Hmm, goede redding.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Noem je jezelf nu een slet?
[..]
Ik wil niet tussen jullie in staan. Jullie horen naast elkaar en ik offer mijn plekje graag op om jullie ontluikende liefde op een passende manier naar voren te laten komen.
Ik dacht dat pave naar Gert zijn anus keek.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
1. Pave is stoned en kijkt nergens naar.
2. Laysa hangt bevallig aan jouw schouder. Haar andere hand houdt zich vast aan Jian's arm.
3. Daarom juist
4. Voldoende geantwoord lijkt me zo.
Dat, maar vooral dat ik jou in enthousiasme wel op randen van banken zie zittenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:36 schreef Ygritte het volgende:
Hahaaaa!Ik moest op het randje anders kon ik zeker niks zien
![]()
Daar was hij weerquote:
Heb je er iets aan veranderd? Zit te speuren, maar kan geen verschillen ontdekken met de eerste versie.quote:
Niks. Was op zoek naar een zwaan. Maar vond hem niet. En toen dacht ik 'laat ik alle ogen nog goed zetten' en gelijk dacht ik 'pfft neh'. Dus is hij weer terug.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je er iets aan veranderd? Zit te speuren, maar kan geen verschillen ontdekken met de eerste versie.
Net iets te snel geantwoord ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:32 schreef Voxs het volgende:
Ik had je moeten laten raden tot in oneindigheid![]()
Te laat..
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:29 schreef -sabine- het volgende:
Yes!
Kom net van het werk. Eerst hier kijken, dan studeren.
Ja dat dusquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net iets te snel geantwoord ja.![]()
Ja KT er is 1 ding veranderd en nu mag jij raden wat?
Sommige ogen zijn echt mooi. Die van roodtrui met lichtblond haar met rode gympen. Ik weet niet wie hij is. En de groenogigen zijn ook bevooroordeeld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niks. Was op zoek naar een zwaan. Maar vond hem niet. En toen dacht ik 'laat ik alle ogen nog goed zetten' en gelijk dacht ik 'pfft neh'. Dus is hij weer terug.
Dat is Chufi. Hij komt vaak 's avonds/'s nachts in de sc en is ook veel in 40+ te vinden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:38 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Sommige ogen zijn echt mooi. Die van roodtrui met lichtblond haar met rode gympen. Ik weet niet wie hij is. En de groenogigen zijn ook bevooroordeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |