quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:45 schreef Rica het volgende:
Ik weet nu waarom het Lollipop heet. Omdat het zo ontzettend zuigt! De Windows ME van Android.
Ga proberen te downgraden.
gaat jouw scherm niet uit als je hem in de aan-het-oor-houding hebt?quote:Op maandag 13 april 2015 09:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Even een stomme vraag, is er een methode om de notificatie balk te blokkeren zodra je aan het bellen bent?
Ik heb telkens als ik aan het bellen ben dat mijn oor tegen de telefoon aankomt waardoor de notificatiebalk naar beneden komt. Als gevolg daarvan gaat bvb de zaklamp aan, of druk ik per ongeluk op de speaker knop....
quote:Op maandag 13 april 2015 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaat jouw scherm niet uit als je hem in de aan-het-oor-houding hebt?
Denk dat je die optie even moet zoeken in je instellingen dan.
dat zeg ik de aan-het-oor-houding sensor.. tss wat een raar woord dat nabijheidssendorquote:
Zit een launcher van Asus op maar dat zou ik nauwelijke een schil noemen. Bovendien komt dezelfde bug op andere toestellen voor. Dus als ik nou de enige zou zijn maar sowieso regent het meldingen over bugs in LP.quote:Op maandag 13 april 2015 09:05 schreef dimmak het volgende:
[..]Vele malen soepeler, notificaties beter geregeld, mooi design enz enz. Beste Android ooit. Heb je er trouwens ook nog een schil van fabrikant overheen?
Dat komt door een android update die rechten inperkt.quote:Op maandag 13 april 2015 23:35 schreef Parafernalia het volgende:
Ik krijg continu een melding dat de externe sd kaart leeg is of bestandssysteem niet wordt ondersteund.
Dan kan ik m formatteren en dan begint het weer opnieuw... is ie kaduuk?
inhoud maakt me niet uit, ik wil gewoon dat ie weer werktquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:53 schreef svann het volgende:
[..]
Dat komt door een android update die rechten inperkt.
Dat dit ooit zou gebeuren was aangekondigd, doch weinig ontwikkelaars pasten hun software aan.
Zonder verdere waarschuwing is dit ingevoerd.
Was wel netjes naar de gebruikers toe geweest een waarschuwing te geven dat ze hiermee de inhoud van hun SD-cards kwijt zouden raken.
Zo heb ik een tijdje terug (jan/febr?) de SD van mijn tablet geherformatteerd omdat hij niet meer gezien werd.
Had hem in een cardreader aan de PC moeten hangen ipv aan een ander android apparaat.
Heb toen in dit topic een informatieve link gepost.
http://www.techrepublic.c(...)d-while-using-kitkatquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:09 schreef Parafernalia het volgende:
inhoud maakt me niet uit, ik wil gewoon dat ie weer werkt
Mmm? Die balkjes lijken anders maar het is nog steeds een verouderd design. Op hun downloadpagina bieden ze trouwens versie x.x.38 aan, geen playstore link, terwijl die via de playstore die ik reeds geinstalleerd heb x.x.5 is. Wat zijn het toch prutsers.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:49 schreef dimmak het volgende:
Nieuwe WhatsApp ziet er goed uit!
https://www.whatsapp.com/
Ik wil van die irritante belfunctie af.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:49 schreef dimmak het volgende:
Nieuwe WhatsApp ziet er goed uit!
https://www.whatsapp.com/
Dat dusquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik wil van die irritante belfunctie af.
Hij moest gewoon niet zo nadrukkelijk aanwezig zijn. Ik heb een vriend in Amerika wonen doe ik verder enkel op WhatsApp spreek. En nu bellen we af en toe. Ik ben er wel blij mee. Volgende week zit ik en Brussel en kan ik ook makkelijk even bellen met de zaak en familie.quote:
Ziet er goed uit jaquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nieuwe whatsapp is wel mooi inderdaad, maar geen nieuwe functionaliteiten, puur visueel.
Wat maakt dat nou uit?quote:
Nee maar ik gebruik het niet en de bellogo's nemen onnodig veel ruimte in op mijn scherm.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit?Word je de hele dag op WA gebeld?
Te vaak i.i.g., en ik ben zo onhandig (gehaast) dat ik nogal eens geregeld per ongeluk op het bel icoon drukquote:Op donderdag 16 april 2015 01:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit?Word je de hele dag op WA gebeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |