abonnement Unibet Coolblue
pi_149847207
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:20 schreef Oebeda het volgende:
Fuck Fantasy Life :{ boutspel
Vond er niks aan
wat vind je er niet leuk aan?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 00:32:53 #177
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_149847335
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:20 schreef Oebeda het volgende:
Fuck Fantasy Life :{ boutspel
Vond er niks aan
het was een grapje :( zelda is imo één van de beste game series ever made.
pi_149847574
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:32 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

het was een grapje :( zelda is imo één van de beste game series ever made.
DjUntzUntz Pwned by Zelda!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2015 00:54:54 ]
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:27:08 #179
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_149848999
Nederlands is mijn goedste vak
pi_149850269
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Maakt eigenlijk helemaal niet uit wat je eerst speelt. In het grote geheel is er een overkoepelende verhaallijn (zelfs met alternatieve aftakkingen), maar elke Zelda op zich is een compleet op zichzelf staand gebeuren.
Behalve dan Zelda II, dat een rechtstreeks vervolg is van Zelda I... en Majora's Mask een rechtstreeks vervolg op Ocarina of Time.... en Phantom Hourglass een rechtstreeks vervolg op The Wind Waker. Maar verder hoef je je niks van de verhaallijn aan te trekken nee. :P

En persoonlijk denk ik dat je Link to the Past meer waardeerd als je het speelt voor Link Between Worlds en je OOT meer waardeerd als je het speelt voor Twilight Princess.

Dus tja, ik ben het eigenlijk helemaal niet eens met de stelling "speel maar welke je wilt, maakt toch niets uit". Als je er een wil proberen misschien niet, maar als je er meer uit de serie gaat doen, waarom dan niet een beetje chronologische volgorde om de ontwikkeling van de serie beter te kunnen waarderen?
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_149850546
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:54 schreef nomar83 het volgende:
Luister niet naar die rare snuiters, OOT blijft de beste Zelda. ^O^
Twijfel twijfel. Twilight Princess vond ik ook wel erg tof. :P
  Redactie Games vrijdag 20 februari 2015 @ 10:19:28 #182
181272 crew  Noppie2000
pi_149850883
ALTTP or bust.
pi_149851251
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:49 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Behalve dan Zelda II, dat een rechtstreeks vervolg is van Zelda I... en Majora's Mask een rechtstreeks vervolg op Ocarina of Time.... en Phantom Hourglass een rechtstreeks vervolg op The Wind Waker. Maar verder hoef je je niks van de verhaallijn aan te trekken nee. :P

En persoonlijk denk ik dat je Link to the Past meer waardeerd als je het speelt voor Link Between Worlds en je OOT meer waardeerd als je het speelt voor Twilight Princess.

Dus tja, ik ben het eigenlijk helemaal niet eens met de stelling "speel maar welke je wilt, maakt toch niets uit". Als je er een wil proberen misschien niet, maar als je er meer uit de serie gaat doen, waarom dan niet een beetje chronologische volgorde om de ontwikkeling van de serie beter te kunnen waarderen?
Is ook wel weer zo...heb je ook gelijk in eigenlijk :Y Ik bedoelde ook dus als je 1 wil spelen dan gewoon gaan spelen welke je het meest aanspreekt en niet te moeilijk doen. En wil je meer dan ben ik het met jouw eens en kan je beter inderdaad eerst ALttP doen en daarna pas LBW...etc yup yup goed gezegd ^O^
ALttP is ook 1 van mijn favoriete maar allemaal hebben ze iets.
Spirit Tracks was alleen 1 waar ik op het laatst schijtziek werd van dat treintje reizen -O-
pi_149851894
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:49 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Behalve dan Zelda II, dat een rechtstreeks vervolg is van Zelda I... en Majora's Mask een rechtstreeks vervolg op Ocarina of Time.... en Phantom Hourglass een rechtstreeks vervolg op The Wind Waker. Maar verder hoef je je niks van de verhaallijn aan te trekken nee. :P

En persoonlijk denk ik dat je Link to the Past meer waardeerd als je het speelt voor Link Between Worlds en je OOT meer waardeerd als je het speelt voor Twilight Princess.

Dus tja, ik ben het eigenlijk helemaal niet eens met de stelling "speel maar welke je wilt, maakt toch niets uit". Als je er een wil proberen misschien niet, maar als je er meer uit de serie gaat doen, waarom dan niet een beetje chronologische volgorde om de ontwikkeling van de serie beter te kunnen waarderen?
Ik heb Phantom Hourglass en Windwaker beide uitgespeeld (met heel wat jaartjes ertussen, beide rond de originele release), maar ik heb echt geen doorlopend verhaal meegekregen. Enkel dat het in beide gevallen eilandjes waren.

Sowieso is elke Zelda in de basis hetzelfde. Een gewoon jongetje ontdekt dat hij de wereld moet redden en moet daarvoor dingen verzamelen uit tempels en onderweg wordt hij sterker (extra hartjes) en de vijanden ook, en redt hij de prinses. En uiteindelijk is er een bossbattle tegen de slechterik en komt alles goed, om bij de volgende Zelda-game weer fout te zijn.

Maar ik raad alsnog aan om LttP eerst te spelen voor LbW, al is het alleen maar omdat je na Link between worlds bepaalde functionaliteiten mist (op de kaart tekenen, in de muur verdwijnen. Geen belangrijke dingen, maar wel handigheidjes die je soms mist) in eerdere games. Voor het verhaal zelf maakt het niet uit, veel overlap heb ik niet gemerkt maar ik heb LttP ook niet helemaal uitgespeeld.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:08:25 #185
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_149851926
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:38 schreef Oebeda het volgende:

[..]

Is ook wel weer zo...heb je ook gelijk in eigenlijk :Y Ik bedoelde ook dus als je 1 wil spelen dan gewoon gaan spelen welke je het meest aanspreekt en niet te moeilijk doen. En wil je meer dan ben ik het met jouw eens en kan je beter inderdaad eerst ALttP doen en daarna pas LBW...etc yup yup goed gezegd ^O^
ALttP is ook 1 van mijn favoriete maar allemaal hebben ze iets.
Spirit Tracks was alleen 1 waar ik op het laatst schijtziek werd van dat treintje reizen -O-
Dan ga ik gewoon eerst LttP spelen. Ik heb er inmiddels zeven Zelda's opzitten, dus grote kans dat ik die toch een keer wil spelen. Kan ik dat beter eerst doen ;)
pi_149852177
Met ALttP vond ik het de allereerste keer spelen zo geweldig dat....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees op een ander forum dat Twilight Princess op de ds3 komt???? O+ O+ *O* *O*
Geen idee of het ook echt zo is of weer een vage rumor maar oehhhh zou gaaf zijn.
En dan hopelijk de originele on gespiegelde versie.
pi_149852328
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:18 schreef DjUntzUntz het volgende:
Fuck zelda! _O_ Fantasy life!!11einz!
zeker een topper! fuck Zelda wil ik niet zeggen maar aan fantasy life ben je heel wat meer uurtjes kwijt dan aan Zelda :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:20 schreef Oebeda het volgende:
Fuck Fantasy Life :{ boutspel
Vond er niks aan
ga je mond eens spoelen jongedame :P omdat jij het niks aan vind is het nog geen boutspel :P

ik heb er 120uur inzitten en ben nog niet eens klaar met het spel, dan moet de dlc ook nog gekocht worden :)
geen een 3ds spel waar je zoveel uur in kan stoppen
pi_149852369
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:08 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Bedankt voor de codes. helaas kan je niet 2 dezelfde spellen registreren, dus de helft deed het niet. ik mis 100 punten voor de power buidel :')

