Heerlijke serie, leuke humor, maffe mensen...! Zijn er nog meer Seinfeld-fans onder jullie?
* DuchessX is helemaal weg van Kramer...
Prachtig hoe ze een alledaagse situatie kunnen gebruiken om er een aflevering mee te vullen. En zo nu en dan de Amerikaanse cultuur op de hak zetten, vooral met dmv die zwarte advocaat van Kramer.
De afleveringen zijn los al zeer te genieten maar er zit zowaar een rode draad in.
Alleen jammer dat Jerry Seinfeld niet kan acteren
MAar ja, wat doe je eraan? Verander de winnende formule niet.
Zag trouwens Elain en Jerry laatst (paar maanden geleden alweer) bij Letterman.. samen aan het zingen. Het klonk nog best aardig..
Natuurlijk zijn sommige gegevens wederkerend (Jerry's niet aflatende schare vriendinnen, bijvoorbeeld), maar de situaties en bizarre onderwerpjes zijn altijd hilarisch, vergezocht, en uniek. En er zit geen enkel zwak personage tussen.
quote:Dat is juist de kracht van de hele serie. Soms zie je zelf dat Jerry z'n lachen niet kan inhouden en ook dat maakt het wel weer gaaf!
Op 30 oktober 2000 22:07 schreef Herald het volgende:Alleen jammer dat Jerry Seinfeld niet kan acteren
Verder vind ik de serie top!
quote:Hellooooooooowwwwwwwww Newman!
Op 31 oktober 2000 19:33 schreef Marty het volgende:
Ik vind het altijd schitterend hoe Jerry "Hello Newman.." op een enorm sarcastische manier zegt als Newman binnenkomt.
* DuchessX ziet dit helemaal voor zich...
quote:Het leuke was ook dat toen Jerry's moeder een keertje bij Jerry logeerde ofzo, en ze voor Newman open deed, dat het weer precies hetzelfde ging.
Op 31 oktober 2000 19:33 schreef Marty het volgende:
En we moeten natuurlijk Newman ook niet vergeten.
Ik vind het altijd schitterend hoe Jerry "Hello Newman.." op een enorm sarcastische manier zegt als Newman binnenkomt.
Die laatste twee afleveringen (inmiddels ook 2 x gezien) waren overigens ook fantastisch, alles kwam er zo'n beetje in terug.
quote:* DuchessX favo aflevering is die waarin Kramer een oud theater heeft opgeknapt en Jerry om de een of andere reden een bril uit het jaar kruik op moet - ziet niks...whahahaha!
Op 31 oktober 2000 20:46 schreef Joepsta het volgende:
Maar de meest geweldige aflevering vind ik die waarin ze met elkaar wedden zo lang mogelijk niet te masturberen, nadat george ontdekt is door zijn moeder.
Doe mij dan Tim 'home-improvement' Allen maar
quote:Home Improvement vond ik in de beginjaren ook leuk, maar de moraal wordt er iets te dik opgelegd. Tim doet iets fout, praat met zijn buurman, verdraaid zijn woorden en geeft een lesje in Tool Time. Einde episode.
Op 31 oktober 2000 20:52 schreef Danny het volgende:
Doe mij dan Tim 'home-improvement' Allen maar
quote:Ja.. ik vond het al zo 'Bob Saget' achtig worden... De meest niet-grappige stand-up comedian ooit! (ik geloof dat ie dat ook was)
Op 31 oktober 2000 23:18 schreef Herald het volgende:
Home Improvement vond ik in de beginjaren ook leuk, maar de moraal wordt er iets te dik opgelegd. Tim doet iets fout, praat met zijn buurman, verdraaid zijn woorden en geeft een lesje in Tool Time. Einde episode.
Geeft zo'n naar Full house gevoel waar elke aflevering een wijze les in zat![]()
quote:Hahaha.. ja, die is echt goed. Die was laatst nog (geen idee welke zender)... Ik vind ook die ene met dat Kramer gaat golfen op het strand en dan op het einde met die potvis waar het golfballetje inzit en dat George zich voordoet als zeebioloog en hem eruit moet halen... haha.. Je moet hem echt een zien!
Op 31 oktober 2000 20:51 schreef DuchessX het volgende:
* DuchessX favo aflevering is die waarin Kramer een oud theater heeft opgeknapt en Jerry om de een of andere reden een bril uit het jaar kruik op moet - ziet niks...whahahaha!
quote:Helemaal eens met het eerste gedeelte, ik vind eigenlijk de meeste Amerikaanse comedy's een beetje te moraliserend. De enigste serie die dat niet heeft is Friends en, wat een toeval, dat vind ik toevallig de leukste comedy.
Op 31 oktober 2000 20:52 schreef Danny het volgende:
Heb de hele heisa rond Seinfeld nooit begrepen. De enige grappige persoon in de hele serie is Kramer. Seinfeld zelf heeft de humor van een baksteen.Doe mij dan Tim 'home-improvement' Allen maar
quote:enige
Op 03 november 2000 19:07 schreef Bug het volgende:
Helemaal eens met het eerste gedeelte, ik vind eigenlijk de meeste Amerikaanse comedy's een beetje te moraliserend. De enigste serie die dat niet heeft is Friends en, wat een toeval, dat vind ik toevallig de leukste comedy.
Seinfeld heeft geen moraal
Newsradio is ook erg leuk btw
quote:Die was nog niet zo heel lang geleden op de BRT (belgie dus)
Op 03 november 2000 19:07 schreef Bug het volgende:
Helemaal eens met het eerste gedeelte, ik vind eigenlijk de meeste Amerikaanse comedy's een beetje te moraliserend. De enigste serie die dat niet heeft is Friends en, wat een toeval, dat vind ik toevallig de leukste comedy.
En op BRT kijk ik ook iedere avond braaf, vooral voor Kramer, en George.... Sinfeld zelf vind ik niet zo heel grappig eigelijk...
* beurdy vindt het nog iedere keer prachtig zoals Kramer een deur opendoet
quote:Full-house was anders een erg leuke serie voor verveelde basisscholiertjes!
Op 31 oktober 2000 23:18 schreef Herald het volgende:
Geeft zo'n naar Full house gevoel waar elke aflevering een wijze les in zat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |