abonnement Unibet Coolblue
pi_149818413
Afijn. Ik kreeg dankzij mijn oma laatst ineens stress. "Er moet nog zoveel gebeuren meisje, moet ik je helpen? 14 maart is al heel snel hoor. Die housewarming komt zomaar dichterbij en je moet echt nog flink wat werk verzetten"

Dus vanmorgen heb ik een planning zitten maken en ik zal vast met mijn onschuld het onderschatten. Maar ik snap haar angst dus niet. Want ze wilt alles helemaal perfect. Maar ik denk dat iedereen ook wel snapt dat mijn hal nog niet af is, mijn toilet niet opnieuw getegeld en dat er wellicht nog een toren dozen staat om uit te pakken.

Dus ik kwam tot het volgende:

- Buffetkast laag 2 buitenkant
- Buffetkast laag 1 + 2 binnenkant
- Keuken schilderen
- Afzuigkap ophangen + koof timmeren + plank rondom voor wat potten
- Koof gronden/lakken
- Elektra in de gang/bij de voordeur aanleggen (dan kan de thuisbezorgd bezorgen ook een keer makkelijk wisselgeld pakken :') )
- Deur van de woonkamer afhangen
- Plank van 6,2 meter in de woonkamer ophangen
- Kozijnen/deuren schilderen
- Slaapkamer witten
- Tuin leeghalen en eventueel gelijk even rondje hogedrukreiniger O-)
- Dozen uitpakken/opruimen

en daar heb ik 3 weekenden van 3 dagen voor + doordeweeks.

Hmm. Het lijkt ineens best wel wat he? :')
pi_149818504
Moet toch nog best te doen zijn?
Alhoewel ik bijvoorbeeld niet weet hoe je tuin eruit ziet of hoeveel dozen je moet uitpakken. :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_149818839
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 09:04 schreef KaBuf het volgende:
Moet toch nog best te doen zijn?
Alhoewel ik bijvoorbeeld niet weet hoe je tuin eruit ziet of hoeveel dozen je moet uitpakken. :P


:@ :')

Dozen weet ik ook niet. Ik moet vooral nog wat van die dozen door met allerlei klein grut wat er in gemikt is en waarvan ik weet dat het wel handig is om te hebben maar niet weet waar ik het moet laten. Dus ik gok dat ik die de zolder op ga schuiven en als ik ze over een half jaar nog niet mis ze weg ga gooien :Y
pi_149819189
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 09:23 schreef Puala het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:@ :')

Dozen weet ik ook niet. Ik moet vooral nog wat van die dozen door met allerlei klein grut wat er in gemikt is en waarvan ik weet dat het wel handig is om te hebben maar niet weet waar ik het moet laten. Dus ik gok dat ik die de zolder op ga schuiven en als ik ze over een half jaar nog niet mis ze weg ga gooien :Y
Ik heb niks gezegd. :X :@
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_149819208
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 09:42 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ik heb niks gezegd. :X :@
Dagje werk :Y
pi_149819551
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 09:43 schreef Puala het volgende:

[..]

Dagje werk :Y
Mocht je nog eens hulp nodig hebben in het weekend (met iets simpels als de tuin leeghalen :X), kan je altijd DM'en. Als ik niks heb, kan en wil ik uiteraard helpen. :Y
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_149819629
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 10:00 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Mocht je nog eens hulp nodig hebben in het weekend (met iets simpels als de tuin leeghalen :X), kan je altijd DM'en. Als ik niks heb, kan en wil ik uiteraard helpen. :Y
Het zijn geen moeilijke dingen meer die op dit lijstje staan. En je bent altijd welkom. Laat maar weten wanneer jij tijd hebt ;)
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:06:52 #58
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_149821020
Vink die tuin maar gewoon van je lijstje. Vreugdevuur tijdens de housewarming. Opgelost.
pi_149822798
[quote]0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 08:49 schreef Puala het volgende:

[..]

Mag ik? Ja je kan het vast wel hebben.

Ligt aan de leeftijd :Y

Ik heb trouwens een mooi plantje gekocht O+ Zal van het weekend even een foto maken voor je :*

[..]

Whahaha, tuurlijk mag jij dat :P En je hebt wellicht nog hartstikke gelijk ook, wij zijn ooit begonnen met veel blauw, zalmroze en (gruwel) zelfs bloemetjesgordijnen (en nog opgenomen ook, met strikjes :X ) truttafeltjes met uiteraard dezelfde stof erover als die gordijnen en dan zal ik het maar niet hebben over messing lampen met een franse lelie-matglazen-kappen en zulke bagger. Oh mijn hemel....maar toen vonden we dat prachtig 8-)
En nu 30 jaar later alles strak, glad en zwart-wit-rvs want och, als je zelf niet zo heel erg strak meer bent dan je huis maar ter compensatie _O- Dus ja, het is de leeftijd *O*
Overigens is die kast een beeldje en die kleur blauw op de muur vind ik serieus heerlijk mooi fris.

[ Bericht 6% gewijzigd door knoblaucha6 op 19-02-2015 12:17:35 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_149823056
Sorry, de quote ging niet helemaal goed, mijn aandacht lag meer bij de bomenridders die mijn sierperen aan het snoeien zijn en die wilden koffie :+

Mocht je ooit eens usb kabels of andere computergerelateerde kabels nodig hebben, man heeft overkill van dat spul dus die graait dan wel even in die berg of er iets van je gading bij zit.
Waar het stinkt is het warm.
pi_149823260
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:10 schreef knoblaucha6 het volgende:

Whahaha, tuurlijk mag jij dat :P En je hebt wellicht nog hartstikke gelijk ook, wij zijn ooit begonnen met veel blauw, zalmroze en (gruwel) zelfs bloemetjesgordijnen (en nog opgenomen ook, met strikjes :X ) truttafeltjes met uiteraard dezelfde stof erover als die gordijnen en dan zal ik het maar niet hebben over messing lampen met een franse lelie-matglazen-kappen en zulke bagger. Oh mijn hemel....maar toen vonden we dat prachtig 8-)
En nu 30 jaar later alles strak, glad en zwart-wit-rvs want och, als je zelf niet zo heel erg strak meer bent dan je huis maar ter compensatie _O- Dus ja, het is de leeftijd *O*
Overigens is die kast een beeldje en die kleur blauw op de muur vind ik serieus heerlijk mooi fris.
Zo nu klopt ie weer. Je had een [ / q u o t e ] te veel weg gehaald ;)

Maar ik ken het van de foto's van vroeger ;( Afschuwelijk ;(

Ik ben benieuwd hoe de kast is als hij af is. Vanavond lak laag 2 en dan volgende week in de avonduren de binnenkant :)
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
Sorry, de quote ging niet helemaal goed, mijn aandacht lag meer bij de bomenridders die mijn sierperen aan het snoeien zijn en die wilden koffie :+

Mocht je ooit eens usb kabels of andere computergerelateerde kabels nodig hebben, man heeft overkill van dat spul dus die graait dan wel even in die berg of er iets van je gading bij zit.
Wel koffie met wat lekkers er bij hoop ik? ;)

Dat is lief :) Ik heb 3 dozen vol zelf, dus daar duik ik nog maar eens in :)
pi_149823341
Ik als (verRotterdamse) Limburgse zal niks lekkers bij de koffie hebben? Sterker nog, ze zitten aan Italiaanse tomatensoep met focaccia :9~ (terwijl ze al klaar zijn eigenlijk)

Ben benieuwd wat Innepin voor moois gaat schilderen, is er al een plan/ontwerp?
Waar het stinkt is het warm.
pi_149823712
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik als (verRotterdamse) Limburgse zal niks lekkers bij de koffie hebben? Sterker nog, ze zitten aan Italiaanse tomatensoep met focaccia :9~ (terwijl ze al klaar zijn eigenlijk)
Oeh nice :9

Ik ga zo eens even kijken wat de winkelstraat te bieden heeft voor de lunch O-)
quote:
Ben benieuwd wat Innepin voor moois gaat schilderen, is er al een plan/ontwerp?
Het word heel simpel een gedicht op een deur. Weinig geks :@
pi_149823955
Ik zie het voor me:

Ik woon hier
met veel plezier
ik heb helemaal zelf mijn huis
gemaakt tot een thuis
heb je commentaar
dan is dat jammer maar
als je het niet mooi vindt
heb ik een buitendeur die jou
met man of vrouw
of jou alleen
terstond en meteen
weer met de buitenwereld verbindt

En dat in prachtige sierletters...

:+
Waar het stinkt is het warm.
pi_149824090
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zie het voor me:

Ik woon hier
met veel plezier
ik heb helemaal zelf mijn huis
gemaakt tot een thuis
heb je commentaar
dan is dat jammer maar
als je het niet mooi vindt
heb ik een buitendeur die jou
met man of vrouw
of jou alleen
terstond en meteen
weer met de buitenwereld verbindt

En dat in prachtige sierletters...

:+
Nice _O_

Nee een gedicht wat ik als puber geschreven heb en wat nog altijd voelt als "mij".
Maar dat komt wel :)
pi_149824205
Ben benieuwd!

Overigens, dat ontdekte deurtje dus is echt te beeldig voor woorden, wat een geweldige vondst, dat is echt een absoluut pareltje O+
Waar het stinkt is het warm.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:51:38 #67
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_149849287
Wat ik me afvroeg, heb je die 'roldeur' al hangen?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_149849328
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 08:51 schreef MaleDuck het volgende:
Wat ik me afvroeg, heb je die 'roldeur' al hangen?
Nee nog niet. Ik heb al veel er voor in huis, maar nog niet alles. En de stalen strip is 10 cm te lang en ik moet nog even kijken hoe ik die 10 cm ga inkorten. Ik geloof niet dat ik gereedschap daarvoor heb..
  vrijdag 20 februari 2015 @ 09:04:49 #69
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_149849448
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 08:54 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee nog niet. Ik heb al veel er voor in huis, maar nog niet alles. En de stalen strip is 10 cm te lang en ik moet nog even kijken hoe ik die 10 cm ga inkorten. Ik geloof niet dat ik gereedschap daarvoor heb..
OK, was wel benieuwd naar hoe het eruit zou zien ;) Maar eerst wat andere dingetjes doen las ik ;)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_149849456
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:04 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

OK, was wel benieuwd naar hoe het eruit zou zien ;) Maar eerst wat andere dingetjes doen las ik ;)
Jup en zaterdag hulp *O*
pi_149849482


Jeroentje.
pi_149849490
quote:
1 cm dik staal met een ijzerzaagje?
pi_149849502
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:07 schreef Puala het volgende:

[..]

1 cm dik staal met een ijzerzaagje?
Handig vrouw gaat dat zeker redden. Even rondom aftekenen en dan vanaf alle kanten inzagen. *O*
Jeroentje.
pi_149849520
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:08 schreef jpajs het volgende:

[..]

Handig vrouw gaat dat zeker redden. Even rondom aftekenen en dan vanaf alle kanten inzagen. *O*
Ah. Gelukkig komt er zaterdagmiddag een sterke kerel helpen O-)
pi_149849629
Lukt prima, en anders even met een slijptol, dan ben je er in een paar seconden doorheen ^O^
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')