Dat is zeer zeker niet degene die bij de wasmiddelen staat.quote:
Lol, ik wist dat je dat ging zeggen! Ik kon geen klein hondje vinden. Dus dan maar Poezz van Lies geleend.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:18 schreef isax het volgende:
[..]
hatsjoe.
[..]
ik spot de echte niet
stiekem vind ik katjes wel heel leuk hoor dus strip isax hoor ik niet klagen. die kan niet niezen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, ik wist dat je dat ging zeggen! Ik kon geen klein hondje vinden. Dus dan maar Poezz van Lies geleend.
Ik ook vaak geregeld. Zulks een handige plek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik loop idd geregeld met een potlood achter mijn oor. True story.
Creativiteit waardeer ik enorm.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:50 schreef Voxs het volgende:
Ik ook vaak geregeld. Zulks een handige plek.
Leuk dat je het in je fobo hebt gezet
Ik vind dit soort en het soort topics dat jij maakt ook erg leuk. Voor de time being en zo lang ik het leuk vind ga ik nog even door met deze. Een volgend topic hoop ik zo te maken dat niet gedragen door een persoon. Interactiviteit is natuurlijk het leukste.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Creativiteit waardeer ik enorm.![]()
Dit soort topics vind ik de allerleukste die er zijn en er zijn er wmb helaas te weinig van op FOK!
Ik weet hoe moeilijk het is om het langdurig vol te houden, maar je doet er mij (en ongetwijfeld een hoop anderen ook als ik de reacties lees) een groot plezier mee for the time being.
Absoluut mee eens. Hoop dat het je gaat lukken. Zal moeilijk zat worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:59 schreef Voxs het volgende:
Een volgend topic hoop ik zo te maken dat niet gedragen door een persoon. Interactiviteit is natuurlijk het leukste.
dit dusquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Creativiteit waardeer ik enorm.![]()
Dit soort topics vind ik de allerleukste die er zijn en er zijn er wmb helaas te weinig van op FOK!
Ik weet hoe moeilijk het is om het langdurig vol te houden, maar je doet er mij (en ongetwijfeld een hoop anderen ook als ik de reacties lees) een groot plezier mee for the time being.
Tssk druppeltje voorvocht in mijn boxerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die kale is onze Jopie van de harde kern
Iets dommigs, warhoofd van me.quote:
Geheel volgens zijn eigen beschrijving.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe....Jopie heeft wel een agressief karakter meegekregen zeg.
Hahaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:21 schreef Jopie78 het volgende:
![]()
![]()
![]()
LOL
Probeer ik nou gewoon iemand onderuit te schoppen
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
HahaHaastwerk slechts. Zie het maar als proberen de juiste pas te vinden
Niet zomaar iemand hoor....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:21 schreef Jopie78 het volgende:
![]()
![]()
![]()
LOL
Probeer ik nou gewoon iemand onderuit te schoppen
Ik vecht een baan vrij voor jouw doortocht en jij denkt dat ik je hoek. Zo jammer dit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:50 schreef Jian het volgende:
Zit die Jopie nu een elleboogje achteruit te geven![]()
En ik mis Chufi. ..... Oh, shit, achterhoede natuurlijk
Ik zou bijna...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:00 schreef Ygritte het volgende:
Mij treft geen enkele blaam... fijn
Holier than thou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou bijna...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:22 schreef Voxs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de OP wel gelezenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Kan hier geen OP als in de COS komen, met onder ieders kop de naam, ik weet van heel veel niet wie wie is
Ja, die had ik gelezen gisteravond en toen kwam ik er niet uit (heeeeel gek), maar nu welquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je de OP wel gelezenstaat een foto in.
Meestal is een dergelijk overzicht van boven naar beneden. Hier is het van beneden naar boven.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:32 schreef Deisyy het volgende:
Ja, die had ik gelezen gisteravond en toen kwam ik er niet uit (heeeeel gek), maar nu wel![]()
Dat zal het geweest zijn, ik kreeg het gewoon niet kloppendquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal is een dergelijk overzicht van boven naar beneden. Hier is het van beneden naar boven.
Mijn autistenbrein deed er ook heel lang over om daaraan te wennen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Mijn chaosbrein vond het volkomen logisch!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal is een dergelijk overzicht van boven naar beneden. Hier is het van beneden naar boven.
Mijn autistenbrein deed er ook heel lang over om daaraan te wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |