SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Goedzooi op 17-02-2015 09:15:48 ]Nederlands is mijn goedste vak![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:34 schreef Goedzooi het volgende:
Net een mooie presentatie gemaakt voor school over het milieubeheer van Scania
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hoi, sorry van de rare post. Ik heb 3 uur geslapen ofzo en dan ga ik gek doen.quote:Nederlands is mijn goedste vak![]()
ik had scania plaatjes in de spoilers verwachtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:43 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Hoi, sorry van de rare post. Ik heb 3 uur geslapen ofzo en dan ga ik gek doen.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
De illuminati heeft ze gecensureerd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had scania plaatjes in de spoilers verwachtNederlands is mijn goedste vak![]()
omdat ze roze zijn zeker?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:45 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
De illuminati heeft ze gecensureerd.
quote:
maar waarom heb je maar 3 uur geslapen?
ik heb er ongeveer 10 geslapen
Omdat ik nog "snel'' de Tetsucabra wilde verslaan uit monster hunter 4 ultimate. Maar dat duurde tot 23:45 en ik moest er de volgende dag vandaag vroeg uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar waarom heb je maar 3 uur geslapen?
ik heb er ongeveer 10 geslapenNederlands is mijn goedste vak![]()
tja, dat doe je jezelf aanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:51 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Omdat ik nog "snel'' de Tetsucabra wilde verslaan uit monster hunter 4 ultimate. Maar dat duurde tot 23:45 en ik moest er de volgende dag vandaag vroeg uit.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: