Niet per se een tijdstip, weet gewoon vaag dingen nog, en sommige niet meer.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar Nick, vanaf wanneer weet jij niks meer dan?
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Moest lachen
ZomgSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Moest lachen
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Wel creatief thoquote:
yvonnequote:
Hey, da's mijn bannerquote:
dankuquote:
WP natuurlijk. Incl. Foto, en de precieze maten van z'n zwembandjes.quote:
WP heeft van nature al zijn eigen zwembandenquote:Op maandag 16 februari 2015 22:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
WP natuurlijk. Incl. Foto, en de precieze maten van z'n zwembandjes.
Die bedoel ik ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
WP heeft van nature al zijn eigen zwembanden
Nog een keer, nog ene keerquote:Op maandag 16 februari 2015 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Christopher Nolan's 'Interstellar' Returns To IMAX This Weekend With 12 Minutes Of New Footage what what what
Zou kijkenquote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
Moet hem nog voor de eerste keer gaa nkijken
It's a date.quote:
Als ie zn mond houdt welquote:
Nee, niet als mn broertjequote:Op maandag 16 februari 2015 22:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is hij iemand die de hele tijd vragen stelt?
Ik neem ducttape meequote:Op maandag 16 februari 2015 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]hahaha, uhm.. dat kan ik je niet beloven
Je moet hem wel zien thoquote:
Als je dat ook kan vinden voor een Nederlandse bioscoopketen dan yes. Maar dit zal wel alleen in 'murica zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Christopher Nolan's 'Interstellar' Returns To IMAX This Weekend With 12 Minutes Of New Footage what what what
yepquote:Op maandag 16 februari 2015 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je dat ook kan vinden voor een Nederlandse bioscoopketen dan yes. Maar dit zal wel alleen in 'murica zijn.
nick plsquote:
Als die extra 12 min erin zitten, kom ik langsquote:Op maandag 16 februari 2015 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb wel deze besteld.![]()
http://www.amazon.co.uk/I(...)lu-ray/dp/B00S80X0E2
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als die extra 12 min erin zitten, kom ik langs
ben benieuwd waarom er zoveel mensen dat willen zien/hebben gekekenquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is hij iemand die de hele tijd vragen stelt?
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, niet als mn broertjePraat gewoon veel, is niet fijn bij deze film
Soppen in de bioscoop enzo.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ben benieuwd waarom er zoveel mensen dat willen zien/hebben gekeken
quote:
Ik weet het niet. Geloof het niet. Komop Nolan.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als die extra 12 min erin zitten, kom ik langs
We komen desalniettemin langs.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Geloof het niet. Komop Nolan.
We?quote:
Ik kom alleen langs voor die 12 minquote:
Kort bezoek dan, kan je net zo goed downloaden.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kom alleen langs voor die 12 min
Pixel te horen, of haar muziek?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:53 schreef Fokker89 het volgende:
Pixel is nu live te horen :
http://37.59.7.51:9856/listen.pls
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
verder vind ik zwabje wel tof hoor
Lulbakkesquote:
Waar was je, ik heb dik een uur gedraaidquote:
Draai je nog?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Waar was je, ik heb dik een uur gedraaid..
Nee ik was om 0:00 gestoptquote:
wambertogodquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:16 schreef Paul het volgende:
Fans, wees gerust, ik ben er, jullie idool. {Paul
Wat is datquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
IS er wa oliebol
[ afbeelding ]
ben blond hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
IS er wa oliebol
[ afbeelding ]
Ik merk het al, je bent weer dronkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
haten op Wamberto
He Kaliverkrachter
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben blond hoor
arisch meesterras represent
Alflen ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik merk het al, je bent weer dronken
ben niet heydrich sukkelquote:
zou het een en ander verklaren ditquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik merk het al, je bent weer dronken
Mocht je willen , dat je god bentquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben niet heydrich sukkel
[..]
zou het een en ander verklaren dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |