quote:www.thedugout.net
PRE-ORDER CM4 at AMAZON UK [19/02/03] - [Mark]
The time is getting nearer for Championship Manager 4 to be released and what better to have the game in-doors as soon as possible. With the release of the demo just a week away The Dugout has managed to find the most reliable and best value for money seller on the Internet and this year we found in Amazon an extremely reliable seller for the Championship Manager fans to pre-order CM 4 or later on buy their game. Amazon UK also ships outside of the UK and Ireland, so buyers from the European Union are also able to purchase their copy of CM 4 at Amazon UK. Amazon UK does charge a shipping rate which varies for domestic and European shipments. Note: The Dugout is not responsible for any purchases made at Amazon and all questions should therefor be directed at Amazon UK. You can now pre-order CM 4 at Amazon for £24.99 (aprox. ¤37.72).
Woei.
weet iemand waar dat aan ligt en of er misschien een patch voor is dat ik normaal onder win2k kan spelen?
quote:Jaja, het moment is eindelijk daar. Half seizoentje te laat, maar vanaf morgen is CM4 een feit.
Op donderdag 27 februari 2003 12:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Morgen komt de demo uit....
Ik lig alvast in m'n slaapzakkie voor de pc, zodat ik er morgen als eerste bij ben.
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 12:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Morgen komt de demo uit....
quote:De demo komt toch echt morgen pas uit en ik kom wel op de site van sigames.
Op donderdag 27 februari 2003 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
demo is al uit....sigames ligt dan ook helemaal plat
Een topicnaam ''The Official CM4 Demo reactions thread'' bij community.sigames.com, het feit dat de homepage van sigames eruit lag en mijn ongeduld =
Denken dat de demo al uit is..
Excusa
quote:Grrrrrrrr....
Op donderdag 27 februari 2003 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:Een topicnaam ''The Official CM4 Demo reactions thread'' bij community.sigames.com, het feit dat de homepage van sigames eruit lag en mijn ongeduld =
Denken dat de demo al uit is..
Excusa
quote:Idd. Ik wist niet precies wanneer de demo uitkwam, maar het duurde vanmorgen ook al een tijd voordat ik op de site kon komen dus ik dacht dat ze hem al gereleased hadden.
Op donderdag 27 februari 2003 19:17 schreef BrauN het volgende:
De site sigames.com begint trouwens wel steeds slechter bereikbaar te worden. Bij alle CM fans over de hele wereld begint het nu echt te kriebelen, het moment is bijna daar, jaaaaa!
. En ik vrees dat zelfs de demo niet draait op m'n PII 350.
.
quote:hij zal wel draaien denk ik, maar zoals gezegd door een van die mods(of developers) daar, je kan er beter een goed boek bij nemen dan
Op donderdag 27 februari 2003 21:00 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Idd. Ik wist niet precies wanneer de demo uitkwam, maar het duurde vanmorgen ook al een tijd voordat ik op de site kon komen dus ik dacht dat ze hem al gereleased hadden.
. En ik vrees dat zelfs de demo niet draait op m'n PII 350.
.
quote:De Dikke van Dale
Op donderdag 27 februari 2003 21:10 schreef hams het volgende:[..]
hij zal wel draaien denk ik, maar zoals gezegd door een van die mods(of developers) daar, je kan er beter een goed boek bij nemen dan
quote:Dat is een heel goed idee. Leer ik nog eens wat bij het spelen van spelletjes.
Op donderdag 27 februari 2003 21:10 schreef hams het volgende:[..]
hij zal wel draaien denk ik, maar zoals gezegd door een van die mods(of developers) daar, je kan er beter een goed boek bij nemen dan
En ik zou CM4 wel spelen op m'n PIII 800, maar aangezien die niet aangesloten is op internet of zo moet ik die demo maar op zo'n kutcomputer spelen. Nou ja, that's life.
quote:Denk niet dat dat zou lukken?
Op donderdag 27 februari 2003 22:15 schreef hams het volgende:
ik hoop dat ze niet teveel van de features van het spel hebben uitgeschakeld. wil t graag online proberen te spelen morgen
quote:wat niet? het uitschakelen of het online spelen? we zien t iig morgen wel. veel speelplezier jongens/meiden
Op donderdag 27 februari 2003 22:18 schreef Poepoog het volgende:[..]
Denk niet dat dat zou lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |