Volgens google komen er van allesreiniger strepen op het laminaat die ik met water ook heb. En ik stoor me daar echt vreselijk aan. Of misschien ligt het wel aan de mop zelf.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:02 schreef Tja..1986 het volgende:
Je dweilt normaal gesproken enkel met water? Waarom niet gewoon een sopje (met een allesreiniger ofzo)? Ik denk dat dit HG spul voor 1 of 2x per jaar bedoeld is, en niet voor iedere keer dat je dweilt.
Nooit last van. En heb gewoon de goedkoopste mop van blokker en allesreiniger van ajax.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgens google komen er van allesreiniger strepen op het laminaat die ik met water ook heb. En ik stoor me daar echt vreselijk aan. Of misschien ligt het wel aan de mop zelf.
Dan ga ik het toch eens met allesreiniger proberenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nooit last van. En heb gewoon de goedkoopste mop van blokker en allesreiniger van ajax.
er is iets met je links...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:29 schreef Leandra het volgende:
Wat jij wilt gebruiken snap ik echter niet, het verwijderen van hardnekkig vuil zal al geen sprake van zijn als je je al ergert aan strepen, maar beschermfilm verwijderen wil je helemaal niet.
http://nl.hg.eu/products/(...)__hg_product_74_?d=1
Bij mij werken ze, het zijn links voor mobiele apparatenquote:
Volgens mij moet je na het gebrik van die HG reiniger, weer een glanslaag (ook HG) aanbrengen. Althans, zo doe ik datquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dan ga ik het toch eens met allesreiniger proberen
Op laminaat?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:39 schreef blup het volgende:
Als je het écht een keer goed wilt aanpakken:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |