Bij de derde pas?quote:Op zondag 15 februari 2015 02:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol naar de derde ofzo zag ik dat het echt voor mij was, heel nonchalant verder lopen eerst
is dat die snackbar daar? Ik vind er altijd typisch velp volk rondlopenquote:Op zondag 15 februari 2015 02:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoofdstraat Bertje Beursken (Fransje Bauer haalt daar ook zijn bamiballen)
hahaha, daar gaat je stoere imagoquote:Op zondag 15 februari 2015 02:52 schreef Joezi het volgende:
Maar toen heb ik in de schemer ze er blozend 1 voor 1 eraf gehaald, zag ik allemaal gordijnen opengaan
Ik weet toch heul niet waar je woont.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom doe jij dat nooit voor mij.
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:52 schreef Joezi het volgende:
Maar toen heb ik in de schemer ze er blozend 1 voor 1 eraf gehaald, zag ik allemaal gordijnen opengaan
Ook een leuk detail dat ze door iemand anders zijn opgehangenquote:Op zondag 15 februari 2015 02:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
hahaha, daar gaat je stoere imago
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:54 schreef Joezi het volgende:
Dus misschien zijn er buurtbewoners die denken dat de plakker de zender was![]()
echte mannen showen emotiesquote:Op zondag 15 februari 2015 02:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
hahaha, daar gaat je stoere imago
ik ben stiekem een beetje jaloers hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel lief, en goed over nagedacht.
Lies is ook al crea.
Ik ging eerst vuilnis wegbrengen en toen kwam ik die met die zon tegen, wat een gek affiche dacht ikquote:
Ik hang wel een paar van deze in jouw straat.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:56 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben stiekem een beetje jaloers hoor.
Ik had al gezegd dat er vandaag een verrassing was en hij niet zomaar naar buiten moest gaan, Omdat ik bang was dat hij Nick zou betrappen, Toen het hing ben ik uiteraard zijn DM en Whatsapp gaan spammen dat hij echt nu direct naar buiten moest.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:52 schreef isax het volgende:
[..]
hoe wist je dat hij vandaag naar buiten zou gaan en er voorbij zou lopen?
Ideetje: Ga je een keer naar de wallen , en dan hang je je rubber bij isax aan de deurquote:Op zondag 15 februari 2015 02:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hang wel een paar van deze in jouw straat.
[ afbeelding ]
Bij mij Zijn zulke acties denk ik zo weg.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hang wel een paar van deze in jouw straat.
[ afbeelding ]
Dat is ook wel romantischquote:Op zondag 15 februari 2015 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ideetje: Ga je een keer naar de wallen , en dan hang je je rubber bij isax aan de deur
Ik trots! Is tof als een vriendin zoiets kicken doet.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:56 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben stiekem een beetje jaloers hoor.
Nee man, dat kunnen mods echt niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik nou mod word dan kan ik die dm-gesprekjes van Joezi en Liesje bekijken.
Goed nagedacht.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat er vandaag een verrassing was en hij niet zomaar naar buiten moest gaan, Omdat ik bang was dat hij Nick zou betrappen, Toen het hing ben ik uiteraard zijn DM en Whatsapp gaan spammen dat hij echt nu direct naar buiten moest.
Nee joh, We kunnen geen DM lezen,, GODZIJDANK!quote:Op zondag 15 februari 2015 02:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik nou mod word dan kan ik die dm-gesprekjes van Joezi en Liesje bekijken.
Alsof ik nooit condooms tegen komquote:Op zondag 15 februari 2015 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ideetje: Ga je een keer naar de wallen , en dan hang je je rubber bij isax aan de deur
ik zou me speciaal voelen als iemand dat deed. echt awesomequote:Op zondag 15 februari 2015 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat er vandaag een verrassing was en hij niet zomaar naar buiten moest gaan, Omdat ik bang was dat hij Nick zou betrappen, Toen het hing ben ik uiteraard zijn DM en Whatsapp gaan spammen dat hij echt nu direct naar buiten moest.
Ja daarom haalde is ze ook maar weg. Er zaten ook screenshots van de SC bijquote:Op zondag 15 februari 2015 03:00 schreef isax het volgende:
[..]
Bij mij Zijn zulke acties denk ik zo weg.
Je ging anderhalf uur douchen.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ging eerst vuilnis wegbrengen en toen kwam ik die met die zon tegen, wat een gek affiche dacht ik
Als je zo'n fleshlight met zuignap bij joi aan de muur plakt dan zit-ie een uur later vol.quote:Op zondag 15 februari 2015 03:00 schreef isax het volgende:
[..]
Bij mij Zijn zulke acties denk ik zo weg.
Straks zitten je buren mee te lezen. Heel je internet weer doodquote:Op zondag 15 februari 2015 03:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja daarom haalde is ze ook maar weg. Er zaten ook screenshots van de SC bij
quote:Op zondag 15 februari 2015 03:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je zo'n fleshlight met zuignap bij joi aan de muur plakt dan zit-ie een uur later vol.
[..]
Als je zo'n fleshlight met zuignap bij joi aan de muur plakt dan zit-ie een uur later vol.
[..]
Dat is maar beter ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, We kunnen geen DM lezen,, GODZIJDANK!
Had t aan mn buurmeisje verteld, sufkut had helemaal niks gezienquote:Op zondag 15 februari 2015 03:03 schreef isax het volgende:
[..]
Straks zitten je buren mee te lezen. Heel je internet weer dood
Euhm weet niet, A4tjes kwamen in een paar dagen steeds een beetje in me op.quote:Op zondag 15 februari 2015 03:01 schreef isax het volgende:
[..]
Goed nagedacht.
Hoe lang ben je er mee bezig geweest?vind het echt zo stoer.
17quote:Op zondag 15 februari 2015 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm weet niet, A4tjes kwamen in een paar dagen steeds een beetje in me op.
Toen printen, hopen dat ik nog inkt had en toen lamineren. Dat was kut, ik ben duidelijk niet goed in papier in van die insteekhoesjes doen.
Toen vanmiddag naar het station om ze aan DrNick te geven. En toen heeft hij anderhalf uur in de trein gezeten en het in een half uur alle 17 opgehangen.
Oh sorry zag je even niet zo snel.Ja leuk! Met de strip van voxske erbij, maak er maar een absurd verhaal van, maar laat mij er wel goed uitkomen aubquote:
Niet waar.quote:Op zondag 15 februari 2015 03:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja daarom haalde is ze ook maar weg. Er zaten ook screenshots van de SC bij
drnick verdient een grote eervolle vermelding dan voor deze actiequote:Op zondag 15 februari 2015 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen printen, hopen dat ik nog inkt had en toen lamineren. Dat was kut, ik ben duidelijk niet goed in papier in van die insteekhoesjes doen.
Toen vanmiddag naar het station om ze aan DrNick te geven. En toen heeft hij anderhalf uur in de trein gezeten en het in een half uur alle 17 opgehangen.
Zijn jullie nog naar de disco gegaan?quote:Op zondag 15 februari 2015 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga het proberenquote:Op zondag 15 februari 2015 03:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh sorry zag je even niet zo snel.Ja leuk! Met de strip van voxske erbij, maak er maar een absurd verhaal van, maar laat mij er wel goed uitkomen aub
dat was genant geweestquote:Op zondag 15 februari 2015 03:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gelukkig ook niks Utopia gerelateerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |