abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:17:14 #51
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_149872124
De mini-toestellen zijn waardeloos, kom op zeg. Het is puur de S5-naam want qua specs is het gewoon mid-range voor een hoge prijs. Juist de extra features ontbreken altijd bij die mini-toestellen...
Je kan dan nog beter een S4 halen, dan heb je een echt flagship toestel met de (toenmalig) hoogste kwaliteit, dat meestal nog beter is dan de nieuwe generatie mid-range.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 11:14:04 #52
164283 Luco
Buongiorno!
pi_149882338
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef MacorgaZ het volgende:
De mini-toestellen zijn waardeloos, kom op zeg. Het is puur de S5-naam want qua specs is het gewoon mid-range voor een hoge prijs. Juist de extra features ontbreken altijd bij die mini-toestellen...
Je kan dan nog beter een S4 halen, dan heb je een echt flagship toestel met de (toenmalig) hoogste kwaliteit, dat meestal nog beter is dan de nieuwe generatie mid-range.
De S5-mini is dus ook een afgewaardeerde S5? Niet zoals de Sony's, dat de Z3 Compact dezelfde specs (Op schermresolutie na) heeft als de Z3?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_149882730
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:14 schreef Luco het volgende:

[..]

De S5-mini is dus ook een afgewaardeerde S5? Niet zoals de Sony's, dat de Z3 Compact dezelfde specs (Op schermresolutie na) heeft als de Z3?
De Z3 compact is tot nu toe het enige mini-flagship-toestel wat écht premium-specs heeft. Samsung en LG gebruiken de mini-series om van hun achterhaalde restcomponenten af te komen.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 11:46:10 #54
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_149882992
Echter is Sony echt ziek slecht met garantie en software
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_149886236
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:46 schreef Catch22- het volgende:
Echter is Sony echt ziek slecht met garantie en software
Hardware toch juist? Slechte bouwkwaliteit met snel barstende schermen.
Was laatst nog een item over op Radar.

Wel jammer. Dat was nou eens een upgrade die het op bescheiden afmetingen hield.
Niet iedereen zit te wachten op 5"-plus.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 21 februari 2015 @ 14:05:06 #56
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_149886307
Ik heb besloten een G3 3 gb variant te nemen, extended battery erop en cm12 :9
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:15:25 #57
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_149890293
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:05 schreef Mirel het volgende:
Ik heb besloten een G3 3 gb variant te nemen, extended battery erop en cm12 :9
daar ga je spijt van krijgen. Fijne telefoon maar het beeldscherm is niet zo mooi. Geen amoled en daardoor wat flets en de letters zijn door de debiel hoge resolutie vaak ook raar, heb er een gehad een paar dagen maar toch weer terug gebracht en Eem moto x 2014 gescoord.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:21:35 #58
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_149890491
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:02 schreef svann het volgende:

[..]

Hardware toch juist? Slechte bouwkwaliteit met snel barstende schermen.
Was laatst nog een item over op Radar.

Wel jammer. Dat was nou eens een upgrade die het op bescheiden afmetingen hield.
Niet iedereen zit te wachten op 5"-plus.
ja dat bedoel ik met de garantie afhandeling.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:34:11 #59
87680 Mirel
pi_149892409
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:15 schreef Klonk het volgende:

[..]

daar ga je spijt van krijgen. Fijne telefoon maar het beeldscherm is niet zo mooi. Geen amoled en daardoor wat flets en de letters zijn door de debiel hoge resolutie vaak ook raar, heb er een gehad een paar dagen maar toch weer terug gebracht en Eem moto x 2014 gescoord.
Hmm okay. Maar van de huidige flagships heeft die een extended battery en SD, en fysieke schermknop aan de achterkant.

Heb je voorbeelden bij bepaalde apps, sites of foto's waarvan je de kleuren flets vond, en hetzelfde met moeilijk leesbare letters? Dan kan ik het even in de Mediamarkt opzoeken en kijken hoe dat eruit ziet. Zou het in dat geval helpen om de DPI aan te passen want dat kan ik ook dan gewoon doen met een Xposed module.

Overigens, ik kom van een S3 die bekend staat om rijkere kleuren dan normaal. Herinner me niet meer of dat aan Touchwiz lag of aan het scherm zelf maar ik merkt het wel als ik foto's terugkijk op m'n laptop. Op m'n laptop zien ze er wat fletser uit dus de S3 is dan misschien té kleurrijk. Ergens zou ik het wel waarderen dat het er wat echter uit ziet.

[ Bericht 16% gewijzigd door Mirel op 21-02-2015 17:40:43 ]
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:50:01 #60
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_149892788
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:34 schreef Mirel het volgende:

[..]

Hmm okay. Maar van de huidige flagships heeft die een extended battery en SD, en fysieke schermknop aan de achterkant.

Heb je voorbeelden bij bepaalde apps, sites of foto's waarvan je de kleuren flets vond, en hetzelfde met moeilijk leesbare letters? Dan kan ik het even in de Mediamarkt opzoeken en kijken hoe dat eruit ziet. Zou het in dat geval helpen om de DPI aan te passen want dat kan ik ook dan gewoon doen met een Xposed module.

Overigens, ik kom van een S3 die bekend staat om rijkere kleuren dan normaal. Herinner me niet meer of dat aan Touchwiz lag of aan het scherm zelf maar ik merkt het wel als ik foto's terugkijk op m'n laptop. Op m'n laptop zien ze er wat fletser uit dus de S3 is dan misschien té kleurrijk. Ergens zou ik het wel waarderen dat het er wat echter uit ziet.
meh, gewoon algemeen, kwam ook van een S3 en was denk ik gewoon aan kleuren die lekker pop doen in je ogen :D

en voor de rest kan ik alleen maar zeggen, even naar de lokale mediamarkt en even internetten ofzo dan zie je de tekst vanzelf :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:52:59 #61
87680 Mirel
pi_149892871
Ja ik was er gister ook, zat niet echt te letten op dat soort dingetjes overigens. Er was een of andere man die met een medewerker zat te praten, en ik ging ook maar meehelpen met advies geven over telefoons. En ik vroeg aan een andere medewerker om een 2nd opinion, geen vraag. Hij was impressed door mijn raw street knowledge en grapte dat ik er ook kon werken 8)
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:31:26 #62
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_149897783
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vind handzaamheid belangrijker dan specs die ik helemaal niet nodig heb. Weet niet welke features je op doelt, maar dat ding doet alles wat ik wil.

Enige kutte is dat er geen customs voor zijn }:|
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 22 februari 2015 @ 17:17:33 #63
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_149924204
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:31 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ik vind handzaamheid belangrijker dan specs die ik helemaal niet nodig heb. Weet niet welke features je op doelt, maar dat ding doet alles wat ik wil.

Enige kutte is dat er geen customs voor zijn }:|
Ik doelde meer op het feit dat je een hoge prijs betaalt voor de naam van "S5" (mini) maar er dan geen hoge specs voor terugkrijgt maar middelmatige.
Ik heb het nagekeken en de S5 Mini valt dan op zich nog mee qua lagere kwaliteit componenten, maar het is gewoon stom om bijvoorbeeld de S5 mini voor 400 te kopen en dan met een budget-model te zitten i.p.v. 250-300 euro voor een compleet nieuwe S4 dat wél een topmodel is/was.
  zondag 22 februari 2015 @ 17:36:34 #64
87680 Mirel
pi_149924975
Precies. En als je genoegen neemt met die specs dan kan je een niet-flagship toestel nemen die goedkoper is maar wél met soortgelijke specs.
  zondag 22 februari 2015 @ 18:07:08 #65
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_149926002
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:17 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het feit dat je een hoge prijs betaalt voor de naam van "S5" (mini) maar er dan geen hoge specs voor terugkrijgt maar middelmatige.
Ik heb het nagekeken en de S5 Mini valt dan op zich nog mee qua lagere kwaliteit componenten, maar het is gewoon stom om bijvoorbeeld de S5 mini voor 400 te kopen en dan met een budget-model te zitten i.p.v. 250-300 euro voor een compleet nieuwe S4 dat wél een topmodel is/was.
maar ik wil geen S4 :) En ook geen S5
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 22 februari 2015 @ 18:10:11 #66
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_149926111
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:36 schreef Mirel het volgende:
Precies. En als je genoegen neemt met die specs dan kan je een niet-flagship toestel nemen die goedkoper is maar wél met soortgelijke specs.
Oh ja, precies, dat wilde ik nog zeggen maar vergeten.
Zoals ik zei, het is voor een gedeelte gewoon betalen voor de naam S5 want een échte S5 is het niet.
pi_149947672
Van alle Android toestellen die ik heb gehad vond ik die van Samsung het slechtst. LG, Sony, Samsung en HTC heb ik gehad.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_149956760
Hoewel het officieel niet mag, zou ik heel af en toe toch een YouTube-filmpje willen downloaden.
Is er een app waarmee dat kan? (Al zullen dergelijke apps dat voor de bühne waarschijnlijk uitsluiten.)
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_149956816
Heeft iemand een tip om Google Now volledig uit te zetten? Voor zover ik weet gebruik ik geen enkele functie van dat systeem. Volgens Google moet ik in het volgende scherm zijn:

Bij mij ontbreekt echter de optie om het aan of uit te zetten op mijn Moto G 2014 met stock lollipop.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  maandag 23 februari 2015 @ 15:49:45 #70
87680 Mirel
pi_149956826
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:47 schreef svann het volgende:
Hoewel het officieel niet mag, zou ik heel af en toe toch een YouTube-filmpje willen downloaden.
Is er een app waarmee dat kan? (Al zullen dergelijke apps dat voor de bühne waarschijnlijk uitsluiten.)
forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2137743
  maandag 23 februari 2015 @ 15:51:00 #71
87680 Mirel
pi_149956862
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:49 schreef Posergoth6667 het volgende:
Heeft iemand een tip om Google Now volledig uit te zetten? Voor zover ik weet gebruik ik geen enkele functie van dat systeem. Volgens Google moet ik in het volgende scherm zijn:

[ afbeelding ]

Bij mij ontbreekt echter de optie om het aan of uit te zetten op mijn Moto G 2014 met stock lollipop.
Ga naar alle apps en kijk of je daar iets kan vinden wat je kan disablen. En als je root hebt freezen met een root uninstaller. Als je het verwijdert dan komt het met een update terug. Met freezen ook maar dan heb je er iig geen last van.
pi_149960168
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:49 schreef Mirel het volgende:

forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2137743
Thanks, gelukt.
Ik wilde die fraaie Dijsselbloem spitbattle uit Cojones toch echt even bewaren.

Overbodige Google-apps en firmware probeer ik altijd uit te zetten bij Instellingen > Applicatiebeheer.
Dat kan (zonder root) vanaf Android 4.2, dacht ik.
  maandag 23 februari 2015 @ 19:08:13 #73
87680 Mirel
pi_149962627
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:15 schreef Klonk het volgende:

[..]

Shit hee nu twijfel ik toch wel of ik die LG G3 wil. de 3GB heb ik nu niet nodig maar later misschien wel, toekomstbestendig enzo. Ik heb niks gemerkt van de tekst vandaag, maar ik heb niet echt genoeg dingen bekeken om gekke tekst te zien.

Maar ik ontdek nu een probleem met 2014 flagshiptoestellen: ze hebben vaak specifieke functies voor bijv. de camera apps. Dat verlies je met een custom rom tenzij de camera app geport kan worden. Ik hoef overigens die extra's niet per se aangezien ik ook een DSLR heb voor als ik echt goeie foto's wil maken, maar die extra's zitten wel in de prijs inbegrepen.

Dat gezegd gaat m'n voorkeur nu uit naar de HTC One M8, die doet niet zo speciaal en je verliest weinig als je er een andere rom op zet. Geen verwisselbare batterij kan ik mee leven maar de SD kaart support vind ik retehandig. Ik zet vaak series op m'n telefoon om in de trein te kijken en dat gaat sneller dan via een gedeelde map over te kopieren.

edit: nu zie ik dat ze de Moto camera geport hebben naar de G3, die schijnt zelfs betere kwaliteit te doen dan Stock G3. Dat verandert weer de boel. Dan hoef ik niet de crap Google Camera te gebruiken in CM12 :P

[ Bericht 32% gewijzigd door Mirel op 23-02-2015 20:28:11 ]
pi_149964777
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:51 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ga naar alle apps en kijk of je daar iets kan vinden wat je kan disablen. En als je root hebt freezen met een root uninstaller. Als je het verwijdert dan komt het met een update terug. Met freezen ook maar dan heb je er iig geen last van.
Het spijt me maar ik kan hier geen touw aan vast knopen. Ik neem aan dat ik geen root heb, ik heb geen terminal app en ook geen SSH toegang (net geprobeerd). Ik heb pas twee maanden een Android toestel en ik ben nog heel erg aan het zoeken naar hoe het werkt. Lollipop is een verbetering maar het werkt nog steeds niet helemaal lekker naar mijn mening.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  maandag 23 februari 2015 @ 20:23:53 #75
87680 Mirel
pi_149966032
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:55 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Het spijt me maar ik kan hier geen touw aan vast knopen. Ik neem aan dat ik geen root heb, ik heb geen terminal app en ook geen SSH toegang (net geprobeerd). Ik heb pas twee maanden een Android toestel en ik ben nog heel erg aan het zoeken naar hoe het werkt. Lollipop is een verbetering maar het werkt nog steeds niet helemaal lekker naar mijn mening.
Terminal app heb je niet nodig. Geen idee waar die voor wordt gebruikt maar dit soort opties zijn vrij basic, geen commands voor nodig. En SSH heeft met veilig verbinden te maken ofzo, heeft hier niks mee te maken :P

Bij Settings > Device tab > apps. Dan in het volgende scherm Google Now opzoeken (beter kijk je gewoon in de All tab en niet Downloaded bijv. Als je Google Now gevonden hebt, in het scherm disablen. In mijn voorbeeld is het een andere app want ik heb geen Google Now:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')