abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_429457
* DuchessX vindt het nodig een topicje over Seinfeld te openen...

Heerlijke serie, leuke humor, maffe mensen...! Zijn er nog meer Seinfeld-fans onder jullie?

* DuchessX is helemaal weg van Kramer...

#geen
pi_429506
* Fannetje vind Seinfeld ook errug leuk

* Fannetje vergeet alleen veel te vaak om te kijken

maandag 30 oktober 2000 @ 22:07:14 #3
3767 Herald
Come get some
pi_429861
Seinfeld, de show om niets

Prachtig hoe ze een alledaagse situatie kunnen gebruiken om er een aflevering mee te vullen. En zo nu en dan de Amerikaanse cultuur op de hak zetten, vooral met dmv die zwarte advocaat van Kramer.
De afleveringen zijn los al zeer te genieten maar er zit zowaar een rode draad in.

Alleen jammer dat Jerry Seinfeld niet kan acteren

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_429875
Granted, maar toch is er een afnemend grensnut merkbaar. Ik kijk die serie al een jaar of 3 (back in da day op BBC, samen met larry sanders, dat was pas leuk). Maar seinfeld blijkt een leuke sociale satire maar ze hebben teveel seizoenen gemaakt. Dan had Jerry weer een wijf met dit probleem en Elaine een vriend met een ander, op een gegeven moment wordt het een beetje een eenheidsmassa.

MAar ja, wat doe je eraan? Verander de winnende formule niet.

log uit, je bent internetverslaafd.
pi_430173
Yup! Eén van mijn favoriete series! Seinfeld is echt heel erg leuk. Amerikaanse comedy op zn best!

Zag trouwens Elain en Jerry laatst (paar maanden geleden alweer) bij Letterman.. samen aan het zingen. Het klonk nog best aardig..

... na vijf jaar
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 01:54:46 #6
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_430450
Ik ben een Seinfeld fan van het eerste uur en zal hem ook nooit afzetten als ik hem op een van de drie, vier zenders waar hij dagelijks of wekelijks op is, tegenkom.
Ik vind Jerry als acteur juist heel naturel. Hij speelt zichzelf, en is ook compleet zichzelf, met verrassend veel nuances. Het knappe van de serie is (met 3 schrijvers per persoon, wat een luxe) dat allerlei vergezochte curiositeiten, afwijkingen of gadgets per aflevering uiteindelijk naadloos in elkaar grijpen, hetgeen noodlottig voor allemaal wordt, meestens.

Natuurlijk zijn sommige gegevens wederkerend (Jerry's niet aflatende schare vriendinnen, bijvoorbeeld), maar de situaties en bizarre onderwerpjes zijn altijd hilarisch, vergezocht, en uniek. En er zit geen enkel zwak personage tussen.

pi_430832
quote:
Op 30 oktober 2000 22:07 schreef Herald het volgende:

Alleen jammer dat Jerry Seinfeld niet kan acteren

Dat is juist de kracht van de hele serie. Soms zie je zelf dat Jerry z'n lachen niet kan inhouden en ook dat maakt het wel weer gaaf!
Volgens mij hebben jullie allemaal een tic tic tic...
pi_430979
Luuuuuv Seinfeld!
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 17:34:02 #9
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_432487
Kramer rules, net als George, Elaine, Jerry, Uncle Leo en de rest.
Die "stand-up-comedian-acts" van Jerry vind ik niet zo leuk.
Seinfeld is in ieder geval niet zo'n groep-7 serie als Friends.
[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
pi_432622
Maar Kramer blijft de gekste!!!
pi_432802
En we moeten natuurlijk Newman ook niet vergeten.
Ik vind het altijd schitterend hoe Jerry "Hello Newman.." op een enorm sarcastische manier zegt als Newman binnenkomt.

Verder vind ik de serie top!

Forza Juve!
pi_432815
quote:
Op 31 oktober 2000 19:33 schreef Marty het volgende:
Ik vind het altijd schitterend hoe Jerry "Hello Newman.." op een enorm sarcastische manier zegt als Newman binnenkomt.
Hellooooooooowwwwwwwww Newman!

* DuchessX ziet dit helemaal voor zich...

#geen
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 20:36:14 #13
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_433050
quote:
Op 31 oktober 2000 19:33 schreef Marty het volgende:
En we moeten natuurlijk Newman ook niet vergeten.
Het leuke was ook dat toen Jerry's moeder een keertje bij Jerry logeerde ofzo, en ze voor Newman open deed, dat het weer precies hetzelfde ging.

Die laatste twee afleveringen (inmiddels ook 2 x gezien) waren overigens ook fantastisch, alles kwam er zo'n beetje in terug.

[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
pi_433088
Maar de meest geweldige aflevering vind ik die waarin ze met elkaar wedden zo lang mogelijk niet te masturberen, nadat george ontdekt is door zijn moeder.
pi_433098
quote:
Op 31 oktober 2000 20:46 schreef Joepsta het volgende:
Maar de meest geweldige aflevering vind ik die waarin ze met elkaar wedden zo lang mogelijk niet te masturberen, nadat george ontdekt is door zijn moeder.
* DuchessX favo aflevering is die waarin Kramer een oud theater heeft opgeknapt en Jerry om de een of andere reden een bril uit het jaar kruik op moet - ziet niks...whahahaha!
#geen
  Admin dinsdag 31 oktober 2000 @ 20:52:56 #16
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_433104
Heb de hele heisa rond Seinfeld nooit begrepen. De enige grappige persoon in de hele serie is Kramer. Seinfeld zelf heeft de humor van een baksteen.

Doe mij dan Tim 'home-improvement' Allen maar

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_433117
Ik vind George grappig. I luuuuuuuv Seinfeld.
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 23:18:11 #18
3767 Herald
Come get some
pi_433574
quote:
Op 31 oktober 2000 20:52 schreef Danny het volgende:
Home Improvement vond ik in de beginjaren ook leuk, maar de moraal wordt er iets te dik opgelegd. Tim doet iets fout, praat met zijn buurman, verdraaid zijn woorden en geeft een lesje in Tool Time. Einde episode.
Geeft zo'n naar Full house gevoel waar elke aflevering een wijze les in zat
pi_438315
quote:
Op 31 oktober 2000 23:18 schreef Herald het volgende:
Home Improvement vond ik in de beginjaren ook leuk, maar de moraal wordt er iets te dik opgelegd. Tim doet iets fout, praat met zijn buurman, verdraaid zijn woorden en geeft een lesje in Tool Time. Einde episode.
Ja.. ik vond het al zo 'Bob Saget' achtig worden... De meest niet-grappige stand-up comedian ooit! (ik geloof dat ie dat ook was)
... na vijf jaar
pi_438324
quote:
Op 31 oktober 2000 20:51 schreef DuchessX het volgende:
* DuchessX favo aflevering is die waarin Kramer een oud theater heeft opgeknapt en Jerry om de een of andere reden een bril uit het jaar kruik op moet - ziet niks...whahahaha!
Hahaha.. ja, die is echt goed. Die was laatst nog (geen idee welke zender)... Ik vind ook die ene met dat Kramer gaat golfen op het strand en dan op het einde met die potvis waar het golfballetje inzit en dat George zich voordoet als zeebioloog en hem eruit moet halen... haha.. Je moet hem echt een zien!
... na vijf jaar
  vrijdag 3 november 2000 @ 19:07:39 #21
3069 Bug
No use for an undertitle
pi_440863
quote:
Op 31 oktober 2000 20:52 schreef Danny het volgende:
Heb de hele heisa rond Seinfeld nooit begrepen. De enige grappige persoon in de hele serie is Kramer. Seinfeld zelf heeft de humor van een baksteen.

Helemaal eens met het eerste gedeelte, ik vind eigenlijk de meeste Amerikaanse comedy's een beetje te moraliserend. De enigste serie die dat niet heeft is Friends en, wat een toeval, dat vind ik toevallig de leukste comedy.
  vrijdag 3 november 2000 @ 19:19:31 #22
3767 Herald
Come get some
pi_440886
quote:
Op 03 november 2000 19:07 schreef Bug het volgende:
Helemaal eens met het eerste gedeelte, ik vind eigenlijk de meeste Amerikaanse comedy's een beetje te moraliserend. De enigste serie die dat niet heeft is Friends en, wat een toeval, dat vind ik toevallig de leukste comedy.
enige

Seinfeld heeft geen moraal

Newsradio is ook erg leuk btw

pi_440916
quote:
Op 03 november 2000 19:07 schreef Bug het volgende:
Die was nog niet zo heel lang geleden op de BRT (belgie dus)

En op BRT kijk ik ook iedere avond braaf, vooral voor Kramer, en George.... Sinfeld zelf vind ik niet zo heel grappig eigelijk...

* beurdy vindt het nog iedere keer prachtig zoals Kramer een deur opendoet

Are you man enough to be my woman?
  vrijdag 3 november 2000 @ 20:33:35 #24
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_441084
quote:
Op 31 oktober 2000 23:18 schreef Herald het volgende:
Full-house was anders een erg leuke serie voor verveelde basisscholiertjes!
pi_441380
Topic: Seinfeld de gekste!

Laat mij er ff buiten ja

bad to tha bone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')