Je weet dat het vreetpraat is he? Eten is ook maar beschaafd geneuzel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gezien de hoeveeld eetpraat dat hier gevoerd wordt is het hier harder nodig
Die hebben we al een paar keer gehad hier....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:28 schreef Jopie78 het volgende:
10 dagen later werd de kapitein gevonden, het scheepsjournaal nog in de arm geklemd..
Ortega!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:28 schreef Jopie78 het volgende:
10 dagen later werd de kapitein gevonden, het scheepsjournaal nog in de arm geklemd
Oelebeloequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die hebben we al een paar keer gehad hier....
Doe maar een ander...die we nog niet hebben gehad
Erwwwwtensoep.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is niet veel...wat staat er op de planning?
je kan het ook invriezenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Derde dag. Ik ben niet zo goed in op maat koken.
dit probleem heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Derde dag. Ik ben niet zo goed in op maat koken.
en dan na een jaar of 3 kom je nog een verdwaalde bak erwtensoep tegenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook slecht in het managen van de vriezer, ding zit altijd overvol.
je moet ook wel dat ding leegetenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook slecht in het managen van de vriezer, ding zit altijd overvol.
Ga nou even liggen...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
FF een koude douche genomen maar ben nog steeds moe en aangeschoten maar ik ga door tot ik neerval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |