ALS U SPAART BIJ DE ING KRIJGT U ALS EXTRA'TJE RENTEPUNTEN! WIJ HEBBEN AFSPRAKEN MET LEVERANCIERS OM KORTING AAN TE KUNNEN BIEDEN! SUPERVOORDELIG!!!!111
Per Euro rente krijg je als klant bij de ING 100 rentepunten. Die dingen kan je dan -uiteraard met een goede bijbetaling- inzetten om producten te kopen. So far, so good.
Ik heb echter twee problemen met de Rentepuntenwinkel:
1. de helft van de producten is mét Rentepunten nog steeds duurder dan bij andere webwinkels.

2. de artikelen waar een redelijke korting op zit, zijn constant uitverkocht.
Je kan een e-mailreminder instellen, zodat je een bericht krijgt als ze er weer zijn. Ik volg één artikel op deze manier. Al een week of vier. Eén keer een mailtje gekregen; 20 seconden later was ik ingelogd om het te bestellen en toen was het weg.

Ik een chagrijnig mailtje sturen, zeggen ze dat ik er maar sneller bij had moeten zijn en dat het ook om een retourzending kon gaan

Daarna even gebeld om te vragen wanneer ze het weer binnenkrijgen, maar daar willen ze geen mededelingen over doen.

Wat een wassen neus, die kutwinkel van ze. Volgens mij hebben ze de helft niet en krijgen ze dat ook niet meer binnen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.