Dat zeg je maar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En nee niet echt, ik had het net zo goed geheim kunnen houden dan he
Ik m'n moeder ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:57 schreef hoink581 het volgende:
Mijn oud stage begeleidster wens ik nu al drie jaar een fijne 29ste verjaardag.
wilt*quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
iedereen wil oud worden, niemand wil het zijn
jij hebt altijd lagquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nu niet stoer doen![]()
zelfs ik zou winnen als het andere team de hele tijd lagg had
iemand van jouw leeftijd die een jonge knaap als mij uitscheldt is vast een overtreding van de wetquote:
Ik wil de wet wel overtreden met je hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand van jouw leeftijd die een jonge knaap als mij uitscheldt is vast een overtreding van de wet
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is maar een getal.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
cool, altijd al graffiti willen spuiten. dan mag jij kijken of er politie komtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wil de wet wel overtreden met je hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |