Ultrageheim forum voor speciale leden. Toegang na 100¤ overgemaakt te hebben op rekening Danny. is de moeite waard!quote:
quote:
Zo heette dat vroeger, toen er nog geen subsubforums waren. Het forum heet Fok. Een subforum is een onderdeel zoals K&W. Dat jij dat niet weet zeg. Kutnewbie.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:58 schreef Bart het volgende:
Waarom heb je het in de TT over subfora, maar staat er in de poll geen enkel subforum? Wat een kuttopic.
Welnee. Ga maar aan Danny vragen, n00b. Een oldbie die n00b is, dat is nog erger dan een kutnewbie.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo heette dat vroeger, toen er nog geen subsubforums waren. Het forum heet Fok. Een subforum is een onderdeel zoals K&W. Dat jij dat niet weet zeg. Kutnewbie.
Doe er ook een voor MEN, die ben je in je faalheid ook vergeten.quote:Voor de ABO liefhebbers een afzonderlijke poll:
Poll: Wat is het leukste ABO forum?
• Er is geen leuk ABO forum.
• ABO moet kapot.
• Ik heb jeuk aan mijn plakzak.
• ABO is een hoax.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Goede onderbouwing.quote:
Staat ook niet in mijn index-lijstje. Vandaar...quote:Doe er ook een voor MEN, die ben je in je faalheid ook vergeten.
Iedereen heeft MEN.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goede onderbouwing..
.
[..]
Staat ook niet in mijn index-lijstje. Vandaar...
Speciaal voor n00bs dan:quote:
n00b.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verrek ja. Ik heb dat forum een keer verwijderd uit mijn AT en Index.
Iedereen noemde het subforum, maar dat is niet echt een sterk argument.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Speciaal voor n00bs dan:
http://web.archive.org/web/20020121101848/http://forum.fok.nl/
[ afbeelding ]
Staat duidelijk dat het een forumlijst is, niet een subforumlijst.
Kun je nu gewoon kappen met het verneuken van dit topic? Bedankt.quote:
Okéquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iedereen noemde het subforum, maar dat is niet echt een sterk argument..
[..]
Kun je nu gewoon kappen met het verneuken van dit topic? Bedankt.
Thanks. De kicks worden ook wel gewaardeerd hoor. Maar ik ben niet zo in vorm de laatste tijd en ik wens niet inhoudelijk te worden tegengesproken met kloppende feiten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Oké. Verder wel een leuk topic hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |