quote:Dat zijn toch ook banen voor vrouwen en jonge mannen doorgaans.
Op woensdag 6 november 2002 10:25 schreef krijg064 het volgende:
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een andere baan maar om een of andere vage reden wil het allemaal niet lukken. Nu weet ik wel dat ik ook op banen solliciteer waar ik niet de juiste papieren e.d. voor heb, maar zoals ik altijd zeg: niet geschoten is altijd mis.
Maar ook bij banen waar ik wel voor in aanmerking zou moeten komen (bijv. cust. service medew. of order entry of zo) kom ik gewoon niet aan de bak.
jij bent dus niet de enige die moeilijk een baan kan vinden.
quote:Die eerste is niet slim in ieder geval. Verder verbaast me het een beetje.
Op woensdag 6 november 2002 10:25 schreef krijg064 het volgende:
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een andere baan maar om een of andere vage reden wil het allemaal niet lukken. Nu weet ik wel dat ik ook op banen solliciteer waar ik niet de juiste papieren e.d. voor heb`, maar zoals ik altijd zeg: niet geschoten is altijd mis.
Maar ook bij banen waar ik wel voor in aanmerking zou moeten komen (bijv. cust. service medew. of order entry of zo) kom ik gewoon niet aan de bak.
Nu ben ik inmiddels 36 jaar. Zou die leeftijd de hoog zijn om nog voor een dergelijke functie in aanmerking te komen???? M.a.w.: zitten bedrijven wel te wachten op iemand van 36 die nog een andere baan wil???
Ik wil gewoon graag weg waar ik nu zit...
Voor licht administratief werk juist weer wel.
Wellicht je terein verleggen???
Succes
Maar het geeft niet meer, want per 1 januari ben ik zelfstandig ondernemer (ga met me broer het familiebedrijf een andere koers laten varen) .
quote:Vertel eens wat meer?
Op woensdag 6 november 2002 10:46 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Tuurlijk is 36 niet te oud.
Het is alleen momenteel verdomd lastig om van baan te switchen. Heel veel bedrijven willen niemand meer aannemen. Believe me, ik ben 25 en ook mij lukt het niet. Kreeg amper brieven terug.
Maar het geeft niet meer, want per 1 januari ben ik zelfstandig ondernemer (ga met me broer het familiebedrijf een andere koers laten varen).
Heb zelf mensen in m'n familie die na hun 50ste nog iets compleet anders zijn gaan doen, dus leeftijd op zich lijkt me geen enkel obstakel.
Tenzij je geest op je 36ste al compleet vastgeroest is, dan heb je misschien wel een probleem, ja.
quote:O, de 's Gravenhaagse allochtonen disco gaat niet door?
Op woensdag 6 november 2002 10:46 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Maar het geeft niet meer, want per 1 januari ben ik zelfstandig ondernemer (ga met me broer het familiebedrijf een andere koers laten varen).
Iig veel succes ermee.
quote:Weinig kans. De gemeente wil alleen een nachtvergunning geven als ik de eigenaar ben, en ik wil alleen de eigenaar worden als ik weet dat er een nachtevergunning komt
Op woensdag 6 november 2002 10:56 schreef Nuoro het volgende:[..]
O, de 's Gravenhaagse allochtonen disco gaat niet door?
Ik geloof er niet meer zo in....
quote:Jammer!
Op woensdag 6 november 2002 11:03 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Weinig kans. De gemeente wil alleen een nachtvergunning geven als ik de eigenaar ben, en ik wil alleen de eigenaar worden als ik weet dat er een nachtevergunning komt.
Verder geloof ik niet dat die vergunning afgegeven wordt, want de luxe appartementen die er tegenover gebouwd worden komen ook aan de achterkant (en dat is dus de zijde waar de ingang zit)..
Ik geloof er niet meer zo in....
Altijd fijn hoe een gemeente beginnende ondernemers op alle mogelijke maniere dwars kan zitten!
Ik heb vrienden in België, en als ik hun vertel over de regels in Nederland is hun antwoord altijd "willen ze in Nederland eigenlijk wel dat mensen een eigen zaak beginnen?".
quote:Op dit moment ben ik werkzaam als verkoper binnendienst bij een PC fabrikant in Nijmegen. Dit soort werk doe ik sinds 1997 (ook bij PC fabrikant in Den Bosch gedaan).
Op woensdag 6 november 2002 10:42 schreef DoctorB het volgende:
Wat kun je en wat doe je nu?
Als je iet meer wilt weten? Stuur me even een mailtje: mkrijgsman@hetnet.nl. Misschien dat dat iets makkelijker is.
quote:Heel jammer
Op woensdag 6 november 2002 11:10 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Jammer!
Maar goed, dit kan ook heel leuk worden. En als dat allemaal gaat lukken, dan doe ik gewoon vanuit die zaak een horecapoot opstarten .
quote:Ah, ga anders de politiek in!
Op woensdag 6 november 2002 11:11 schreef krijg064 het volgende:Het probleem is dat ik vrijwel geen papieren heb, maar wel een behoorlijk goed inzicht en kennis op velerlei gebied.
Maarre, succes ermee iig. Misschien moet je anders gewoon een jaartje terug naar school gaan, ofzo? Bij -of omscholen dus. Dat is iig gunstig voor je kansen op de arbeidsmarkt.
quote:Wat voor soort zaak is het?
Op woensdag 6 november 2002 11:11 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Maar goed, dit kan ook heel leuk worden. En als dat allemaal gaat lukken, dan doe ik gewoon vanuit die zaak een horecapoot opstarten.
quote:Dan zal hij er hoe dan ook een baan naast moeten vinden om zijn scholing te kunnen bekostigen.
Op woensdag 6 november 2002 11:24 schreef Nuoro het volgende:[..]
Ah, ga anders de politiek in!
Maarre, succes ermee iig. Misschien moet je anders gewoon een jaartje terug naar school gaan, ofzo? Bij -of omscholen dus. Dat is iig gunstig voor je kansen op de arbeidsmarkt.
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat voor soort zaak is het?
quote:Eh, een 's Gravenhaagse homo tent, lijkt me.
Op woensdag 6 november 2002 11:11 schreef Ron_Jeremy het volgende:
horecapoot .
Met of zonder bananenbar, Raymond?
quote:Machines voor de horeca, grootkeuken, bakkerijen ed.
Op woensdag 6 november 2002 11:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat voor soort zaak is het?
quote:Mja, hij heeft momenteel werk schrijft 'ie, hij zoekt alleen iets anders. Dus...
Op woensdag 6 november 2002 11:27 schreef zwijntje het volgende:[..]
Dan zal hij er hoe dan ook een baan naast moeten vinden om zijn scholing te kunnen bekostigen.
quote:Lijkt me lastig, een bananenbar in homovorm
Op woensdag 6 november 2002 11:30 schreef Nuoro het volgende:[..]
[..]Eh, een 's Gravenhaagse homo tent, lijkt me.
Met of zonder bananenbar, Raymond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |