SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
Waar is die Carnavals TT dan?
ALAAF ALAAF ALAAAFROJACK
Fijne carnaval allen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
beter dan je ronaldo uitlenen, toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat was snelle winst, Rui Costa verkocht voor 2.350.000 en IF Gomes voor 45k.![]()
Ook beter dan jouw gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:06 schreef Baje het volgende:
[..]
beter dan je ronaldo uitlenen, toch?![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook beter dan jouw gevoel voor humor.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
waar is ajacied7 eigenlijk? ik zie hem nooit meer. Zijn lievelingsgetal is nu vast en zeker nummer 2![]()
yo boys, als jullie Carriere modus in de BPL spelen, welk bekertoernooi vinden jullie belangrijker om te winnen? League Cup of FA Cup? Voor allebei kan je je toch kwalificeren voor de Euro League toch?![]()
Niet gemist eigenlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:12 schreef Baje het volgende:
waar is ajacied7 eigenlijk? ik zie hem nooit meer. Zijn lievelingsgetal is nu vast en zeker nummer 2Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Een SIF Aurier verkocht voor 260KEn een IF Cabella voor 72K
![]()
![]()
FA cup>League cup, voor zover ik weet kan je alleen via FA cup de CL inquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:16 schreef Vaatwastablet het volgende:
yo boys, als jullie Carriere modus in de BPL spelen, welk bekertoernooi vinden jullie belangrijker om te winnen? League Cup of FA Cup? Voor allebei kan je je toch kwalificeren voor de Euro League toch?![]()
El bedoel je.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
FA cup>League cup, voor zover ik weet kan je alleen via FA cup de CL in
Wie is het fijnst als cam in de serie A?![]()
IF Tottiquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
El bedoel je.
Wie is het fijnst als cam in de serie A?![]()
Met pijn in mijn hart mijn IF Alexis verkocht. Heb nu wel 5.8m op de rekening staan, dus laat de boel maar crashen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het per speler op moeten zoeken hoe duur hij is houdt me al tegen om packs te openen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Bruyne al 84 in H2H. En Doumbia in een 5k packMaar diep van binnen lach ik.![]()
De console is nu wel erg snel moet ik zeggen.. het nadeel is wel dat het zoeken lang niet zo makkelijk gaat. Wel veel price drops van spelers nu.![]()
Nou ik heb bijna alles verkocht. Laat alles maar instorten.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De 59e minuut wordt nu wel moeilijker. Maar het doet me denken aan het einde van FUT14 en FUT11, toen ik nog via de console op de 59e minuut kwam en soms vond ik hele goede deals.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat de web app voor altijd wegblijft.![]()
Wel eerlijker, destijds pakte ik altijd Anelka in de 59ste minquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De 59e minuut wordt nu wel moeilijker.
Anelkagod![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |