abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6651676
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een andere baan maar om een of andere vage reden wil het allemaal niet lukken. Nu weet ik wel dat ik ook op banen solliciteer waar ik niet de juiste papieren e.d. voor heb, maar zoals ik altijd zeg: niet geschoten is altijd mis.
Maar ook bij banen waar ik wel voor in aanmerking zou moeten komen (bijv. cust. service medew. of order entry of zo) kom ik gewoon niet aan de bak.
Nu ben ik inmiddels 36 jaar. Zou die leeftijd de hoog zijn om nog voor een dergelijke functie in aanmerking te komen???? M.a.w.: zitten bedrijven wel te wachten op iemand van 36 die nog een andere baan wil???
Ik wil gewoon graag weg waar ik nu zit...
pi_6651712
ik denk dat als je gewoon goed gemotiveerd op zoek gaat naar een nieuwe baan, je best een nieuwe baan kunt vinden, waarom zou je op je 36e al te oud zijn?
moet ngo wel kunnen. succes ermee.
pi_6651743
Tja, voor redelijk ongeschoold werk als cust. service medew. of order entry is een jonger iemand nu eenmaal een stuk goedkoper.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6651811
quote:
Op woensdag 6 november 2002 10:25 schreef krijg064 het volgende:
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een andere baan maar om een of andere vage reden wil het allemaal niet lukken. Nu weet ik wel dat ik ook op banen solliciteer waar ik niet de juiste papieren e.d. voor heb, maar zoals ik altijd zeg: niet geschoten is altijd mis.
Maar ook bij banen waar ik wel voor in aanmerking zou moeten komen (bijv. cust. service medew. of order entry of zo) kom ik gewoon niet aan de bak.
Dat zijn toch ook banen voor vrouwen en jonge mannen doorgaans.
  woensdag 6 november 2002 @ 10:37:27 #5
18261 masterzipper
Nissan Skyline R34 GT-R
pi_6651844
Je leeftijd speelt natuurlijk ook wel mee, maar tegenwoordig is het aanbod van werk alleen maar aan het slinken. Waarschijnlijk door die instortende economie. Dat merk ik wel met mijn kameraden, die zijn ± 21 en die komen ook heel moeilijk aan de bak. Zelfs bij een uitzendbureau is het moeilijk om nog bij een fabriek te kunnen werken.

jij bent dus niet de enige die moeilijk een baan kan vinden.

[url=http://www.middlehurst.co.uk]Nissan Skyline[/url] GT-R BNR-34 V-Spec II - (0 - 100km/h: 5,2 sec.) - (max.power: 280HP @ 6800rpm) - (max.torque: 400Nm @ 4400rpm)
pi_6651849
Sommige werkgevers zullen blijer zijn met jongere werknemers, omdat die misschien minder op hun strepen staan. (zo werkt het bij ons tenminste) Aan de andere kant zijn er ook veel werkgevers die blij zijn met iets "oudere" werknemers, die weten immers al beter wat ze willen en zullen minder meer "jobhoppen". Dit kun je natuurlijk altijd al meteen aangeven in je brief en gesprek, dat je een poos hebt rondgekeken en jezelf hebt georienteerd en dat je nu dus echt wel weet wat je wilt!
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  woensdag 6 november 2002 @ 10:39:01 #7
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_6651868
quote:
Op woensdag 6 november 2002 10:25 schreef krijg064 het volgende:
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een andere baan maar om een of andere vage reden wil het allemaal niet lukken. Nu weet ik wel dat ik ook op banen solliciteer waar ik niet de juiste papieren e.d. voor heb`, maar zoals ik altijd zeg: niet geschoten is altijd mis.
Nu ben ik inmiddels 36 jaar. Zou die leeftijd de hoog zijn om nog voor een dergelijke functie in aanmerking te komen???? M.a.w.: zitten bedrijven wel te wachten op iemand van 36 die nog een andere baan wil???
Ik wil gewoon graag weg waar ik nu zit...
Die eerste is niet slim in ieder geval. Verder verbaast me het een beetje.
Zoek je ongeschoold werk?? dan is leeeftijd allen in sommige branches een overweging. In de detailgroothandel, transport en agrarische sector bijvoorbeeld nauwelijks.

Voor licht administratief werk juist weer wel.

Wellicht je terein verleggen???

Succes

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  woensdag 6 november 2002 @ 10:42:30 #8
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_6651906
Wat kun je en wat doe je nu?
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_6651950
Tuurlijk is 36 niet te oud.
Het is alleen momenteel verdomd lastig om van baan te switchen. Heel veel bedrijven willen niemand meer aannemen. Believe me, ik ben 25 en ook mij lukt het niet. Kreeg amper brieven terug .

Maar het geeft niet meer, want per 1 januari ben ik zelfstandig ondernemer (ga met me broer het familiebedrijf een andere koers laten varen) .

woensdag 6 november 2002 @ 10:53:34 #10
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_6652019
quote:
Op woensdag 6 november 2002 10:46 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Tuurlijk is 36 niet te oud.
Het is alleen momenteel verdomd lastig om van baan te switchen. Heel veel bedrijven willen niemand meer aannemen. Believe me, ik ben 25 en ook mij lukt het niet. Kreeg amper brieven terug .

Maar het geeft niet meer, want per 1 januari ben ik zelfstandig ondernemer (ga met me broer het familiebedrijf een andere koers laten varen) .

Vertel eens wat meer?
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_6652024
Ligt helemaal aan het soort werk wat je zoekt, de papieren die je hebt en je CV/reputatie (for better or worse).

Heb zelf mensen in m'n familie die na hun 50ste nog iets compleet anders zijn gaan doen, dus leeftijd op zich lijkt me geen enkel obstakel.

Tenzij je geest op je 36ste al compleet vastgeroest is, dan heb je misschien wel een probleem, ja.

pi_6652050
quote:
Op woensdag 6 november 2002 10:46 schreef Ron_Jeremy het volgende:
O, de 's Gravenhaagse allochtonen disco gaat niet door?
pi_6652118
36 is zeker niet te oud. Wat wel een probleem kan zijn is een gebrek aan ervaring of opleiding. Maar opleidingsplaatsen, dus werken en leren tegelijk, zijn er nog steeds. Ik ken zelf iemand die op zijn 38e daar nog mee begonnen is in de zorg. Het is vooral zaak dat je goed gemotiveerd bent en duidelijk kunt maken wat je wilt. Maar een major switch kan absoluut nog op je 36e.

Iig veel succes ermee.

De groeten van Ben
pi_6652124
Volgens mij heeft het wat minder met leeftijd te maken, en meer met het gebrek aan banen en het overschot aan baanzoekenden. Bel maar eens met een paar van de bedrijven waarvan je een afwijzing hebt gekregen, en vraag hoeveel sollicitaties ze hebben ontvangen.
[Ik heb dat onlangs ook gedaan, en kwam erachter dat 57 brieven of zelfs 114 sollicitaties per vacature helemaal niet ongewoon is[!]
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_6652141
quote:
Op woensdag 6 november 2002 10:56 schreef Nuoro het volgende:

[..]

O, de 's Gravenhaagse allochtonen disco gaat niet door?

Weinig kans. De gemeente wil alleen een nachtvergunning geven als ik de eigenaar ben, en ik wil alleen de eigenaar worden als ik weet dat er een nachtevergunning komt .
Verder geloof ik niet dat die vergunning afgegeven wordt, want de luxe appartementen die er tegenover gebouwd worden komen ook aan de achterkant (en dat is dus de zijde waar de ingang zit). .

Ik geloof er niet meer zo in....

pi_6652221
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:03 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Weinig kans. De gemeente wil alleen een nachtvergunning geven als ik de eigenaar ben, en ik wil alleen de eigenaar worden als ik weet dat er een nachtevergunning komt .
Verder geloof ik niet dat die vergunning afgegeven wordt, want de luxe appartementen die er tegenover gebouwd worden komen ook aan de achterkant (en dat is dus de zijde waar de ingang zit). .

Ik geloof er niet meer zo in....

Jammer!

Altijd fijn hoe een gemeente beginnende ondernemers op alle mogelijke maniere dwars kan zitten!

Ik heb vrienden in België, en als ik hun vertel over de regels in Nederland is hun antwoord altijd "willen ze in Nederland eigenlijk wel dat mensen een eigen zaak beginnen?".

FOK!fotograaf woensdag 6 november 2002 @ 11:11:27 #17
31271 krijg064
pi_6652238
quote:
Op woensdag 6 november 2002 10:42 schreef DoctorB het volgende:
Wat kun je en wat doe je nu?
Op dit moment ben ik werkzaam als verkoper binnendienst bij een PC fabrikant in Nijmegen. Dit soort werk doe ik sinds 1997 (ook bij PC fabrikant in Den Bosch gedaan).
Daarvoor veel uitzendwerk op debiteurenadm. en ziektekostenadm. gedaan.
Voordat ik begon te werken heb ik Havo gedaan en daarna twee jaar Pabo.
Wat ik kan? Zonder mezelf op de borst te kloppen: veel. Het probleem is dat ik vrijwel geen papieren heb, maar wel een behoorlijk goed inzicht en kennis op velerlei gebied.

Als je iet meer wilt weten? Stuur me even een mailtje: mkrijgsman@hetnet.nl. Misschien dat dat iets makkelijker is.

pi_6652247
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:10 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Jammer!

Heel jammer .

Maar goed, dit kan ook heel leuk worden. En als dat allemaal gaat lukken, dan doe ik gewoon vanuit die zaak een horecapoot opstarten .

pi_6652481
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:11 schreef krijg064 het volgende:

Het probleem is dat ik vrijwel geen papieren heb, maar wel een behoorlijk goed inzicht en kennis op velerlei gebied.

Ah, ga anders de politiek in!

Maarre, succes ermee iig. Misschien moet je anders gewoon een jaartje terug naar school gaan, ofzo? Bij -of omscholen dus. Dat is iig gunstig voor je kansen op de arbeidsmarkt.

pi_6652519
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:11 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Maar goed, dit kan ook heel leuk worden. En als dat allemaal gaat lukken, dan doe ik gewoon vanuit die zaak een horecapoot opstarten .
Wat voor soort zaak is het?
pi_6652543
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:24 schreef Nuoro het volgende:

[..]

Ah, ga anders de politiek in!

Maarre, succes ermee iig. Misschien moet je anders gewoon een jaartje terug naar school gaan, ofzo? Bij -of omscholen dus. Dat is iig gunstig voor je kansen op de arbeidsmarkt.

Dan zal hij er hoe dan ook een baan naast moeten vinden om zijn scholing te kunnen bekostigen.
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_6652594
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:26 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:11 schreef Ron_Jeremy het volgende:
horecapoot .
Eh, een 's Gravenhaagse homo tent, lijkt me.

Met of zonder bananenbar, Raymond?

pi_6652632
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:26 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Machines voor de horeca, grootkeuken, bakkerijen ed.
pi_6652633
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:27 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Dan zal hij er hoe dan ook een baan naast moeten vinden om zijn scholing te kunnen bekostigen.

Mja, hij heeft momenteel werk schrijft 'ie, hij zoekt alleen iets anders. Dus...
pi_6652655
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:30 schreef Nuoro het volgende:

[..]

[..]

Eh, een 's Gravenhaagse homo tent, lijkt me.

Met of zonder bananenbar, Raymond?

Lijkt me lastig, een bananenbar in homovorm .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')