zo slecht?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:38 schreef richolio het volgende:
Jullie hadden eend en mij moeten zien spelen.
jij brengt niet het beste in mensen boven in haxballquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
#ragequit eend
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
#ragequit eend
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
#ragequit eend
ik kan het niet handelenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:43 schreef DjeDje het volgende:
Ik ga ook haxballen. #yolo
Ben toch wel benieuwd hoe het is en waarom guus en hzal het altijd willen spelen.
Omdat iedereen kkrmad wegrentquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:43 schreef DjeDje het volgende:
Ik ga ook haxballen. #yolo
Ben toch wel benieuwd hoe het is en waarom guus en hzal het altijd willen spelen.
computerspelletjes zijn ook meer iets voor de jongere generatiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan het niet handelen
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar druk ik hem straks wel in huehuehue
Jongen, ik MAAKTE al computerspelletjes toen je ouders elkaar niet eens ontmoet haddenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
computerspelletjes zijn ook meer iets voor de jongere generatie
Inmiddels ben je wel een oude lul geworden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jongen, ik MAAKTE al computerspelletjes toen je ouders elkaar niet eens ontmoet hadden
jij hebt meegewerkt aan de originele pong?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jongen, ik MAAKTE al computerspelletjes toen je ouders elkaar niet eens ontmoet hadden
Oh niks voor mij dusquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat iedereen kkrmad wegrent
ahahahaheushahshaha ja want ik ben een dombo :p ;ppp ahaha xD ja lachenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je anders nooit aan de vrouw zou kunnen komen? ahahahah
xpquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ahahahaheushahshaha ja want ik ben een dombo :p ;ppp ahaha xD ja lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |