Je kan er wat zoetstof indoen om het iets zoeter te maken. En als het te dik is een klein beetje water toevoegen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:20 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Recept amandelpannekoekjes?
Die van mij vallen steeds uit elkaar en kokosmeel pannekoeken zijn niet te eten
Omdat "haar idee van voedsel" niet overeen komt met de jouwe, is het gelijk maar verkeerd? Je zou voordat je onzin uitkraamt je eens moeten verdiepen in hetgeen waar je je mening over verkondigt. Als je er niks over weet kan je beter je mond houden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
wat wil je uitgelegd hebben, jouw hele idee van voedsel klopt niet, mijn advies; kap met die viva blaadjes lezen en neem contact op met een deskundige, dus een met een studie in voedsel oid
nee, omdat het fout is, moet ik dit voor de vierde keer uitleggen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:53 schreef Yuriko het volgende:
[..]
Omdat "haar idee van voedsel" niet overeen komt met de jouwe, is het gelijk maar verkeerd? Je zou voordat je onzin uitkraamt je eens moeten verdiepen in hetgeen waar je je mening over verkondigt. Als je er niks over weet kan je beter je mond houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |