lquote:
fucking baasquote:Op zondag 15 februari 2015 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
Dus Joezi en ik zijn wel een beetje internetvriendjes geworden in de loop der tijd en Valentijnsdag mag ook voor vrienden dus wilde ik iets leuks bedenken om hem te laten glimlachen. Als dat zou lukken was de missie geslaagd.
En ik houd van Amelie achtige dingen.
Dus.
Ik maakte A4tjes, met plaatjes en typisch Joezi dingen en hosselde een user (DrNickWat een held.) die deze voor mij in de straat van Joezi wilde hangen.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Zijn hele straat hing vol.
[ afbeelding ]
En hij moest er van glimlachen.
Hier komen vast morgenochtend zure reacties op maar lekker belangrijk.
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
Dus Joezi en ik zijn wel een beetje internetvriendjes geworden in de loop der tijd en Valentijnsdag mag ook voor vrienden dus wilde ik iets leuks bedenken om hem te laten glimlachen. Als dat zou lukken was de missie geslaagd.
Dus.
Ik maakte A4tjes, met plaatjes en typisch Joezi dingen en hosselde een user (DrNickWat een held.) die deze voor mij in de straat van Joezi wilde hangen.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
Dus.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leukquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:44 schreef Joezi het volgende:
Maar ik voelde me zwaar bekeken toen ik het zag... net of iemand aan het cappen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
haha, ik zie dit voor mequote:Op zondag 15 februari 2015 02:44 schreef Joezi het volgende:
Maar ik voelde me zwaar bekeken toen ik het zag... net of iemand aan het cappen was
Ken jij beurskens ook ?quote:Op zondag 15 februari 2015 02:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
leuk![]()
paasberg. achter presikhaaf achter geitenkamp nog net voor velp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |