Hou effe je mond. Dit is topvermaak als het eenmaal ontspoort.quote:
Ik chill hem hier dagelijks in de KLB SC.. voor de echte KLB geen tijd meer.. druk leventje tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha tijgertje. Tijdje niet meer gezien, eindelijk ontsnapt?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:46 schreef Der_Mann het volgende:
in het echt ben ik eigenlijk nog leuker en grappiger
Nee was niet zo serieus, alleen tegen mij altijd.. Terwijl ik gewoon best een slimme meid ben (Ja dat zeg ik over mezelf).quote:
zonder veel te spoilen, ja chuck gaat later kont schoppenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vond het niet slecht, maar het is niet iets wat ik zou bingewatchen. Af en toe kijk ik wel een aflevering. Gaat Chuck zelf nog trainen om een echte spion te worden of blijft hij altijd zo'n losernerd?
aandachtszoeker, heel Fok! staat vol met jouw naaktfoto's!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:48 schreef TARDIS. het volgende:
Vinden jullie mij ook een aandachtszoeker of ben ik wel een goede user.
Jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:48 schreef Der_Mann het volgende:
mijn oma heeft trouwens een nieuwe laptop gekocht en ik ga haar straks helpen met installeren/hoe het allemaal werkt. ze weet nog niet eens hoe ze fatsoenlijk de muis moet bewegen en dingen aan moet klikken.
iemand tips?
Jouw hand op de hare leggen en zo de muis besturen. Elke keer als ze het goed doet moet je in haar oor hijgen "Ja, ga zo door. Zo ja. Hmmm.". Zo leert ze het snelst.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:48 schreef Der_Mann het volgende:
mijn oma heeft trouwens een nieuwe laptop gekocht en ik ga haar straks helpen met installeren/hoe het allemaal werkt. ze weet nog niet eens hoe ze fatsoenlijk de muis moet bewegen en dingen aan moet klikken.
iemand tips?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:48 schreef TARDIS. het volgende:
Schrijf alles op een blaadje, anders wordt je de rest van de maand plat gebeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:48 schreef Der_Mann het volgende:
iemand tips?
Ik sprak toen over toen. Zoals je weet zei jij "nu niet meer" en zei ik "oh gelukkig".quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Eergister klaagde je nog over ruzie in de SC.
bedanktquote:
mijn adem stinkt nu naar knoflook, gaat het dan nog steeds werken?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jouw hand op de hare leggen en zo de muis besturen. Elke keer als ze het goed doet moet je in haar oor hijgen "Ja, ga zo door. Zo ja. Hmmm.". Zo leert ze het snelst.
Mm-mmm. Onder een laag plague zo dik en hard dat het in de mondheelkunde parodontitis genoemd zou worden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik chill hem hier dagelijks in de KLB SC.. voor de echte KLB geen tijd meer.. druk leventje tegenwoordig
Beide.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:48 schreef TARDIS. het volgende:
hehequote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mm-mmm. Onder een laag plague zo dik en hard dat het in de mondheelkunde parodontitis genoemd zou worden.
Morgen ben je al helemaal de klos natuurlijk.
hahahquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mm-mmm. Onder een laag plague zo dik en hard dat het in de mondheelkunde parodontitis genoemd zou worden.
Morgen ben je al helemaal de klos natuurlijk.
dat gaat niet werken helaas. ze heeft ook een tablet waar ik 300 duizend keer heb uitgelegd hoe ze Facebook moet starten, en heb ook de instructies opgeschreven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schrijf alles op een blaadje, anders wordt je de rest van de maand plat gebeld.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
haxbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall
Ik snap niet waarom je de behoefte hebt om je dom voor te doen dan, maar het zal wel. Mannen vallen op dommige meisjes die veel giechelen toch hiihih ;p alle vrouwen die zeggen niet van deze truc gebruik te maken liegen ;p;squote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee wad niet zo serieus, alleen tegen mij altijd.. Terwijl ik gewoon best een slimme meid ben (Ja dat zeg ik over mezelf).
Heb altijd wel een beetje dommige opnerkingen gemaakt. Maar echt dom, nee.
Bedankt Guusquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
haxbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall
Opgeven een optie?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gaat niet werken helaas. ze heeft ook een tablet waar ik 300 duizend keer heb uitgelegd hoe ze Facebook moet starten, en heb ook de instructies opgeschreven.
ze vraagt nog steeds hoe het moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |