abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2015 @ 10:02:13 #126
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_150274716
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:10 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ok, hoe los ik dit op?

Als ik een bericht (app/sms) binnen krijg komt er een vierkant bericht in mijn scherm te staan, welke niet weg gaat tot ik op close druk. Dit gebeurd ook als mijn telefoon in mijn zak zit. Het scherm blijft aan staan tot ik op close druk. Het is nu net na 2 uur en mijn telefoon (welke ik bijna niet heb gebruikt) hangt met 5% van de batterij over aan de lader terwijl deze om 7 uur nog volledig vol was.

Ik ben die popup berichten liever kwijt dan rijk. Op mijn lockscreen kan ik ze tenslotte ook lezen.
Maak even een screenshot en post het hier. Klinkt als de popup notifications die nieuw zijn in Lollipop.
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 4 maart 2015 @ 10:05:15 #127
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150274789
Heb je in de default E-mail app op 5.x geen 'select all' optie?
pi_150275258
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:10 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ok, hoe los ik dit op?

Als ik een bericht (app/sms) binnen krijg komt er een vierkant bericht in mijn scherm te staan, welke niet weg gaat tot ik op close druk. Dit gebeurd ook als mijn telefoon in mijn zak zit. Het scherm blijft aan staan tot ik op close druk. Het is nu net na 2 uur en mijn telefoon (welke ik bijna niet heb gebruikt) hangt met 5% van de batterij over aan de lader terwijl deze om 7 uur nog volledig vol was.

Ik ben die popup berichten liever kwijt dan rijk. Op mijn lockscreen kan ik ze tenslotte ook lezen.
Maak eens een screenshot.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_150275517
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:25 schreef dimmak het volgende:

[..]

Maak eens een screenshot.
Ik zou niet weten hoe, maar op dit plaatje zie je links een voorbeeld.

The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_150275541
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:35 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe, maar op dit plaatje zie je links een voorbeeld.

[ afbeelding ]
Is dit alleen bij WhatsApp? Dat kun je namelijk uitschakelen bij je instellingen (van WhatsApp).
pi_150275597
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:36 schreef dimmak het volgende:

[..]

Is dit alleen bij WhatsApp? Dat kun je namelijk uitschakelen bij je instellingen (van WhatsApp).
Krijg alleen Whatsapp berichten. Had niet verwacht dit in Whatsapp te moeten zoeken. Heb popup notifications uitgezet, kijken wat het doet. Dank je wel!
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_150275716
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:38 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Krijg alleen Whatsapp berichten. Had niet verwacht dit in Whatsapp te moeten zoeken. Heb popup notifications uitgezet, kijken wat het doet. Dank je wel!
Dat zou 'm moeten zijn ja. Is trouwens al heel lang 'n optie, die ik als eerste uitgezet heb.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_150275732
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:43 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dat zou 'm moeten zijn ja. Is trouwens al heel lang 'n optie, die ik als eerste uitgezet heb.
Ja maar ik verwacht niet dat het daar in zit. Het is niet logisch...
  woensdag 4 maart 2015 @ 11:10:12 #134
87680 Mirel
pi_150276429
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:43 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ja maar ik verwacht niet dat het daar in zit. Het is niet logisch...
Het is in de stijl van Whatsapp dus ergens is het wel logisch.
pi_150277335
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:10 schreef Mirel het volgende:

[..]

Het is in de stijl van Whatsapp dus ergens is het wel logisch.
Dat wist ik niet. In mijn ogen is het in de stijl van Android.
pi_150326865
Weet iemand of er misschien een app is waar ik per app het volume kan instellen?
pi_150344037
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:28 schreef Juup© het volgende:
Weet iemand of er misschien een app is waar ik per app het volume kan instellen?
https://play.google.com/s(...)1heC5hcHB2b2x1bWUiXQ
pi_150344045
quote:
Geen update meer sinds 2013 dus weet niet of het werkt.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:43:55 #139
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_150344894
Nog suggesties voor een goede battery saving app?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_150345494
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Nog suggesties voor een goede battery saving app?
Greenify.
pi_150346453
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:09 schreef dimmak het volgende:

[..]

Geen update meer sinds 2013 dus weet niet of het werkt.
Zal het bekijken ^O^
  zaterdag 7 maart 2015 @ 18:44:39 #142
87680 Mirel
pi_150391629
Klacht over XDA forums en de devs: ze posten hun updates wekelijks en dat is tof enzo maar djeez, vertel er dan even bij wat er nieuw is. 8.4 van Temasek CM12 voor de Galaxy S3 verscheen vandaag, en de dev zei even "oh kijk even uit als je custom kernel hebt", iemand anders maakte dan een post waarin hij zei dat er in 8.4 een eigen kernel in zit die je ouwe overwrite. Belangrijke info om te vermelden denk ik dan :{

Maar goed, ik dacht, ik heb een custom kernel en ik heb ingesteld dat die blijft staan bij een nieuwe ROM flash. Nou dat werkte dus niet, kwam vast in een bootloop. Nogmaals die kernel zelf eroverheen geinstalleerd maar dat werkte ook niet.

Dan maar factory reset (geen persoonlijke data-reset trouwens :) ), en opnieuw installeren. Ondertussen edit meneer de dev z'n bericht om te vermelden dat je een bootloop krijgt als je een eigen kernel draait. Wat dom zeg, dat moet je maar gelijk zeggen :{w

Als je wekelijks voor mensen iets maakt, dan is dat goed maar dat betekent niet dat je je mond moet houden. Als dat wekelijkse wat je maakt bij veel mensen hun telefoon kan verneuken (er zijn veel mensen in de thread die vermelden dat ze een custom kernel hebben), dan moet je dat gewoon vermelden :{

Nadat ik alles instelde ging ik zoals gebruikelijk een andere theme gebruiken, maar als je dat dan wil applyen komt je telefoon weer in een fucking bootloop, zelfde verhaal weer. :r Per ongeluk deed ik weer een factory reset ipv alleen de rom opnieuw installeren, misschien was het niet eens nodig. Nu ga ik weer alles instellen. :')

Misschien moet ik maar met backups werken maar dat Titanium Backup is zo'n grafprogramma. Naja :P
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:24:58 #144
87680 Mirel
pi_150489385
Memory leak fixed! Nu wachten op m'n custom build die niet in een bootloop komt :')
pi_150489415
Xprivacy werkt nog steeds niet normaal. ;(

Veel Xposed modules hebben echter updates gekregen en er zijn ook veel bij gekomen.

Ik heb nu:

4G/LTE Switcher, Bootmanager, CrappaLinks, EnableCMCallRecording, Insta Like Settings, SNAPPREFS, Vine Downloader, GEL Settings, XQuitHours, Youtube AdAway en Youtube Background Playback.

Works like a charm, nu Greenify en Xprivacy nog.

[ Bericht 57% gewijzigd door dimmak op 10-03-2015 11:56:19 ]
pi_150525294
Ik heb deze case. Maar hij is aardig smerig, zou ik deze gewoon even in pan met kokend water kunnen liggen of zou hij vervormen? :P
  woensdag 11 maart 2015 @ 12:06:26 #147
87680 Mirel
pi_150525637
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:26 schreef dimmak het volgende:
Xprivacy werkt nog steeds niet normaal. ;(

Veel Xposed modules hebben echter updates gekregen en er zijn ook veel bij gekomen.

Ik heb nu:

4G/LTE Switcher, Bootmanager, CrappaLinks, EnableCMCallRecording, Insta Like Settings, SNAPPREFS, Vine Downloader, GEL Settings, XQuitHours, Youtube AdAway en Youtube Background Playback.

Works like a charm, nu Greenify en Xprivacy nog.
Ik heb Bootmanager geprobeerd om de boot time te verlagen maar er was letterlijk geen seconde verschil. Ik vond wel de arter97 kernel voor de Galaxy S3 waarin een optie zit om CPU op max snelheid te doen tijdens het booten. Alleen die kernel maakt alles ENORM langzaam voor m'n S3 en de ROM die erop zit: een CM12 rom van diezelfde arter97 :') Die dude had in de nieuwe build een andere 2e kernel van z'n eigen maak erin gezet maar zonder config app erbij :{

Hebben jullie trouwens dat Dropbox foute info doorgeeft na het uploaden of er soms mee blijft hangen? Soms moet ik tijdens een transfer op de notification drukken om in de Dropbox app te komen, pas dan gaat 'ie verder met transferen.

En ik heb zojuist 20 plaatjes overgezet (zonder in de app te gaan zoals ik hierboven omschrijf) maar er stond in de notification 11 remaining, 9 finished.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mirel op 11-03-2015 12:11:55 ]
pi_150560802
Help! Mijn telefoon is niet meer werkbaar :S

Ik heb encryptie aangezet en nu kan ik niks meer met mijn telefoon. Na het inloggen op de telefoon krijg ik constant de volgende meldingen:

Unfortunately, the process android.process.acore has stopped
Unfortunately, Google Play services has stopped
Unfortunately, Calendar has stopped

etc etc et

Ik kan geen apps meer openen, geen menu meer in etc. Wat moet ik doen? Wissen via Android Apparaatbeheer werkt ook niet, die kan mijn telefoon niet vinden.
pi_150560934
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:14 schreef Posergoth6667 het volgende:
Help! Mijn telefoon is niet meer werkbaar :S

Ik heb encryptie aangezet en nu kan ik niks meer met mijn telefoon. Na het inloggen op de telefoon krijg ik constant de volgende meldingen:

Unfortunately, Calendar has stopped

etc etc et

Ik kan geen apps meer openen, geen menu meer in etc. Wat moet ik doen? Wissen via Android Apparaatbeheer werkt ook niet, die kan mijn telefoon niet vinden.
Welke telefoon heb je?
pi_150561094
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:20 schreef dimmak het volgende:

[..]

Welke telefoon heb je?
Moto G 2nd generation xt1068, stock android, niet "geroot"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')