Kan je kijken naar de 2e code die je stuurde? daar zit een fout in volgens de site. Dan kom ik wel aan die 2500 punten :') tenzij het een spel is wat ik ook al heb, natuurlijk
heb je myst? die heb ik uitgeleend aan een vriend van me, zit ook een ongebruikte code bij. laat ik hem wel ff foto maken en kan ik je die code nog ff doorsturen dan kan je je powerbuidel halen :P
pi_149852402
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:19 schreef Oebeda het volgende:
Ik lees op een ander forum dat Twilight Princess op de ds3 komt????
op de 3ds bedoel je denk ik? ga daar maar niet vanuit :P
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:36:21 #190
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_149852605
quote:
geen een 3ds spel waar je zoveel uur in kan stoppen
Waar wedden we om?
Nederlands is mijn goedste vak
pi_149852607
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:27 schreef boik het volgende:

[..]

op de 3ds bedoel je denk ik? ga daar maar niet vanuit :P
Tuurlijk kan dat wel.
Heb soms wel met MM dat als ik heeeel bommen gooi en als ik net een nieuwe ruimte kom die geladen wordt dat ik frame drops krijg :P maar met wat updates moet TP haalbaar zijn.
pi_149852623
Ik kan mijn 3dsXL verkopen. Nu wil ik hem formateren als ik het SD kaartje zelf houd kan ik dan deze gegevens overzetten naar een ander kaartje en deze in de N3ds doen? Ik krijg namelijk de melding dat alles op het kaartje onbruikbaar wordt.
pi_149852625
Ik vind het echt niks aan Fantasy Life :N
Ga ook geen uitgebreide reden geven en ook geen zin in. Boeide mij niet en ik had er toch genoeg uren inzitten maar nee... vind het niks aan.

Net als een ander mss Zelda bagger vindt is dat over FL gewoon mijn mening

3DS jah :D hoe kom ik bij ds3???
Ik zou het wel heel gaaf vinden als het wel zo is.
pi_149852627
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:36 schreef Goedzooi het volgende:

[..]

Waar wedden we om?
ik hoef niet meteen te wedden hoor :') je mag het ook wel gewoon zeggen, ik ben ze iig nog niet tegen gekomen
pi_149852665
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:36 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat wel.
Heb soms wel met MM dat als ik heeeel bommen gooi en als ik net een nieuwe ruimte kom die geladen wordt dat ik frame drops krijg :P maar met wat updates moet TP haalbaar zijn.
ze kunnen net n64 spellen emuleren op de 3ds, zou een wii game niet een beetje te krachtig zijn?
ik hoop t wel hoor begrijp me niet verkeerd want als dat zo is koop ik hem meteen :P
pi_149852667
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:37 schreef CamelNLD het volgende:
Ik kan mijn 3dsXL verkopen. Nu wil ik hem formateren als ik het SD kaartje zelf houd kan ik dan deze gegevens overzetten naar een ander kaartje en deze in de N3ds doen? Ik krijg namelijk de melding dat alles op het kaartje onbruikbaar wordt.
Je moet via een peogrammatje alles laten overzwtten naar je nieuwe 3ds. Alle content op je sd kaartje is encrypted voor 1 specifieke 3ds.
pi_149852691
Als Xenoblade chronicles kan, een Wii port, waarom TLoZ TP niet?
pi_149852693
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:38 schreef boik het volgende:

[..]

ze kunnen net n64 spellen emuleren op de 3ds, zou een wii game niet een beetje te krachtig zijn?
ik hoop t wel hoor begrijp me niet verkeerd want als dat zo is koop ik hem meteen :P
Xenoblade?

Gewoon iets mindere textures, lagere resolutie en iets minder view distance :P
pi_149852702
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Xenoblade?

Gewoon iets mindere textures, lagere resolutie en iets minder view distance :P
Precies.
pi_149852727
Zou zo mooi zijn..wat ik al zei ze mogen van mij echt alle Zelda games op de 3ds doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')