quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Isax post mijn dm pics dat mag toch niet ?
Had het idee dat er veel meer uit te halen was bij SoT. En bij beide zaten delen die flink uit de bocht vlogen idd. Heb ook veel van Feist. Anders, maar ook vermakelijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet mee eens, heb ze beide gelezen en vond SoT beter, vooral minder langdradig.
De serie was een lachertje en een schande inderdaad.
dan post ik nog even snel dezequote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Das een ban mevrouw ik ga je aangeven
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:59 schreef isax het volgende:
[..]
dan post ik nog even snel deze
[ afbeelding ]
BDS fokt
Jij vind altijd de vreemdste plaatjesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef isax het volgende:
ik zocht eigenlijk gewoon op van die rubberen broeken die waders heten
Van Feist heb ik ook zo'n beetje alles gelezen, ook tof.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Had het idee dat er veel meer uit te halen was bij SoT. En bij beide zaten delen die flink uit de bocht vlogen idd. Heb ook veel van Feist. Anders, maar ook vermakelijk.
en soms is dat niet eens mijn bedoeling zoals nuquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij vind altijd de vreemdste plaatjes
jij hebt een morbide fascinatie met bepaalde dingen die je postquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:01 schreef isax het volgende:
[..]
jij vind bds niet leuk?
[ afbeelding ]
hij vangt heel veel paling hoor
maar meid, jij ging toch niet meer posten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
jij hebt een morbide fascinatie met bepaalde dingen die je post![]()
![]()
![]()
succes
kon het niet latenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef isax het volgende:
[..]
maar meid, jij ging toch niet meer posten?
[ afbeelding ]
een ding is zeker. BDS beschermt zijn zaakie goed
Stel dat zo'n paling hapt....dan is Bds nu wel safe zeg maarquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef isax het volgende:
[..]
maar meid, jij ging toch niet meer posten?
[ afbeelding ]
een ding is zeker. BDS beschermt zijn zaakie goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |