abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150024726
Blijkbaar ben ik toch heel gevoelig voor smaak e.d. van water.

Sinds vorige week verklaren mijn collega's me voor gek dat het water uit de dispenser (van www.edensprings.nl) anders smaakt. Dus ik net gebeld met de leverancier, hebben ze inderdaad de samenstelling veranderd sinds de laatste levering.
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:03:21 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150024824
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 12:03 schreef JDx het volgende:

[..]

Snap ook echt niet waarom m'n vriendin zoveel waarde hecht aan dat gefilterde water, ik blijf gewoon uit de kraan drinken, kan geen kwaad.
Jij hebt toch een buitenlandse vriendin?
Komt die uit een land waar je kraanwater kunt drinken of is kraanwater daar niet geschikt voor consumptie zonder het te filteren?

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 25-02-2015 12:15:00 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150025367
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij hebt toch een buitenlandse vriendin?
Komt die uit een land waar je kraanwater kunt drinken of is kraanwater daar niet geschikt voor consumptie zonder het te filteren?
Nee daar kun je het water niet drinken, daar drinken ze alleen maar uit flessen/dispensers.

Maar ze weet dat het hier wel kan.
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:30:07 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150025856
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:18 schreef JDx het volgende:

[..]

Nee daar kun je het water niet drinken, daar drinken ze alleen maar uit flessen/dispensers.

Maar ze weet dat het hier wel kan.
Ja, maar weten en weten zijn twee verschillende dingen, als dat je hele leven om ingeprent is dan ga je dat er niet makkelijk uit krijgen.

In sommige landen zullen wij bijvoorbeeld ook ziek worden van het kraanwater, terwijl de lokale bevolking dat niet wordt.
Dat wij het kraanwater hier kunnen drinken hoeft dus voor haar geen garantie te zijn dat zij het kan drinken, vooral niet als ze er van overtuigd is dat ze altijd zuiverder (want gefilterd) water heeft gedronken.

Het Nederlandse water is nou eenmaal uitzonderlijk hoog van kwaliteit, en ik kan me best voorstellen dat iemand wat moeite heeft te geloven dat zulk hoogwaardig water ook wordt gebruikt voor de wasmachine en om de WC door te spoelen.

Dus ja, ze zal voor die filterverkoper een dankbare klant zijn geweest, en met open ogen in zijn BS verhaal zijn getrapt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')