abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 oktober 2000 @ 20:22:02 #1
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_429479
Kan iemand mij vertellen of Mariska in het normale leven nog vrij mag rondlopen. Volgens mij moet ze als ze weer uit de bus komt gewoon weer een wit jasje aan met de armpjes vastgebonden op de rug.
pi_429483
Dat komt omdat ze een allien is.
pi_429533
Ja, wat een mens(?) he?
BRRR, je kunt er beter maar niet aan denken
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 30 oktober 2000 @ 20:52:38 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_429556
Ik wilde eerst belerend gaan doen over het onzingehalte van deze post, maar eigenlijk bedenk ik me dat je niets zinnigers over dit programma kunt schrijven.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_429584
Ik heb inderdaad ook met afgrijzen sitten te kijken. Is Mariska nu toch weer bij Hannibal Lector te vinden. Met argumenten die bij mij alleen maar mijn wenkbrauwen doet fronsen probeert ze haar actie te verdedigen!!? Het is ongelofelijk! Bart vond ik weer super want hij was weer de enige die daar iets over durfde te zeggen. Hehehe! Bart for PRESIDENT! Hij is echt één van de weinigen in de bus die een beetje normale denkwijze heeft. Niet zoals Mariska met haar ruggegraat van hardgekookte spaghetti!
pi_432069
Mariska is het bewijs dat liefde blind maakt. 8)8)

[Dit bericht is gewijzigd door mandarijn op 31-10-2000 16:13]

  dinsdag 31 oktober 2000 @ 20:36:49 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_433052
quote:
Op 31 oktober 2000 16:12 schreef mandarijn het volgende:
Mariska is het bewijs dat liefde blind maakt. 8)8)
Mariska is het bewijs dat liefde ook zinloze inteelt-drijflijken niet overslaat...
Ja inderdaad, V. ja.
pi_433847
Topic: Is Mariska normaal?

Gezien het feit dat Mariska Belgische is: Ja

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_433965
quote:
Op 01 november 2000 01:09 schreef DIGGER het volgende:
Gezien het feit dat Mariska Belgische is: Ja
Mariska komt gewoon uit Nederland. Uit het Oosten van het land wel te verstaan.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_433985
ow ik ben weer lekekr wakker , NOT

Najja dan mag ze dus snel Belgische worden

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_434320
Op de vraag "Is Mariska normaal?" is maar één antwoord mogelijk
NEE!
pi_434611
Is de paus een moslim????
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_439360
Ik vind het echt enorm sneu voor Mariska dat zij zich telkens zo pathetisch gedraagt met Zoe en bart in de buurt. Ze lijkt af en toe wel een jaloers kleuter, iets wat ik, als Bart zijnde, niet zou accepteren. Het lijkt welhaast een ziekelijke vorm van jaloezie die erg, erg ver gaat.
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
pi_441663
Het is meer dan verbazend, om te ontdekken dat mensen op basis van, voor hoge kijkcijfers gemonteerde beelden, een ander (Mariska) zo kunnen veroordelen. Het zijn uitingen die getuigen van onvolwassen gedrag, en zijn een poging om mee te mogen praten met de grote mensen. Ik zou tegen al die gene willen zeggen; neem de Donald Duck, vraag aan je moeder een glaasje limonade en ga lekker op je kamertje met je zelf zitten spelen. Een boek waarin het gedrag en de uitingen in bijzondere omstandigheden van mensen beschreven staat, acht ik nog te moeilijk voor jullie om te begrijpen.
  zaterdag 4 november 2000 @ 15:43:22 #15
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_442217
Die Mariska, dat dat mens ooit door de psychologische test is gekomen! Ik heb het wel vaker aangekaart in fokforum!
Ik vind haar een domme huppeldoos!
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
pi_442925
Inderdaad, MAriska is ernstig gestoord.
wil het laatste woord hebben, terwijl ze eigenlijk al 8 weken niets te melden heeft.
Ze is erg labiel, geen eigen mening. Jammer maar helaas. De beste oplossing zou zijn dat ze vrijwillig vertrekt, en anders uit de bus gehaald moet worden.
Het is te hopen dat ze maandag op de bank komt te zitten. Samen met huilebalkje sandra en dat jaloerse kreng Zowie (wat een naam, zo noem ik mijn konijn niet eens.)
Wanneer je kinderen van nu opleidt voor de maatschappij van morgen, dan zit je morgen met volwassenen die van gisteren zijn !!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')