SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
#LockupDS2![]()
misschien moet je hem eens van stay back af halenquote:Op maandag 16 februari 2015 16:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vind ze beiden erg goed.
Fer is wel erg goed bij corners (als je het geluk hebt dat hij in de 16 gaat staan, want dat weet je maar nooit in deze Fifa), heeft er zo wel 8 gescoord in 20 wedstrijden ofzo voor mij.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb nog nooit iets gedaan met instructies en Fer stond dus juist wel in de 16 bij mij anders scoort hij niet zo vaak he. Maar in andere teams gingen figuren als Danny in de 16 staan terwijl Witsel buiten de 16 stond.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien moet je hem eens van stay back af halen
Dat is ook al zo vaak besproken hier dat die corners raar zijn.![]()
Kiid heeft rijstbal gehacked.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik doe altijd run to near post. gaan ze lekker met zijn alle op een kluitje staanquote:Op maandag 16 februari 2015 16:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gedaan met instructies en Fer stond dus juist wel in de 16 bij mij anders scoort hij niet zo vaak he. Maar in andere teams gingen figuren als Danny in de 16 staan terwijl Witsel buiten de 16 stond.
Dat is ook al zo vaak besproken hier dat die corners raar zijn.maar 80% van de corners neem ik kort. dus niet interessant.
En dan afhankelijk van welke speler hem op komt halen maak ik of de solo of geef ik alsnog de voorzet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goh, ik zou zo op zijn ea account kunnen inloggen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Goh, ik zou zo op zijn ea account kunnen inloggen.Rijstbal@hotmail.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ww: BamischijfPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Pak kiid gewoon terug joh.quote:
Jordy@feyenoord.nl
ww:ClasieGODPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
MOTM Bony al gekocht?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Pffff gaat net een IF Mertens aan mijn neus voorbij... 20.5K BIN...![]()
Dit is meer een team voor de 100m sprint ipv een voetbalpotje. Serieuze concurrentie voor Usain Boltquote:Op maandag 16 februari 2015 16:43 schreef AntiHero het volgende:
Beetje pace kan geen kwaad toch?
[ afbeelding ]![]()
Ja al een paar keer. Heb er nu maar besloten om er eentje te houden. Als het goed is verdwijnt hij over 2 uur uit de packs. Heb nog geen potje met hem gespeeld.quote:
Heeft iemand hier wel eens met Vermaelen gespeeld? Die past ook prima in mijn team. Hij is verdedigend wel zwakker dan Castan maar de rest van zijn stats zijn wel weer een stuk beter.![]()
Gisteren 100k aan packs: SIF Auba, SIF Aurier, IF Mbemba, IF Chikhaoui, IF Morata. Vandaag MOTM Bony![]()
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef elshaarawy92 het volgende:
Gisteren 100k aan packs: SIF Auba, SIF Aurier, IF Mbemba, IF Chikhaoui, IF Morata. Vandaag MOTM Bony
#LockupDS2![]()
14 packs en 5 IFs, NO FUCKING WAY!quote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef elshaarawy92 het volgende:
Gisteren 100k aan packs: SIF Auba, SIF Aurier, IF Mbemba, IF Chikhaoui, IF Morata. Vandaag MOTM Bony
zelfs maver haalt dat niet, ga je moeder voor de gek houden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
14 packs en 5 IFs, NO FUCKING WAY!
zelfs maver haalt dat niet, ga je moeder voor de gek houden.![]()
![]()
Kan je een foto van een blije rijst posten. maar ik geloof je niet.quote:
of je bent een kloon van maver, maar dan zal je wss wel meer dan 100K uitgegeven hebben
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Foto blije rijst:quote:Op maandag 16 februari 2015 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kan je een foto van een blije rijst posten. maar ik geloof je niet.
of je bent een kloon van maver, maar dan zal je wss wel meer dan 100K uitgegeven hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto IF's etc.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:15 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Foto blije rijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto IF's etc.:Mooi hoor, ik heb gister 50K uitgegeven heb een 3 IF auriers 2 IF schurrle's IF mertens en een MOTM ToureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohja en een IF jardel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: