Championship Manager
Om even op mijn vraag in het vorige topic terug te komen: Heeft iemand al ervaring met de nieuwste CM patch? (de 02-03 patch)
quote:[offtopic
Op woensdag 6 november 2002 11:11 schreef LaTiNo het volgende:
Ik vond toendertijd Premier Manager 98 en 99 het leukst. Daar kon je lekker snel een seizoen spelen zonder per wedstrijd een uur dingen in te moeten stellen. Is daar geen opvolger van?
Had daar trouwens een cheat voor: Als je je gekwalificeerd had voor Europees voetbal ontving je een hoeveelheid geld. Spel saven en opnieuw laden. Kreeg je weer dat geld...
[/offtopic]
quote:Valt wel mee dat instellen vind ik. Als ik eenmaal mijn aankopen heb gedaan, de tactiek vaststaat en het elftal een beetje draait dan gaat zo'n seizoen vrij snel.
Op woensdag 6 november 2002 11:11 schreef LaTiNo het volgende:
Ik vond toendertijd Premier Manager 98 en 99 het leukst. Daar kon je lekker snel een seizoen spelen zonder per wedstrijd een uur dingen in te moeten stellen. Is daar geen opvolger van?
quote:Patch is een groot woord
Op woensdag 6 november 2002 11:09 schreef Tackleberry het volgende:
En hier kunnen we verderdiscussiëren over de beste voetbal management serie ooit...Championship Manager
Om even op mijn vraag in het vorige topic terug te komen: Heeft iemand al ervaring met de nieuwste CM patch? (de 02-03 patch)
quote:Update dan
Op woensdag 6 november 2002 20:01 schreef Reddiablo het volgende:
Patch is een groot woord
quote:Tssssk....
Op donderdag 7 november 2002 11:32 schreef LaTiNo het volgende:
Damn, ik gebruikte als 'cheat' dat ik 8 rijke teams ging leiden. Daarvan verkocht ik een paar sterspelers voor een prikkie aan mezelf en kocht daarna van al het geld van die club een slechte speler van mijn club. Op die manier inde ik zo'n 80 a 100 miljoen waarna ik een dream-team opstelde. En dan nog verliezen he
Een dream-team is geen garantie voor succes...
Maarre om maar ff op de vraag in te gaan over patch 3.9.67, het is natuurlijk de standaard patch van Sigames en is redelijk up to date. Het is in ieder geval de meest stabiele update die nu beschikbaar is, je hebt niet dat schokkende beeld dat 6 kanten opschiet als je CM aan t spelen bent, deze problemen werden veroorzaakt door de CM-sorted update en waren verholpen met deze nieuwe.
Het probleem blijft natuurlijk als je in principe 1 officiele patch per jaar uitbrengt dat je al snel achterloopt maar ja ..... daar hebben we weer de onofficiele voor. Voor de rest zit er een koreaanse league in.
Enig nadeel eigenlijk is dat er NOG geen no-cd patch is voor deze versie ben namelijk veel te lui mijn cd er in te stoppen
quote:Klopt. Had een keer met de Rangers 11 toppers, maar het liep voor geen meter. Jaar erop had ik het elftal op 6 posities gewijzigd, allemaal kwalitatief mindere spelers eringezet en het liep al een heel stuk beter.
Op donderdag 7 november 2002 11:33 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Tssssk....
Een dream-team is geen garantie voor succes...
zwolle in de CL...
talentje...
mickey mouse competitie
en daar ging de CL winnaar onderuit
quote:ik mag ut eik niet zeggen maare...
Op zaterdag 9 november 2002 21:29 schreef Machiel het volgende:
Begint me zeer interresant te lijken leek me eerst niet zo boeiend. Maargoed ik na lang zoeken online een plek gevonden om het te kopen (FreeRecordShop) is het uitverkochtIemand een sugestie?(behalve zoeken in de stad dan dat snap ik ook
) Al lijkt het me wel tijdrovend maar das dan jammer
[sub]kazaa doet wonderen[/sub]
quote:in 2010 pas? op zich een mooie prestatie, maar erg snel is het niet
Op zaterdag 9 november 2002 18:59 schreef Rexonium het volgende:
het balletje kan raar rollen...zwolle in de CL...
talentje...
mickey mouse competitie
en daar ging de CL winnaar onderuit
quote:Na wat zoekwerk via elcheapo.nl heb ik een online shop gevonden...
Op zaterdag 9 november 2002 21:29 schreef Machiel het volgende:
Begint me zeer interresant te lijken leek me eerst niet zo boeiend. Maargoed ik na lang zoeken online een plek gevonden om het te kopen (FreeRecordShop) is het uitverkochtIemand een sugestie?(behalve zoeken in de stad dan dat snap ik ook
) Al lijkt het me wel tijdrovend maar das dan jammer
http://www.comcol.nl/bestel/siva_b.hts#4375i (kosten 37 euro incl verzendkosten)
[edit]
Er was een advertentie op Marktplaats, maar die is onlangs verwijderd...
[Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 11-11-2002 09:26]
quote:in 2002 de UEFA cup nog gewonnen, maar dat mag geen naam hebben
Op zondag 10 november 2002 13:45 schreef Mobster273 het volgende:[..]
in 2010 pas? op zich een mooie prestatie, maar erg snel is het niet
nog steeds eens de CL winnen, wel al finale, halve finale x3 en een keer kwart finale
quote:Hee bedankt he
Op zondag 10 november 2002 16:19 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Na wat zoekwerk via elcheapo.nl heb ik een online shop gevonden...
http://www.comcol.nl/bestel/siva_b.hts#4375i (kosten 37 euro incl verzendkosten)
quote:Wat nou 2003
Op maandag 11 november 2002 19:34 schreef Machiel het volgende:
Hee bedankt heDenk dat ik dat ik het daar wel ga kopen misschien wacht ik op 2003.
quote:In februari zou het uit moeten komen. Een precieze release datum is er nog niet.
Op maandag 11 november 2002 22:16 schreef SuperUli het volgende:
CM 4 komt toch ergens in januari/februari uit???
quote:
Van www.sigames.com:
Sports Interactive can finally reveal the news that all football fans have been waiting for: Championship Manager 4, the latest in the record-breaking series of football management computer games, will be released during February 2003.
"We're delighted to be able to end the months of speculation," says Miles Jacobson, managing director, Sports Interactive. "We would like to make it clear that although we had been hoping for the game to be released this year, we had to make the choice of cutting out a number of features or giving players the best game possible. We chose the latter."Championship Manager 4 is the next generation of football management games, offering more player data, leagues and competitions than any other title. In addition, this version introduces a host of additional management options and features to offer an unparalleled level of detail - with matches now presented in a brand-new real-time 2D match engine.
"Championship Manager 4 is the greatest leap the series has ever taken. It's the biggest game Sports Interactive has ever developed."
Championship Manager 4 will be published by Eidos Interactive during February 2003. The Official Championship Manager 4 Magazine, published by Future Publishing, will hit the streets on October 24th, complete with first-ever footage of the game. CM4 assets will also be available for download on October 24th from www.sigames.com
quote:Dan pas?
Op maandag 11 november 2002 22:56 schreef Tackleberry het volgende:[..]
In februari zou het uit moeten komen. Een precieze release datum is er nog niet.
[..]
quote:Je kunt het ook anders bekijken: Beter langer wachten op een spel wat helemaal af is, dan heel snel een spel krijgen wat stikt van de bugs.
Op maandag 11 november 2002 22:56 schreef Glacius het volgende:
Dan pas?.
quote:Precies. Zie Cycling Manager 2. Dat spel moest persé voor de TdF in de schappen liggen.Men gaf aan dat die niet haalbaar was eigenlijk, maar toch werd dat er doorgedrukt. Gevolg: Je koopt een spel vol bugs, en moet tien patches installeren voordat je het fatsoenlijk kunt spelen.
Op dinsdag 12 november 2002 18:31 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Je kunt het ook anders bekijken: Beter langer wachten op een spel wat helemaal af is, dan heel snel een spel krijgen wat stikt van de bugs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |