Als er één naam vaak staat is het wel Moira.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Alleen dan weer jammer dat er Pusheen bij staat en niet Moira
Ben jij ook een dikke poes kad dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef Moira. het volgende:
Heb 'm er zelf maar 2x gezet ofzoquote:Op zondag 15 februari 2015 19:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als er één naam vaak staat is het wel Moira.
Het is mijn UIquote:Op zondag 15 februari 2015 19:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ben jij ook een dikke poes kad dan?
Ik heb mijn naam heel vaak geprobeerd te tekenen, maar meestal stond er al homo met een pijltje bij voor ik de kans had om hem af te maken.quote:
Anders krijg ik een stijfje.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Die Sandy van mij is orgineel, is geen voorbeeldje van hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 20:04 schreef Moira. het volgende:
Ik heb nu door dat je gewoon pixelart voorbeelden moet gebruiken
Ja maar niet iedereen is zo baas als jijquote:Op zondag 15 februari 2015 20:05 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die Sandy van mij is orgineel, is geen voorbeeldje van hoor
heel veel tekenenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen is zo baas als jij
Mijn struikje!, wat doe jequote:Op zondag 15 februari 2015 20:06 schreef GekkePoes het volgende:
Damn, browser sloot voordat ik die Goomba klaar had
die kon ik niet meer aanpassen toen ik het zagquote:Op zondag 15 februari 2015 20:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mijn struikje!, wat doe je
Ik was deze aan het namaken
[ afbeelding ]
mweh, halfquote:Op zondag 15 februari 2015 20:13 schreef Klaploper het volgende:
Is er iets groots bezig nu? Dan zal ik zo de pc maar weer even aanzetten.
Een edit mode zou fijn zijn, d.m.v. unieke code of iets dergelijks...quote:Op zondag 15 februari 2015 20:32 schreef Moira. het volgende:
GodverIk was bezig met het laatste linker stukje van die HA-HA!.. Valt m'n internet weg en slaat 'ie niet op, dus nu is 't een grijs vakje gebleven die je niet meer kan editten
Dat grijze vlakje waar Nelson nu naar wijst?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:32 schreef Moira. het volgende:
GodverIk was bezig met het laatste linker stukje van die HA-HA!.. Valt m'n internet weg en slaat 'ie niet op, dus nu is 't een grijs vakje gebleven die je niet meer kan editten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |