abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 februari 2015 @ 16:38:23 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_149958190
Eindelijk mijn game voortgezet de laatste wedstrijd van het seizoen met 4-1 gewonnen uit van Ajax. *O* helaas won Psv met hetzelfde resultaat bij Excelsior en dus tweede geworden.

De lampjes hebben nu de dubbel :r
Gelukkig heb ik de halve finale Europa league nog als toetje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_149959491

En door dit kut goaltje speel je dus niet meer in Europa :')

Drizzt, ik neem mijn woorden terug over Mansfield :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 februari 2015 @ 17:40:19 #103
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_149959988
Hoe maak je in 15 een screen shot? Ik sta 2-0 uit bij City *O*
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_149960014
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe maak je in 15 een screen shot? Ik sta 2-0 uit bij City *O*
alt + f4 en dan direct enter
  maandag 23 februari 2015 @ 17:46:11 #105
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_149960135
Ik ben langzaam maar zeker bezig mijn FM13 database aan te passen naar dit seizoen. Er zit fiks wat werk in, want veel mutaties. Maar goed, het is leuk om te zien hoe het langzaam moderner wordt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_149960226
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe maak je in 15 een screen shot? Ik sta 2-0 uit bij City *O*
alt + f9

quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

alt + f4 en dan direct enter
werkt dat geintje nog ja :')?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_149960230
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meteen vijf goals voor Sylla _O_ Wanne baas.

Wat is je tactiek en opstelling trouwens?
Eindelijk een zelfgemaakte taktiek die blijkt te werken, onder het motto less is more niet veel ingesteld. Naast dit, alleen nog wat zonedekking bij corners. Verder niks. Heb hier vrij eenvoudig de Jupiler League meegewonnen en de finale van de beker gehaald in het eerste seizoen. Dus zag weinig reden om te veranderen. Resulteert in veel doelpunten, maar soms ook iets te veel tegen tot nu toe. Wil dus in betere tegenstanders (top 6) nog wel eens schakelen naar counteren. Omdat ik op sommige posities jongens heb die weinig voor elkaar onder doen en geen ontevreden gezichten wil hebben, rouleer ik ook wat (met name in de defensie en middenveld).



quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:12 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Lekker potje hoor! :D

Ik vind het ontzettend lastig om binnenlandse aankopen te doen, omdat elk Nederlands talent meteen 15+ miljoen waard is, dus meer dan me lief is val ik dan toch terug op buitenlandse jongens. Vaak laat ik die dan wel eerst de taal leren voor ik ze bij de eerste selectie haal.

[ afbeelding ]

Eerste elf indien iedereen fit is:
[ afbeelding ]

Paar spelers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdere screentjes maar op aanvraag. :+
Gruwelijke selectie al, ook al ben je al wat verder dan mij. Ik heb afgelopen seizoen in de beker gezien dat ik qua niveau goed zat. Winst op Feyenoord, AZ en Zwolle en een nipte nederlaag tegen Ajax. Doelstelling dit seizoen is handhaven en dat wilde ik doen zonder teveel te investeren. Uiteindelijk niks. Kijken waar ik sta, om uiteindelijk volgend seizoen Europees voetbal te willen halen. Heb nu ook het bestuur bijna 2 miljoen laten investeren in het jeugdcomplex en heb bijna 9 miljoen op de bank.

Heeft Joshua Smits zich bij jou ook lekker ontwikkeld?

quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Screenie van Sylla dan maar :+
Van mij aan het begin van seizoen 2? Of van Lindgren?

Dit is toch wel mijn pareltje tot op heden, werd aan het begin van dit spel aangeboden door een zaakwaarnemer. en toen Jahanbaksh enkele maanden out was door een blessure heeft hij zich ontpopt tot en van mijn belangrijkste spelers. Is ook speler van het jaar geworden vorig jaar in de Jupiler League. Gelukkig ook zijn contract open kunnen breken en de afkoopsom van 4.7 miljoen kunnen verhogen.

  Moderator maandag 23 februari 2015 @ 17:52:12 #108
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149960271
Jullie hebben allebei Sylla gehaald? :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149960294
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jullie hebben allebei Sylla gehaald? :D
Nee, Lindgren post screens van zijn NEC zonder Sylla. Maar ik vrees dat je het over mijn Sylla heb en onze games door elkaar haalt.
  Moderator maandag 23 februari 2015 @ 18:01:07 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149960466
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:53 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Nee, Lindgren post screens van zijn NEC zonder Sylla. Maar ik vrees dat je het over mijn Sylla heb en onze games door elkaar haalt.
Oh ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 februari 2015 @ 18:04:02 #111
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_149960528
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

alt + f4 en dan direct enter
Fuck u!

Heerlijke wedstrijd
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_149960773
1ste prijs is binnen :D

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_149960808
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Oh ;(
Ik wil je nu ook wel een screentje van Sylla geven, of even wachten tot de winterstop. Dan is hij een halfjaar hier en zit er misschien wat verandering in?
  maandag 23 februari 2015 @ 18:14:45 #114
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149960838
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:50 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Eindelijk een zelfgemaakte taktiek die blijkt te werken, onder het motto less is more niet veel ingesteld. Naast dit, alleen nog wat zonedekking bij corners. Verder niks. Heb hier vrij eenvoudig de Jupiler League meegewonnen en de finale van de beker gehaald in het eerste seizoen. Dus zag weinig reden om te veranderen. Resulteert in veel doelpunten, maar soms ook iets te veel tegen tot nu toe. Wil dus in betere tegenstanders (top 6) nog wel eens schakelen naar counteren. Omdat ik op sommige posities jongens heb die weinig voor elkaar onder doen en geen ontevreden gezichten wil hebben, rouleer ik ook wat (met name in de defensie en middenveld).

[ afbeelding ]

[..]

Gruwelijke selectie al, ook al ben je al wat verder dan mij. Ik heb afgelopen seizoen in de beker gezien dat ik qua niveau goed zat. Winst op Feyenoord, AZ en Zwolle en een nipte nederlaag tegen Ajax. Doelstelling dit seizoen is handhaven en dat wilde ik doen zonder teveel te investeren. Uiteindelijk niks. Kijken waar ik sta, om uiteindelijk volgend seizoen Europees voetbal te willen halen. Heb nu ook het bestuur bijna 2 miljoen laten investeren in het jeugdcomplex en heb bijna 9 miljoen op de bank.

Heeft Joshua Smits zich bij jou ook lekker ontwikkeld?

[..]

Van mij aan het begin van seizoen 2? Of van Lindgren?

Dit is toch wel mijn pareltje tot op heden, werd aan het begin van dit spel aangeboden door een zaakwaarnemer. en toen Jahanbaksh enkele maanden out was door een blessure heeft hij zich ontpopt tot en van mijn belangrijkste spelers. Is ook speler van het jaar geworden vorig jaar in de Jupiler League. Gelukkig ook zijn contract open kunnen breken en de afkoopsom van 4.7 miljoen kunnen verhogen.

[ afbeelding ]
Jeugdcomplex heb ik ook aangepakt ja, al is daar nog weinig noemenswaardig uitgekomen. Smits doet het hier prima ja! Heeft zich redelijk ontwikkeld.



Zit inmiddels wel aan zijn top, schat ik. :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 23 februari 2015 @ 18:32:17 #115
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149961325
Wilde eigenlijk deze transferperiode eens goed op zoek gaan naar wat puur talent. Vooral in de spits en centraal achterin.

Eindresultaat :+



3 miljoen



3 miljoen



en voor de laatste anderhalf miljoen :)

Er is er hopelijk vast een van de drie die de totale uitgave terugverdient :+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 februari 2015 @ 18:41:35 #116
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_149961643
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 23 februari 2015 @ 19:07:45 #117
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149962604
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom er trouwens net achter dat scoutingskennis best wel snel groeit. Heb sinds dit seizoen Sander Keller, die alleen volledige kennis van Nederland had, in Zuid-Amerika laten scouten:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ben wel benieuwd wat er gebeurt als ik hem nu alleen in Brazilie laat struinen. :P
Anderhalve maand later :D!

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_149962612
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
Wilde eigenlijk deze transferperiode eens goed op zoek gaan naar wat puur talent. Vooral in de spits en centraal achterin.

Eindresultaat :+

[ afbeelding ]

3 miljoen

[ afbeelding ]

3 miljoen

[ afbeelding ]

en voor de laatste anderhalf miljoen :)

Er is er hopelijk vast een van de drie die de totale uitgave terugverdient :+
Mooie aankopen!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_149965112
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:14 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Jeugdcomplex heb ik ook aangepakt ja, al is daar nog weinig noemenswaardig uitgekomen. Smits doet het hier prima ja! Heeft zich redelijk ontwikkeld.

[ afbeelding ]

Zit inmiddels wel aan zijn top, schat ik. :)
Had Sinouh aan het begin van het spel gehaald als tweede keeper. Heeft uiteindelijk amper gespeeld, omdat Smits echt geweldig stond te keepen en ook qua stats erop vooruit ging.

quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
Wilde eigenlijk deze transferperiode eens goed op zoek gaan naar wat puur talent. Vooral in de spits en centraal achterin.

Eindresultaat :+

[ afbeelding ]

3 miljoen

[ afbeelding ]

3 miljoen

[ afbeelding ]

en voor de laatste anderhalf miljoen :)

Er is er hopelijk vast een van de drie die de totale uitgave terugverdient :+
Leuke talenten zeg! Kreeg jij na het eerste seizoen al veel boden op je spelers? Hier is alleen vd Eijden in trek, maar Twente kwam met een armzalig bod.
  maandag 23 februari 2015 @ 21:38:08 #120
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149969632
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:02 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Had Sinouh aan het begin van het spel gehaald als tweede keeper. Heeft uiteindelijk amper gespeeld, omdat Smits echt geweldig stond te keepen en ook qua stats erop vooruit ging.

[..]

Leuke talenten zeg! Kreeg jij na het eerste seizoen al veel boden op je spelers? Hier is alleen vd Eijden in trek, maar Twente kwam met een armzalig bod.
Ik heb na het eerste seizoen een klapper gemaakt met Jahanbakhsh, die voor 6,5 miljoen +10% naar PSV ging en verder alleen Santos voor 1 miljoen verkocht. Wel wat contracten af laten lopen om door te selecteren (Vrijmaken loonbudget :) )
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_149972772
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:38 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik heb na het eerste seizoen een klapper gemaakt met Jahanbakhsh, die voor 6,5 miljoen +10% naar PSV ging en verder alleen Santos voor 1 miljoen verkocht. Wel wat contracten af laten lopen om door te selecteren (Vrijmaken loonbudget :) )
Heb hier nog 30k p/w vrij en 1.8 miljoen transferbudget. Dus dat komt wel goed :). PSV had ook interesse voor Jahanbakhsh, maar zijn nooit met een bod gekomen.

Bah, dacht ze even de eerste nederlaag van het seizoen te kunnen bezorgen (was ook terecht geweest: UK's 5-2 in ons voordeel), maar dan helaas een zondagsschot in de blessuretijd.

pi_149974010
Na een tijdje geen FM weer begonnen met Real Sociedad. Gaat redelijk tot nu toe. Sta 6de op het moment met genoeg mogelijkheden op plek 4. Daarnaast nog maar 1 punt nodig voor overwintering in CL in een poule met Chelsea, Ajax en Juventus.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 februari 2015 @ 23:43:59 #123
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_149975432
Moet ik Super cup spelen zijn vier van mijn spelers weg voor interlands. :(
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 23 februari 2015 @ 23:54:04 #124
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149975696
Holy shit. _O-




10,5 miljoen voor een jonkie die zich niet echt lekker ontwikkelt. _O_ Wat een geld.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 23 februari 2015 @ 23:57:52 #125
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149975777
Eerste seizoen met Dordrecht keurig 12e geworden. Met een doelsaldo van 77-90 :') :')

Veruit meeste tegengoals maar op psv na ook het meeste gescoord. Altijd wel te beleven dus :+

Nu veel mutaties gehad aangezien ruim de helft van de selectie uit huurlingen bestond en de andere helft uit z'n contract liep. Slechts een paar van die contracten verlengd (Ojo, Fortes, Peersman en Kurto). Ook nog 2 spelers doe ik in Seizoen 1 zelf had aangetrokken hebben nog langere contracten en zijn dus nog aanwezig.

Kortom, een behoorlijk nieuwe selectie dus. En ik weet niet of dat in FM ook opgaat, maar voorlopig lijken ze nog aan elkaar te moeten wennen. Eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen met 2-1 van promovendus Volendam verloren met een veldspel dat nergens op leek vergeleken bij vorig jaar..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')