nudge nudge, wink winkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:50 schreef AwayTL het volgende:
Ik ben verpest.. Ik las butfeeling aan elkaar en ik dacht voor een seconde:'wtf doe jij![]()
![]()
??!?!?!?'
Die zou ik als tip meegeven als ze een vriendje/vriendinnetje heeft..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
M. gaat altijd hard lachen als ik op dr blote billen trommel
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:54 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Die zou ik als tip meegeven als ze een vriendje/vriendinnetje heeft..
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:41 schreef kwakz0r het volgende:
hier ook standaard grote glimlach als ik aan zn ballen zit met een billendoekje
blote kont is sowieso win!
arm humpiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:16 schreef Spees_Eend het volgende:
2 tanden?! Wowdie heeft haast!
Soesa nog steeds zoveel gedoe, jullie hebben je portie ook wel gehad zeg![]()
Huisarts heeft Suus hormoonzalf icm Lenette voorgeschreven en haar oren en longen zijn schoon. Haar temp is inmiddels ook gezakt naar 38.2 en ze drinkt best goed nu. Ze slaapt wel heel veel.
Met de zalf en een bilscuitje slaapt ze nu al een tijdje heerlijk!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
arm humpienou, hopen maar dat die zalf zijn werk doet!
Vind het zó sneu voor de suusjes...
kun je niet een extra echo voor zn heupen regelen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:28 schreef Loj het volgende:
Hoi!
Js zijn teen moet eraf
Klinkt lekker dramatisch he
Vandaag bij de orthopeed geweest, en z'n zesje teentje gaat wel voor problemen zorgen als hij echt gaat lopen. Dus die wordt verwijderd. Alleen pas over zeven maanden, want eerder kunnen ze niet zien wat hij aan extra botten heeft
Wel stom hoor, z'n eerste operatie staat al soort van gepland. Maarja voor een goed doel zullen we maar zeggen.
De orthopeed was ook niet helemaal tevreden over z'n heupjes (viel hem opeens op tijdens het onderzoeken van het teentje) hij vindt hem niet lenig genoeg..misschien stom, maar daar maak ik me eigenlijk nog het meeste zorgen over. We hebben een brief voor het cb, zij moeten het goed in de gaten houden..
Winterslaapzak of dunnere? Ik heb beide. De dunnere is wel een beetje groot nog voor dr, maar net even gecontroleerd en ze kan er niet in met haar hoofd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef exode het volgende:
Wij deden ons mannetje met koorts wel in slaapzak maar alleen in romper. Raampje stukje open en als je zelf naar bed gaat even checken. Vaak zakt de koorts redelijk snel na een vaccinatie. Bij ons werkte het zo in ieder geval goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |