SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
Perm Fok! ban + FIFA ban.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
DS2, je weet hoe het afloopt met mannetjes die zulke TT's maken he?
Nee, elke keer dat gefap op Clasie is leuk zeker?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:18 schreef Jorwol het volgende:
DS2 wat ben jij een kut vent met je TT
Als een ander in de sloot springt, doe jij het ook?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, elke keer dat gefap op Clasie is leuk zeker?
It's the community that makes the game.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:13 schreef The_Yakuza het volgende:
Fifa 15 heeft de serie toch wel erg naar de stront geholpen. Zal me nog echt aan mn reet roesten of ik word geband of niet
Nee. Maar deze TT is volledig terecht.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als een ander in de sloot springt, doe jij het ook?
mwa, EA heeft er ook een aardig aandeel in e.g. keepersquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
It's the community that makes the game.
Ben jij er nou nogquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:21 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Terecht als je zo veel coins koopt
gewoon Daley Blind, die kan overal spelen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Rooney op CAM... Dat zou die toch wel moeten kunnen? Heb een sterke link nodig voor RvP... Di Maria is te duur en de rest van United stelt niet zoveel voor.
Jij noemt iemand die niet genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ben jij er nou nogverdomme 2Happy doe je werk.
Of moet ik eerst maver weer DMen dat hij doorgeeft dat ..... jezus wat een werk.
Tuurlijk, kan prima.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Rooney op CAM... Dat zou die toch wel moeten kunnen? Heb een sterke link nodig voor RvP... Di Maria is te duur en de rest van United stelt niet zoveel voor.
Ik heb Rooney als CAM, hij doet het super daarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou dan zal er zo wel iemand in mijn DM hangenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:24 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Jij noemt iemand die niet genoemd mag worden.
Denken dat je een waarschuwing krijgtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou dan zal er zo wel iemand in mijn DM hangen
Vorige keer toen jij me naaide wel, smerige rat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:29 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Denken dat je een waarschuwing krijgt
ik wil het er verder niet over hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vorige keer toen jij me naaide wel, smerige rat.
Iedereen kotst M hier uit maar jij zit er nog vrolijk.
Niet besproken worden kan alleen door jezelf een ban te geven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:32 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
ik wil het er verder niet over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |