Voor mij persoonlijk staat DJ BoozyWoozy met stip op 1!!!!
quote:* Mee eens *
Op woensdag 6 november 2002 09:26 schreef Nelez het volgende:
Wie is de slechtste artiest van het moment? Wat is de slechtste band en wat zijn de grootste kneusjes in de hedendaagse muziekwereld?Voor mij persoonlijk staat DJ BoozyWoozy met stip op 1!!!!
quote:* Mee eens *
Op woensdag 6 november 2002 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Die kutmarokkaan.
wie dan wel? geen id ik luister geen slechte muziek
quote:
Die kutmarokkaan.
quote:Juist
Op woensdag 6 november 2002 09:28 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Raymtzer.
Zo jammer....
quote:Ik dacht al, 'goh, dìe is snel weer bijgekomen zeg.....'
Op woensdag 6 november 2002 09:31 schreef Lucille het volgende:
Whitney eet zo weinig dat in haar laatste video zelfs beeldmanipulatie nodig is geweest om haar veel te magere lichaam wat op te hemelen. Ze ziet er echt niet uit.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 06-11-2002 09:42]
quote:Wel bovengemiddeld goed voor een Marokkaan, maar om het nou uitstekend te noemen
Op woensdag 6 november 2002 09:39 schreef GWD het volgende:
ik heb zelf toch wel een hekel aan marrokanen en hun gezeik, maar die kut marrokaan spreekt tenminste wel uitstekend nederlands, en ik moet zeggen dat zijn soortgenoten daar een voorbeeeld aan kunnen nemen.
Ik vind Ja Rule en Nelly de grootste kneuzen
Ik denk eerder zo'n Corry Konings die probeert mee te liften op succes van anderen
Ik nomineer Jan Wayne. Goddamned wat maakt hij boutmuziek! En hij heeft een uitstraling van lik me ..... !
quote:Persoonlijk vind ik Nelly de lelijkste artiest op het moment. Wat een waslap!
Op woensdag 6 november 2002 09:41 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Mag ik dan misschien Nelly nomineren voor deze prijs? Die gast trekt zoveel aandacht met dat stukje pleister op zijn wangZo jammer....
quote:Ehhh zijn eigen ding??? Volgens mij heb ik hem eens horen zeggen dat ie maar gewoon muziek maakte en niet iemand als Marten Luther king wilde zijn...
Op woensdag 6 november 2002 09:32 schreef Betse het volgende:
Ik ken het nummer nauwelijks van die raymzter, maar om te roepen dat ie de slechtse/grootste loser van dit moment is... Hmm hij komt iig op voor zijn eigen ding.
Hij maakte dit nummer met een reden anders dan geld. hij verdient deze stempel iig niet.
Daarom is hij voor mij ook knurft No. 1 met stip!
Op 2 gewoon al die R&B randebielen die denken dat ze echt cool zijn, heel zielig
3 Britney's...Argghhh en verder is mijn smaak erug breed
quote:Inderdaad zuigmuziek. Jan Wayne en Boozywoozy staan op CD's van Golf II Gti rijdende boeren van 18 - 21 waar met pen "Trance" op staat geschreven.
Op woensdag 6 november 2002 09:44 schreef SiNz het volgende:
Ik nomineer Jan Wayne. Goddamned wat maakt hij boutmuziek! En hij heeft een uitstraling van lik me ..... !
quote:Vind Nelly persoonlijk juist goed. Heb al jaren muziek van hem toen hij nog bij de groep St Lunatics hoorde..... maargoed.. smaken verschillen.......
Op woensdag 6 november 2002 09:46 schreef Nelez het volgende:[..]
Persoonlijk vind ik Nelly de lelijkste artiest op het moment. Wat een waslap!
Enne.. dat plaatje op zn face is om hem te herdenken aan zijn maat. Hij heeft vroeger ooit een overval gepleegd en zijn maat zit nog in de gevangenis... hij blijft dat plaatje dragen totdat hij vrij is.....
Mag ik dan iemand nomineren, zijn het al die coverkutjes van tegenwoordig...gadverdamme wat zijn dat losersssssssss...
* Boozywoozy
* Atomic Kitten
* Mad'House
* etc...
quote:Ja idd... helemaal mee eens... Egt een ramp
Op woensdag 6 november 2002 10:38 schreef Stranger het volgende:alle oudeliedjesverkrachters die een hip beatje onder een fossiel nummer willen zetten (have you ever been mellow al gehoord
quote:aanvulling: die mooie blonde meisjes neuken
Op woensdag 6 november 2002 09:55 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Inderdaad zuigmuziek. Jan Wayne en Boozywoozy staan op CD's van Golf II Gti rijdende boeren van 18 - 21 waar met pen "Trance" op staat geschreven.
quote:hmm productie van Mental Theo der bij duz !! persoonlijk wil ik ook een stem uitbrengen op Jan Wayne
Op woensdag 6 november 2002 10:38 schreef Stranger het volgende:alle oudeliedjesverkrachters die een hip beatje onder een fossiel nummer willen zetten (have you ever been mellow al gehoord
wie zijn nu de losers? de mensen die de muziek luisteren.. of die zo slim zijn ze te maken....... Pfff Dilemma...
Blijf het losers vinden,,,,,,,,, beetje op andermans werk geld verdienen... opww en het originele werk verkrachten........
Brengt me op de volgende vraag?
ZIJN ER OOIT GOEDE COVERS GEMAAKT?/???/??????
quote:exact; sluit ik me volledig bij aan. Bah, wat een flauw marketing concept!
Op woensdag 6 november 2002 09:44 schreef Tijn het volgende:
Die Avril Britney-Spears-alto heeft mijn nominatie
quote:zeker wel:
Op woensdag 6 november 2002 11:00 schreef Takkembah het volgende:
...
Brengt me op de volgende vraag?
ZIJN ER OOIT GOEDE COVERS GEMAAKT?/???/??????![]()
HmZzzZz kreeg laatst een foto van haar binnen bij een optreden bij de radio!!!!!!!!!!!!!! Aaaaaaahgggggggrrrrrrrr.....
quote:Uhmme, hoe heet die, Jive Jones bedoel je?
Op woensdag 6 november 2002 11:36 schreef Ener-G het volgende:
die ene neppe gespierde spijker gast met die blauwe spikes ook, die geen noot noch tekst zelf verzonnen heeft
quote:Jah!!! Aan die gast erger ik me ook dood! Zit 'ie daar met z'n gitaartje, ontzettend krampachtig en moeilijk z'n barré-akkoordjes te spelen. Sjongejonge zeg, nog een paar jaartjes les zou ik zeggen
Op woensdag 6 november 2002 11:36 schreef Ener-G het volgende:
die ene neppe gespierde spijker gast met die blauwe spikes ook, die geen noot noch tekst zelf verzonnen heeft
Kzag laatst bij TMF een prijsvraag waarin je die gast z'n gitaar kon winnen, je moest opgeven waarom nou juist JIJ 'em zou moeten winnen. Normaal doe ik nooit mee aan dat soort dingen, maar deze vond ik wel leuk. Kheb ingevuld "omdat ik er ten minste op kan spelen"
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 06-11-2002 12:04]
Hoe kom je d'r bij dat Jive Jones z'n teksten niet zelf schrijft? Hij heeft anders Cowboys and Kisses van Anastacia geschreven.
quote:nou als je dat kan dan verlaag je je zelf toch niet door een optreden zoals hij gaf bij de TMF awards te geven? btw zijn debuutnummer is echt een hoogstandje pff tering laat me niet lachen wat een pipo is die gast...
Op woensdag 6 november 2002 11:53 schreef Acathla het volgende:
/ontnuchtering:Hoe kom je d'r bij dat Jive Jones z'n teksten niet zelf schrijft? Hij heeft anders Cowboys and Kisses van Anastacia geschreven.
btw nu je dr toch opnoemt, Anastacia is ook vrij irritant
quote:tevens is ie ook producer, en heeft o.a. het vorige album van Biohazard geproduceerd...
Op woensdag 6 november 2002 11:53 schreef Acathla het volgende:
/ontnuchtering:Hoe kom je d'r bij dat Jive Jones z'n teksten niet zelf schrijft? Hij heeft anders Cowboys and Kisses van Anastacia geschreven.
Aaaaaal die wijven om hem heen en ze vinden hem ooooh zo lekker
Kan een dame hier mij 1 punt noemen waarom al die wijven omhem heen dansen en op hem geilen?
Jah die Jive Jones is ook zo'n dork hahahaha wat een sukkel zeg, had een keer een interview gelezen en daar stond in dattie het lkiefst gitaar speelt,
hij KAN het nieteens!
quote:De mensen die hier de grootste bek hebben, balen er stiekem van dat sommige mensen erg makkelijk hun geld verdienen en alles hebben wat hun hartje begeert. Terwijl ze zichzelf iedere dag de tering in werken om een egoistische baas tevreden te stellen, en in ruil daarvoor zelf de huur en boodschappen kunnen betalen.
Op woensdag 6 november 2002 12:03 schreef Nelez het volgende:
Marco Borsato schrijft niks zelf en "by the way", cowboys and kisses vin ik niet bepaald een hoogstaande tekst.
Leven en laten leven. Als je de gevestigde muzikale orde zo slecht vind, ga er dan niet over zeiken, maar zorg dat je zelf beter wordt dan de persoon waar je op afgeeft.
quote:Daar sta ik toch wel even van te kijken.
Op woensdag 6 november 2002 11:59 schreef Tokus het volgende:[..]
tevens is ie ook producer, en heeft o.a. het vorige album van Biohazard geproduceerd...
Geen hoogstaande tekst van Cowboys and Kisses? Moet een tekst per definitie hoogstaand zijn? Soms kun je met een simpel maar doeltreffende tekst meer teweeg brengen. (Dit slaat niet op Cowboys.. overigens)
Alhoewel er op het moment moeilijk is om er onderuit te komen, The Neptunes verdienen imho flink wat credit. De solo-song van Justin Timberlake zit echt zo goed in elkaar. Lekkere drums etc... en vooral het einde
Als muziekliefhebber vind ik lang niet alles mooi, maar ik kan nog steeds genoeg van muziek genieten op dit moment.
Ik gun artiesten hun royalities, maar ik vind dat je tegenwoordig asociaal veel betaald voor een product waarvan de opbrengst voor (geschat) 60 á 70 % naar de platenindustrie gaat.
quote:
Op woensdag 6 november 2002 12:14 schreef Acathla het volgende:
Je kan nog zoveel kritiek spuien over de muziekindustrie, feit blijft wel (imho) dat Ja Rule en noem ze maar op... stuk voor stuk gelikte stukjes muziek zijn. Ik vind de meeste tracks qua productie echt goed en lekker in elkaar zitten.Alhoewel er op het moment moeilijk is om er onderuit te komen, The Neptunes verdienen imho flink wat credit. De solo-song van Justin Timberlake zit echt zo goed in elkaar. Lekkere drums etc... en vooral het einde
![]()
Als muziekliefhebber vind ik lang niet alles mooi, maar ik kan nog steeds genoeg van muziek genieten op dit moment.
Inderdaad. Als een plaat goed geproduceerd is, kan ik 'em alsnog goed vinden.
Er is meer in muziek dan looks & lyrics.
[Dit bericht is gewijzigd door Devnull op 06-11-2002 12:19]
staat in de eeuwige haat top 10 op no1 met Destiny's child..
Maar nu met dat nummer work it....ik weet het niet.
Verder zal ik niet weer de hele lijst errnenbie losers tevoorschijn toveren, die staan er al.
quote:60 a 70% ? Sorry, maar daar zit je (heel erg) ver naast.
Op woensdag 6 november 2002 12:17 schreef Acathla het volgende:
Devnull, hoe sta jij tegenover het feit dat artiesten over het algemeen onderbetaald worden, terwijl de prijzen van cd's de pan uitrijzen.Ik gun artiesten hun royalities, maar ik vind dat je tegenwoordig asociaal veel betaald voor een product waarvan de opbrengst voor (geschat) 60 á 70 % naar de platenindustrie gaat.
50% Detailhandel (Free Record Shop etc)
15% Distributie
25% Platenmaatschappij (betaalt ook de productie en marketing)
5% Rechten organisaties (Buma Stemra etc), wordt in 3 delen verdeeld over resp. de publisher, componist en tekstschrijver.
5% Artiest
Het is niet zo mooi als je denkt dat het is.
De artiesten verdienen nog altijd het meest aan de Buma/Stemra rechten en de concerten.
I caaan maaaaake it trooooouuuuugh the raaaiiiiiin!
Mijn god hé, als het aan mij had gelegen was ze lekker blijven hangen in die depressie van d'r.
Dan had de mensheid flink wat kattengejank bespaard gebleven!
Jan Wayne
Avril Lavigne
Dj Boozywaus
Las Ketchup
Nelly en Kelly
Ties
P. Diddy en zn vriendjes
Laat ik maar stoppen anders blijf ik bezig
Avril Lavigne is wel humor op zich, 't was leuker geweest als ze metal zou spelen, maarjah...
Ze schrijft tenminste haar nummers zelf, trekt zich nix aan van de media en doet zich niet voor als een lief prinsesje. (*kuch Britney *kuch*
Dat ze toevallig beroemd is geworden wil niet meteen zeggen dat ze een meelopertje is o.i.d.
quote:Jimi Hendrix - Hey Joe
Op woensdag 6 november 2002 11:00 schreef Takkembah het volgende:
ZIJN ER OOIT GOEDE COVERS GEMAAKT?/???/??????![]()
quote:Daar heb je idd gelijk in ik vindt die Avril zekers wel goed, tis een ;lekker numemr en het alles behalve wannabe gemaakt (zie clip)
Op woensdag 6 november 2002 13:14 schreef Draexin het volgende:
Alle "muziek" die is gemaakt om geld mee te verdienen staat bij mij bovenaan het lijstje.Avril Lavigne is wel humor op zich, 't was leuker geweest als ze metal zou spelen, maarjah...
Ze schrijft tenminste haar nummers zelf, trekt zich nix aan van de media en doet zich niet voor als een lief prinsesje. (*kuch Britney *kuch*
Dat ze toevallig beroemd is geworden wil niet meteen zeggen dat ze een meelopertje is o.i.d.
quote:
Op woensdag 6 november 2002 13:14 schreef Draexin het volgende:Avril Lavigne is wel humor op zich, 't was leuker geweest als ze metal zou spelen, maarjah...
quote:De Dream Theater-versie van Smoke on the Water (Deep Purple) is wel okay
Op woensdag 6 november 2002 11:00 schreef Takkembah het volgende:ZIJN ER OOIT GOEDE COVERS GEMAAKT?/???/??????
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 06-11-2002 15:11]
quote:
Op woensdag 6 november 2002 13:01 schreef Ketjing het volgende:
Hier komt ff een lijstjeJan Wayne
Avril Lavigne
Dj Boozywaus
Las Ketchup
Nelly en Kelly
Ties
P. Diddy en zn vriendjesLaat ik maar stoppen anders blijf ik bezig
quote:Waar slaat dit nu weer op? Wij zijn het publiek. Wij hebben de plicht eerlijk te zeggen, wat we van een bepaalde artiest vinden.
Op woensdag 6 november 2002 12:07 schreef Devnull het volgende:[..]
De mensen die hier de grootste bek hebben, balen er stiekem van dat sommige mensen erg makkelijk hun geld verdienen en alles hebben wat hun hartje begeert. Terwijl ze zichzelf iedere dag de tering in werken om een egoistische baas tevreden te stellen, en in ruil daarvoor zelf de huur en boodschappen kunnen betalen.
Leven en laten leven. Als je de gevestigde muzikale orde zo slecht vind, ga er dan niet over zeiken, maar zorg dat je zelf beter wordt dan de persoon waar je op afgeeft.
Anders zou ik 99% van mijn oud-klasgenoten moeten bevelen om een zesstemmige fuga te improviseren.
quote:(nooit gedacht dat het zo ver zou komen)
Op woensdag 6 november 2002 14:56 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Ja Rule moet ook ritueel verbrand worden, net zoals zijn Nederlandse alter-ego (dat die nog niet genoemd is zeg).....
Kots.
quote:
Op woensdag 6 november 2002 12:53 schreef DaRealMac het volgende:
Destiny`s knaakhoeren! Hoe kon ik die nu vergeten!! Meest jeukende groepje wijven ooit!!
Avril kutjenogat "kijk eens wat een kindmeisje ik ben", Lavign or whatever.... met stip!
Kane....althans Dinand!...... Birgit lacht nog steeds om je toen ze je drummer jatte!!
Het lokale horecabeleid hier
George W Bush......sorry hoor maar die kan bij mij niets goeds doen....
Bin Laden met z'n "moslim" mongolen
quote:Wat gek dat de producer dan bij alle nummers de producer als mede-schrijver staat.
Op woensdag 6 november 2002 13:14 schreef Draexin het volgende:
Avril Lavigne is wel humor op zich, 't was leuker geweest als ze metal zou spelen, maarjah...
[Dit bericht is gewijzigd door dynast op 07-11-2002 12:51]
En de commercieele sell-outs.
quote:Het is een muziekforum, edelbolsjewist.
Op donderdag 7 november 2002 10:52 schreef R2cksson het volgende:
Alle gelovigen (van RK tot Moslim van Jood tot Boedhist)En de commercieele sell-outs.
quote:Vandaar de toevoeging "commercieele sell-outs"...
Op donderdag 7 november 2002 11:12 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Het is een muziekforum, edelbolsjewist.
(en daarbij heb je ook van die overgelovige artiesten zoals P.O.D. en andere gospel koortjes die ik dus niet erg graag heb...)
quote:Ik vind P.O.D. niet erg goed, maar dat komt doordat ik niet zo van dat genre houd.
Op donderdag 7 november 2002 12:51 schreef R2cksson het volgende:[..]
Vandaar de toevoeging "commercieele sell-outs"...
(en daarbij heb je ook van die overgelovige artiesten zoals P.O.D. en andere gospel koortjes die ik dus niet erg graag heb...)
Oh ja, ik vermeld gewoon lekker NOG een keer Missy Elliot heb hem al weer 2 keer moeten aanhoren vandaag en ik word er elke keer weer misselijk van.
quote:Als ik niet had geweten dat ze zo gelovig waren, dan had ik uit mn pan kunnen gaan op POD, maar als ik de muziek hoor of ik zie ze live spelen, dan blijft in mn achterhoofd dat stemmetje hun afkeuren.
Op donderdag 7 november 2002 14:47 schreef HeatWave het volgende:
POD schopt gewoon ongenadig kont live, daar merk je echt aan niets dat ze gelovig zijn....
Geen belering en opdringing, dan mogen ze van mij roomser dan de paus zijn.Oh ja, ik vermeld gewoon lekker NOG een keer Missy Elliot
heb hem al weer 2 keer moeten aanhoren vandaag en ik word er elke keer weer misselijk van.
Ik kan me er niet mee op mn gemak voelen, helaas...
quote:Klopt, ze schrijft de nummers idd niet alleen, my wrong, ik heb de cd niet, dus het was me nooit opgevallen.
Op woensdag 6 november 2002 22:57 schreef Jimmy het volgende:[..]
Wat gek dat de producer dan bij alle nummers de producer als mede-schrijver staat.
/edit
Nog een loser die me tebinnen schiet....die dude van N.E.R.D zit ook in alle clips van de huidige popsterretjes zeg... Britney Spears, Justin Timberlake, en ik geloof dat ik 'm nog een x in een andere clip zag, maar dat weet ik niet zeker.
[Dit bericht is gewijzigd door Draexin op 07-11-2002 15:51]
quote:Tja dat is jammer dan, ik heb ze live gezien in de melkweg en dat ging zo ongelovelijk (leuk...) te keer dat het me niet veel uit maakte hoor. Ze hebben het niet over god, nemen geen afscheid met "god bless you" ofzo, dus dan doet men maar.
Op donderdag 7 november 2002 15:27 schreef R2cksson het volgende:[..]
Als ik niet had geweten dat ze zo gelovig waren, dan had ik uit mn pan kunnen gaan op POD, maar als ik de muziek hoor of ik zie ze live spelen, dan blijft in mn achterhoofd dat stemmetje hun afkeuren.
Ik kan me er niet mee op mn gemak voelen, helaas...
Die reli-rock hoef ik ook niet..
had ik al gezegd dat ik Missy Elliot waardeloos vind?
quote:Jep met stip op 1
Die kutmarokkaan.
en nick carter vind ik knap irritant
quote:Je hebt helemaal gelijk. Zwart gezicht met witte pleister op een puist. Het ziet er niet uit.
Op woensdag 6 november 2002 09:41 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Mag ik dan misschien Nelly nomineren voor deze prijs? Die gast trekt zoveel aandacht met dat stukje pleister op zijn wang
Ik las in de spits dat ie fotos van hem en Kylie Minogue gaat laten verbranden omdat zijn zwarte fans het niet op prijs zouden stellen als ie met een blanke op de foto zou staan..
Ik stem voor een post-natale abortus
Wat een eikel.....
quote:Wat de fuck?
Op donderdag 7 november 2002 16:27 schreef HeatWave het volgende:
ohja, Nelly:Ik las in de spits dat ie fotos van hem en Kylie Minogue gaat laten verbranden omdat zijn zwarte fans het niet op prijs zouden stellen als ie met een blanke op de foto zou staan..
quote:The Sun reports Nelly squashed a GQ photo shoot with Kylie Minogue after the Aussie got too excited. "Nelly was wearing a leather jacket and no shirt. Kylie was draped all over him, moaning and rubbing his chest and head," an insider revealed. "Nelly didnt want to offend his black fans. Hes a rapper Kylies white and a poster child for MTV."
Op donderdag 7 november 2002 16:45 schreef Disorder het volgende:[..]
Wat de fuck?
hele verhaal kan je ook wel vinden ergens
alles dat uit het programma IDOLS gaat voorvloeien.. wat een bagger zeg
Kies maar iemand uit de categorie R&B of Rap....
Nelly... of die kutmarrokaan.... offff... Eminem....
President Bush... nee, die maakt geen muziek... uhhh....
Limp Bizkit
quote:Bovendien zijn Nelly en zijn vrolijke vriendjes aanhangers van Farrakhan, die lichtelijk krankzinnig wordt zodra hij een blanke ziet.
Op donderdag 7 november 2002 16:57 schreef HeatWave het volgende:[..]
The Sun reports Nelly squashed a GQ photo shoot with Kylie Minogue after the Aussie got too excited. "Nelly was wearing a leather jacket and no shirt. Kylie was draped all over him, moaning and rubbing his chest and head," an insider revealed. "Nelly didnt want to offend his black fans. Hes a rapper Kylies white and a poster child for MTV."
hele verhaal kan je ook wel vinden ergens
http://www.rapdirt.com/article.php?sid=2895
Oh ja, dat lid van de St. Lunatics dat altijd dat horrormasker draagt is behoorlijk triest.
Ik zag op MTV Diary dat hij dat ding zelfs nog ophoudt als hij basketbal speelt.
Wat issie stoer hé?
quote:Honey put the privé/story/weekend down..now!
Op woensdag 6 november 2002 09:31 schreef Lucille het volgende:
Mariah Carey en Whitney Houston scoren toch ook best wel hoog in de Kneuzen Top 10. Mariah is zo depri dat ze op haar knieen door de gangen van het gekkenhuis loopt na een stel mislukte zelfmoordpogingen, en Whitney eet zo weinig dat in haar laatste video zelfs beeldmanipulatie nodig is geweest om haar veel te magere lichaam wat op te hemelen. Ze ziet er echt niet uit.
quote:I Agree!
Op vrijdag 8 november 2002 00:16 schreef Ener-G het volgende:
die aap van een Eminem mag wat mij betreft ook snel oprotten trouwens
quote:Ey das toch Lil' kim...??
Op donderdag 7 november 2002 23:27 schreef Thorne het volgende:
Waar blijft Lil-Bow-Wow®?Wat issie stoer hé?
Ik nomineer Lesbisch-gebral Tatu voor losers..
quote:Ow, ik hoorde 'm een keer zeggen dat het gewoon een pleister was vanwege een basketbal ongelukje. Maar uiteindelijk werd dit zo'n rage, dat hij zoiets had van 'hmm, dit wordt/blijf mijn trademark'. Maar goed, jouw verhaal klinkt wel wat minder zielig
Op woensdag 6 november 2002 10:37 schreef Takkembah het volgende:[..]
Enne.. dat plaatje op zn face is om hem te herdenken aan zijn maat. Hij heeft vroeger ooit een overval gepleegd en zijn maat zit nog in de gevangenis... hij blijft dat plaatje dragen totdat hij vrij is.....
Ik ga denk ik voor Ja Rule,
a) omdat hij elk liedje wat ik nog enigszins leuk vind verkloot door er doorheen te zingen.
b) omdat ik na een interview in FHM van 'm gelezen heb, zo'n ontiegelijke schijthekel aan die gast heb gekregen, en ik mocht 'm al totaal niet, dus kun je nagaan.
c) omdat hij zich zo irritant 'nep koel' gedraagd in z'n clips. (Hebben wel meer rappers last van, maar hij spant toch wel de kroon wat 'fake-cool' gedrag betreft.)
quote:Misschien willie graag een nummer maken met Slipknot
Op donderdag 7 november 2002 21:59 schreef SportsIllustrated het volgende:Oh ja, dat lid van de St. Lunatics dat altijd dat horrormasker draagt is behoorlijk triest.
Ik zag op MTV Diary dat hij dat ding zelfs nog ophoudt als hij basketbal speelt.
quote:Lil' kim is toch heel iemand anders!
Op vrijdag 8 november 2002 01:36 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Ey das toch Lil' kim...??
Ik nomineer Lesbisch-gebral Tatu voor losers..
Remember 'how many licks does it take bla bla' nog?
Maar goed, Jive Jones is dus DE loser van het moment
quote:d) gedraagt zich groot, maar is in feite maar een midget van 160 ofzo...
Op vrijdag 8 november 2002 04:55 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Ow, ik hoorde 'm een keer zeggen dat het gewoon een pleister was vanwege een basketbal ongelukje. Maar uiteindelijk werd dit zo'n rage, dat hij zoiets had van 'hmm, dit wordt/blijf mijn trademark'. Maar goed, jouw verhaal klinkt wel wat minder zielig
Ik ga denk ik voor Ja Rule,
a) omdat hij elk liedje wat ik nog enigszins leuk vind verkloot door er doorheen te zingen.
b) omdat ik na een interview in FHM van 'm gelezen heb, zo'n ontiegelijke schijthekel aan die gast heb gekregen, en ik mocht 'm al totaal niet, dus kun je nagaan.
c) omdat hij zich zo irritant 'nep koel' gedraagd in z'n clips. (Hebben wel meer rappers last van, maar hij spant toch wel de kroon wat 'fake-cool' gedrag betreft.)
e) voor het feit dat hij die *&@%&*$^&*-Ashanti-K*T promoot...
f) live klinkt hij nog erger dan op de radio
g) zijn broeken hangen nog lager dan zn knieen
Mwmwhuhuhuahahahaahah
sorry dit soort dingen wil niemand zien....... whahahaah maar goed dat je tijdens een radio-optreden niets kan zien......
quote:mwaah als ik dit naast de grafkop van Missy Elliot zet of DC dan kies ik toch echt wel voor dit poppetje hoor..
Op vrijdag 8 november 2002 15:11 schreef Takkembah het volgende:
[afbeelding]
Mwmwhuhuhuahahahaahah
sorry dit soort dingen wil niemand zien....... whahahaah maar goed dat je tijdens een radio-optreden niets kan zien......
quote:Ow, zei ik 'zingen' ????????
Op vrijdag 8 november 2002 04:55 schreef KreKkeR het volgende:
Zal wel komen doordat het zo laat was.
Ik heb geen idee hoe ik dat verschrikkelijk gemekker van die gast eigenlijk moet omschrijven, maar zingen is het in ieder geval niet. Echt storend als iemand met zo'n ontiegelijk slechte stem als JaRule toch een beetje gaat proberen door de muziek heen te zingen. Niet dat dat vreselijk lelijk gerap van 'm ook maar een beetje klinkt, maar alles beter dan een JaRule die probeert te zingen.
quote:En zij beweerde in een interview dat ze niet met haar tieten wilde gaan pronken.
Op vrijdag 8 november 2002 15:11 schreef Takkembah het volgende:
[afbeelding]En zij beweerde in een interview dat ze niet met haar tieten wilde gaan pronken.
Het zou haar zo te zien ook niet al te snel lukken...En Ja Rule...
In een van die nieuwe kotsvideo's (die waarin die ex van Biggie zonder tieten loopt te rappen) roept hij op een gegeven moment 'Hold me!', waarna hij zichzelf omhelst.
Mwmwhuhuhuahahahaahah
En Ja Rule...
In een van die nieuwe kotsvideo's (die waarin die ex van Biggie zonder tieten loopt te rappen) roept hij op een gegeven moment 'Hold me!', waarna hij zichzelf omhelst.
etc.
En Creed
Ja Rule en Def Rhymez ook trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |