abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149661775
Beste Klussers,

Ik heb een storing aan mijn Agpo Optifor WTW, nu vermoed ik aan het gedrag dat dit aan de terugslagklep ligt (vast/vuil) aangezien de vorige bewoners dit een beetje verzuimd hebben.

Nu kan ik dat ding wel helemaal uit elkaar halen, maar wie kan mij vertellen waar dat ding te vinden valt, en hoe ik daar het makkelijkste bijkom?

Alvast bedankt :W
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 19:05:42 #2
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_149670757
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:29 schreef _serial_ het volgende:
Beste Klussers,

Ik heb een storing aan mijn Agpo Optifor WTW, nu vermoed ik aan het gedrag dat dit aan de terugslagklep ligt (vast/vuil) aangezien de vorige bewoners dit een beetje verzuimd hebben.

Nu kan ik dat ding wel helemaal uit elkaar halen, maar wie kan mij vertellen waar dat ding te vinden valt, en hoe ik daar het makkelijkste bijkom?

Alvast bedankt :W
Wat is de storingscode die je te zien krijgt? Of wat is de klacht?
Share your talent, move the world.
pi_149685610
De Agpo econpact die er onder hangt valt steeds uit na 10 sec, die geeft geen storing, dus ik vermoed veiligheidsuitschakeling door rookgas

De optifor gaf 1x een E92

Ik ben nu 2 dagen niet thuis, heb de hele boel uitgezet, dus dinsdag kan ik verder kijken:)

[ Bericht 0% gewijzigd door _serial_ op 16-02-2015 23:55:07 ]
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_149686761
Rechts onderin.
Google even op optifor handleiding.
pi_149687069
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:15 schreef klipper het volgende:
Rechts onderin.
Google even op optifor handleiding.
Ik heb in die handleiding gekeken maar daar kan ik de plek van klep niet vinden?
pi_149715602
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:37 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik heb in die handleiding gekeken maar daar kan ik de plek van klep niet vinden?
Positie 21
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')