Ja, zeker bij een buitenlander. Vooral die Nederlandse wijven kijken mij dan akward aan en zien mij dan als een gevaar. Die blikken terwijl ik een net persoon ben. Denk maar laat niks blijken heb ik geleerd. De volgende keer vraag ik aan die sletten of ze het kunnen zien. Verdomme.quote:
Of ze wat kunnen zien?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:48 schreef Obamamamamama het volgende:
[..]
Ja, zeker bij een buitenlander. Vooral die Nederlandse wijven kijken mij dan akward aan en zien mij dan als een gevaar. Die blikken terwijl ik een net persoon ben. Denk maar laat niks blijken heb ik geleerd. De volgende keer vraag ik aan die sletten of ze het kunnen zien. Verdomme.
Ja, je hebt gelijk. Ik keur ze overigens geen blik waardig maar ongure blikken daar ben ik niet van gediend. Nooit last van als ik in nette kleding loop maar dat draag ik alleen voor werk. Niet in het weekend of de avond. Zeer apart dat de stof om je lichaam mee speelt in de beoordeling van mensen gewoon op straat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:50 schreef mig72 het volgende:
[..]
Of ze wat kunnen zien?
Reageer niet zo opgefokt joh, tis toch maar wat blikken.
Ja, dat heb ik ondervonden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef yosander het volgende:
Hoe moeten mensen die jou niet kennen, weten wie je bent? Ze weten alleen hoe je eruit ziet en wat je draagt. Als je dan met vieze kleding over straat gaat, dan baseren mensen daar hun mening ten aanzien van jou op.
Ik woon in Brabant en werk in Limburg. Maandag mag ik vanuit kantoor kijken hoe de carnavalstoet meerdere malen voorbij trekt. Ze zijn hier zeer enthousiast met vieren in vergelijking met het land boven de rivier.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, duhhhh, als je in vieze kleding loopt is het toch logisch dat je vreemd wordt aangekeken? Het zal wel stinken.
Nette kleding dragen in je vrije tijd waar je even honderden euro's aan hebt uitgegeven. Denk het niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, duhhhh, als je in vieze kleding loopt is het toch logisch dat je vreemd wordt aangekeken? Het zal wel stinken.
Snap je m'n punt niet? Vieze vrijetijdskleding dragen is wat anders dan schone vrijetijdskleding dragen. Het eerste stinkt, het tweede niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:59 schreef Obamamamamama het volgende:
[..]
[..]
Nette kleding dragen in je vrije tijd waar je even honderden euro's aan hebt uitgegeven. Denk het niet.
Ja, ik zal binnenkort wel nettere vrijetijdskleding gaan aanschaffen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Snap je m'n punt niet? Vieze vrijetijdskleding dragen is wat anders dan schone vrijetijdskleding dragen. Het eerste stinkt, het tweede niet.
Tip: was je vrijetijdskleding en doe je proef opnieuw.
Allemaal terug laten zwemmen om kosten te besparenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:42 schreef VarkensHart het volgende:
Allochtonen in joggingbroeken![]()
Allemaal deporteren naar kutland waar ze vandaag komen
Ik kan niet eens zwemmen. Zal moeten beginnen in het kinderbadje bij eventuele zwemlessen, maar die ga ik niet nemen. Weinig vrije tijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Allemaal terug laten zwemmen om kosten te besparen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |