Maak even een screenshot en post het hier. Klinkt als de popup notifications die nieuw zijn in Lollipop.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:10 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ok, hoe los ik dit op?
Als ik een bericht (app/sms) binnen krijg komt er een vierkant bericht in mijn scherm te staan, welke niet weg gaat tot ik op close druk. Dit gebeurd ook als mijn telefoon in mijn zak zit. Het scherm blijft aan staan tot ik op close druk. Het is nu net na 2 uur en mijn telefoon (welke ik bijna niet heb gebruikt) hangt met 5% van de batterij over aan de lader terwijl deze om 7 uur nog volledig vol was.
Ik ben die popup berichten liever kwijt dan rijk. Op mijn lockscreen kan ik ze tenslotte ook lezen.
Maak eens een screenshot.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:10 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ok, hoe los ik dit op?
Als ik een bericht (app/sms) binnen krijg komt er een vierkant bericht in mijn scherm te staan, welke niet weg gaat tot ik op close druk. Dit gebeurd ook als mijn telefoon in mijn zak zit. Het scherm blijft aan staan tot ik op close druk. Het is nu net na 2 uur en mijn telefoon (welke ik bijna niet heb gebruikt) hangt met 5% van de batterij over aan de lader terwijl deze om 7 uur nog volledig vol was.
Ik ben die popup berichten liever kwijt dan rijk. Op mijn lockscreen kan ik ze tenslotte ook lezen.
Is dit alleen bij WhatsApp? Dat kun je namelijk uitschakelen bij je instellingen (van WhatsApp).quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:35 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe, maar op dit plaatje zie je links een voorbeeld.
[ afbeelding ]
Krijg alleen Whatsapp berichten. Had niet verwacht dit in Whatsapp te moeten zoeken. Heb popup notifications uitgezet, kijken wat het doet. Dank je wel!quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Is dit alleen bij WhatsApp? Dat kun je namelijk uitschakelen bij je instellingen (van WhatsApp).
Dat zou 'm moeten zijn ja. Is trouwens al heel lang 'n optie, die ik als eerste uitgezet heb.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Krijg alleen Whatsapp berichten. Had niet verwacht dit in Whatsapp te moeten zoeken. Heb popup notifications uitgezet, kijken wat het doet. Dank je wel!
Ja maar ik verwacht niet dat het daar in zit. Het is niet logisch...quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat zou 'm moeten zijn ja. Is trouwens al heel lang 'n optie, die ik als eerste uitgezet heb.
Het is in de stijl van Whatsapp dus ergens is het wel logisch.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:43 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ja maar ik verwacht niet dat het daar in zit. Het is niet logisch...
Dat wist ik niet. In mijn ogen is het in de stijl van Android.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:10 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het is in de stijl van Whatsapp dus ergens is het wel logisch.
https://play.google.com/s(...)1heC5hcHB2b2x1bWUiXQquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:28 schreef Juup© het volgende:
Weet iemand of er misschien een app is waar ik per app het volume kan instellen?
Geen update meer sinds 2013 dus weet niet of het werkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)1heC5hcHB2b2x1bWUiXQ
Greenify.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Nog suggesties voor een goede battery saving app?
Zal het bekijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Geen update meer sinds 2013 dus weet niet of het werkt.
Ik heb Bootmanager geprobeerd om de boot time te verlagen maar er was letterlijk geen seconde verschil. Ik vond wel de arter97 kernel voor de Galaxy S3 waarin een optie zit om CPU op max snelheid te doen tijdens het booten. Alleen die kernel maakt alles ENORM langzaam voor m'n S3 en de ROM die erop zit: een CM12 rom van diezelfde arter97quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:26 schreef dimmak het volgende:
Xprivacy werkt nog steeds niet normaal.
Veel Xposed modules hebben echter updates gekregen en er zijn ook veel bij gekomen.
Ik heb nu:
4G/LTE Switcher, Bootmanager, CrappaLinks, EnableCMCallRecording, Insta Like Settings, SNAPPREFS, Vine Downloader, GEL Settings, XQuitHours, Youtube AdAway en Youtube Background Playback.
Works like a charm, nu Greenify en Xprivacy nog.
Welke telefoon heb je?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:14 schreef Posergoth6667 het volgende:
Help! Mijn telefoon is niet meer werkbaar :S
Ik heb encryptie aangezet en nu kan ik niks meer met mijn telefoon. Na het inloggen op de telefoon krijg ik constant de volgende meldingen:
Unfortunately, the process android.process.acore has stopped
Unfortunately, Google Play services has stopped
Unfortunately, the process android.process.acore has stopped
Unfortunately, Calendar has stopped
etc etc et
Ik kan geen apps meer openen, geen menu meer in etc. Wat moet ik doen? Wissen via Android Apparaatbeheer werkt ook niet, die kan mijn telefoon niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |