Ik kom hem wel een keertje persoonlijk voor je zingen danquote:Op maandag 16 februari 2015 23:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat was het perfecte nummer!
Waarvan aktequote:Op maandag 16 februari 2015 23:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kom hem wel een keertje persoonlijk voor je zingen dan...
Met begeleiding op de fluit?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kom hem wel een keertje persoonlijk voor je zingen dan...
Ik kan niet fluitenquote:
JA TOPquote:Op maandag 16 februari 2015 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ja? Verzoekjes?
Guano Apes - Open Your Eyes
of
Linkin Park - One Step Closer
zoiets?
Doe dan Lord of the Boardsquote:Op maandag 16 februari 2015 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ja? Verzoekjes?
Guano Apes - Open Your Eyes
Mijn fluit jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op maandag 16 februari 2015 23:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn fluit jaLastig spelen op zo'n kleine fluit lijkt mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Je vriendin denkt er anders over. Ze heeft de beste vakantie ooit zei ze net.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Lastig spelen op zo'n kleine fluit lijkt mij.
Wel goed voor Chipmunk-tonen.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Lastig spelen op zo'n kleine fluit lijkt mij.
quote:Op maandag 16 februari 2015 23:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je vriendin denkt er anders over. Ze heeft de beste vakantie ooit zei ze net.
quote:
Nu ben ik verdrietig.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dank voor dat mooie voorzetje
Je dinnetje is hier niet hoorquote:
Geen K-pop PLquote:
Oh dan is het goed. Jeremy is een goeie gast.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je dinnetje is hier niet hoor
Ze ligt volgens mij bij die grote neger een blok verder op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |