zeg ik lekker niequote:
Lijken net 2 kazen zo.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:09 schreef isax het volgende:
[..]
nee nee pave is meer van dit
[ afbeelding ]
Waar is de één? Ik weet niet waar de 1 is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Effe een lekker meth bekkie posten of toch maar niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 02:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fietsenrek FTW!!!![]()
Meth for liffffeee!
Weet je hoe zeer chips doet als dat niet past!
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe een lekker meth bekkie posten of toch maar niet?
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar is de één? Ik weet niet waar de 1 is.handjes in de lucht ey ey eySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe een lekker meth bekkie posten of toch maar niet?
Hee dat herken ik! Dat was een keer een expositie in een 'museum' in Rijswijk!quote:
HOAX!quote:Op zondag 15 februari 2015 02:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sjip maakt meer kapot dan je lief is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
als ik daar had gewerkt wel ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee dat herken ik! Dat was een keer een expositie in een 'museum' in Rijswijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:18 schreef Baconbus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lukt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:20 schreef isax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg![]()
Dat is precies op het ritme van Highway To Hell.quote:
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg![]()
Ik zal het eens uitproberen.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is precies op het ritme van Highway To Hell.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:24 schreef isax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg![]()
Niet precies maar wel dichtbij.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is precies op het ritme van Highway To Hell.![]()
![]()
![]()
![]()
nog maar een wijntje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik stop met spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik vind dat nummer alleen leuk als ik ook werkelijk high ben.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:27 schreef Pavement het volgende:
![]()
hij is wel oud geworden maar nog steeds een baas![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:27 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind dat nummer alleen leuk als ik ook werkelijk high ben.
It is not down on any map; true places never are.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg![]()
gedaan. en nu?quote:![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
dood aan de nikkerzoenen!quote:Op zondag 15 februari 2015 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
neger = nikker
geen verschill. Dood aan racisten!![]()
insomnia is a bitch.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je nuchter bent kun je beter gaan slapen.![]()
![]()
![]()
quote:Had net een omslagpunt. Het leek erop dat de alcohol niet de gewenste werking had maar nou gaat het goed.
![]()
ga ik zo doenquote:Op zondag 15 februari 2015 02:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan zou ik filmpje gaan kijken ofzo. Zo'n saaie.![]()
gister highschool after high ofzo iets gekeken op netflix
man man![]()
![]()
als je hoofd naar rechts of links draait.. buffert het dan? Of gaat het smooth gewoon meequote:Op zondag 15 februari 2015 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Had net een omslagpunt. Het leek erop dat de alcohol niet de gewenste werking had maar nou gaat het goed.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Had net een omslagpunt. Het leek erop dat de alcohol niet de gewenste werking had maar nou gaat het goed.
![]()
![]()
Zo ver ben ik nog niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:36 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
als je hoofd naar rechts of links draait.. buffert het dan? Of gaat het smooth gewoon mee
![]()
Heerlijk (oké, zojuist tweede helft opgerookt, maar zelfs BROODJEnuchter is dit gaaf, laat u langzaam in het diepe zuigen):
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Dus Joezi en ik zijn wel een beetje internetvriendjes geworden in de loop der tijd en Valentijnsdag mag ook voor vrienden dus wilde ik iets leuks bedenken om hem te laten glimlachen. Als dat zou lukken was de missie geslaagd.
En ik houd van Amelie achtige dingen.
Dus.
Ik maakte A4tjes, met plaatjes en typisch Joezi dingen en hosselde een user (DrNickWat een held.) die deze voor mij in de straat van Joezi wilde hangen.
Zoiets dus:
Zijn hele straat hing vol.
En hij moest er van glimlachen.
Hier komen vast morgenochtend zure reacties op maar lekker belangrijk.![]()
![]()
lquote:fucking baasquote:Op zondag 15 februari 2015 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
Dus Joezi en ik zijn wel een beetje internetvriendjes geworden in de loop der tijd en Valentijnsdag mag ook voor vrienden dus wilde ik iets leuks bedenken om hem te laten glimlachen. Als dat zou lukken was de missie geslaagd.
Dus.
Ik maakte A4tjes, met plaatjes en typisch Joezi dingen en hosselde een user (DrNickWat een held.) die deze voor mij in de straat van Joezi wilde hangen.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
Dus.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
ben het niet tegengekomen liep er toevallig wel in de buurt![]()
![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
Dus.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt wel lef.
![]()
leukquote:![]()
paasberg. achter presikhaaf achter geitenkamp nog net voor velp'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:44 schreef Joezi het volgende:
Maar ik voelde me zwaar bekeken toen ik het zag... net of iemand aan het cappen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg![]()
haha, ik zie dit voor mequote:Op zondag 15 februari 2015 02:44 schreef Joezi het volgende:
Maar ik voelde me zwaar bekeken toen ik het zag... net of iemand aan het cappen wasIt is not down on any map; true places never are.
Ken jij beurskens ook ?quote:Op zondag 15 februari 2015 02:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
leuk![]()
paasberg. achter presikhaaf achter geitenkamp nog net voor velpIt is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: