Het nat scheren overigens met de enige echte MACH 3 met mesjes van de markt anders zijn ze 
 duur!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 06-11-2002 15:34]

quote:same here, ook zelfde scheerschuim! ik vind sanex scheerschuim fijner dan van gilette, dit "glijd" makkelijker
Op woensdag 6 november 2002 12:43 schreef Progressor het volgende:
Nat, mach 3 scheermes icm met sanex scheerschuim. Beter dan elk apparaat dat ik ooit het gebruikt.

Ik scheer me ongeveer drie à vier keer per week en altijd 's avonds. Ik heb namelijk een gevoelige huid, en als ik me geschoren heb is het helemaal uitgedroogd. Als ik naar bed ga maakt dat natuurlijk niet uit. 

Nieuwe vraag: hoe vaak verwisselen de natscheerders hun mesje? Ikke elke 3 scheerbeurten.

met gilette scheergel en mach3...

quote:waat?
Op woensdag 6 november 2002 14:20 schreef Frollo het volgende:
Nat: Gilette Sensor Excel met schuim van Nivea for Men.
Lekker onder de warme douche. Klein spiegeltje d'rbij, waarover ik eerst even een druppeltje shampoo uitsmeer tegen het beslaan...Nieuwe vraag: hoe vaak verwisselen de natscheerders hun mesje? Ikke elke 3 scheerbeurten.
Da's veel te vaak. Sensor Excel deed ik altijd iets van 14 beurten ofzo mee... Mach3 scheert trouwens prettiger dan Sensor Excel...
Mach3 doe'k ongeveer even lang mee.

quote:Tja, kan er ook niks aan doen. Na 3 keer (okay vooruit, bij uitzondering wel eens 4 of 5 keer) scheert het gewoon echt niet fijn meer. Dat merk je echt: die witte strip gaat schuren i.p.v. dat ie juist verzacht, en er blijven nogal wat stoppels zitten, vooral op mijn kin.
Op woensdag 6 november 2002 14:22 schreef Jordy-B het volgende:
waat?Da's veel te vaak. Sensor Excel deed ik altijd iets van 14 beurten ofzo mee... Mach3 scheert trouwens prettiger dan Sensor Excel...
En ik ga idd eens Mach 3 proberen, daar heeft zowat iedereen het over in dit topic, dat zal wel niet voor niets zijn.

quote:Jij én scheren? Dat gaat niet samen
Op woensdag 6 november 2002 14:30 schreef DaMSWer het volgende:
mach3 of electrisch met philips ding. Ligt aan de stemming, tijd die ik heb etc.

quote:die mag je dan welleens gaan gebruiken... ik heb em trouwens ook
Op woensdag 6 november 2002 11:59 schreef Marshall_2002 het volgende:
Gilette Mach3... Niet te overtreffen.... glad als een spiegeltje...

met zo'n klote apparaat kan je nooit de haren bij onder en in je neus goed weghalen dus daar ben je dan wel een tijdje mee bezig.

quote:Dan heb je 3 haren op je gezicht ofzo
Op woensdag 6 november 2002 14:22 schreef Jordy-B het volgende:[..]
waat?
Da's veel te vaak. Sensor Excel deed ik altijd iets van 14 beurten ofzo mee... Mach3 scheert trouwens prettiger dan Sensor Excel...
Mach3 doe'k ongeveer even lang mee.

quote:Hm, ik doe nu al iets van 2 maanden met 1 scheermesje, en ik scheer me eens in de twee dagen.. (en als ik dat niet doe heb ik echt wel een baard). Kan wel merken dat hij nu behoorlijk wat botter is, maar dan ga ik er gewoon wat vaker overheen, die stoppels krijg ik wel weg..
Op woensdag 6 november 2002 18:00 schreef DrMarten het volgende:[..]
Dan heb je 3 haren op je gezicht ofzo
4-5 keer is eigenlijk wel het maximum ,dan haal ik mijn hele gezicht open omdat het ding bot is (mach 3)

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |