Haarlak.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Douw er toch wat gel in joh, ouwe.
"Stappen"quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Carnaval is wel leuk. Maar morgen nog een halve dag werken![]()
Niet stappen dus vanavond. Kutleven.
kom dan met je vijlig hijds vestjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ey ik zie jou dit soort comments vaker platsen ik pak je nog een keer
Zou alsnog raken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat kapsel is toch meer iets voor ouwe lullen?
Jij moet me wel hebben vanavondquote:
IK GA JE BLOKENquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom dan met je vijlig hijds vestje
Moet je je privacy toch voor opgeven?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wilde jij geen moderator worden?
nou sorry hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk luisteraars krijg je niet met een carnavalsshow, dus dan kan je 2 dingen doen:
- De carnavalsshow niet doen zodat er meer mensen luisteren.
- De carnavalsshow toch doen, want je vindt dat leuk.
Niet echt behoefte meer aan, maar dat is toch niet relevant?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wilde jij geen moderator worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als Frank vindt dat het relevant is, is het relevantquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt behoefte meer aan, maar dat is toch niet relevant?
Danny heeft je IP toch al, dus nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet je je privacy toch voor opgeven?
Mwah, dat valt wel mee. Zo interessant ben ik nu ook weer niet dat mijn privacy onthouden wordt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet je je privacy toch voor opgeven?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Meer zo dus, Frankie:Zo een beetje ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Dit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee. Zo interessant ben ik nu ook weer niet dat mijn privacy onthouden wordt.
Danny wil je ID toch zien?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee. Zo interessant ben ik nu ook weer niet dat mijn privacy onthouden wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |